מכיוון שמדובר במרכב גמיש והכל זז , מהר מאוד יהיה לך סדק בפס המפריד וזה עלול לקלף צבע ,
הייתי מציע לך לשחזר את החריץ (הפרדת צבע) , לפרק את הכנף ולשים גומי כמו במקור וכעבודת "פיניש" לשים סיליקון .
יסוד ושכבה ראשונה בנפרד שכבה שנייה בהמשך כשהן מורכבות. מכסה מנוע כמובן בנפרד והמסכה בשחור גם בנפרד. ושוב תודה על העצות..
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
מכיוון שמדובר במרכב גמיש והכל זז , מהר מאוד יהיה לך סדק בפס המפריד וזה עלול לקלף צבע ,
הייתי מציע לך לשחזר את החריץ (הפרדת צבע) , לפרק את הכנף ולשים גומי כמו במקור וכעבודת "פיניש" לשים סיליקון .
סדק בין הבודי לכנפיים? גומי גם באותו מקום? למה הסיליקון? באיזה גומי מדובר? תודה.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
סיליקון לא למרוח על הבודי בשום פנים ואופן, זה סופח מים וחלודה !
מדובר על החיבור בין הבודי לכנפים.
אסור לצבוע את הבודי והכנפים ביחד, הצבע המחבר בינהם יסדק ועלול לגרום חלודה.
צריך לצבוע כל חלק בנפרד ולחבר ביחד.
אשר לגומי בין הכנף לבודי, לא סגור על זה.
במקור עד כמה שידוע לי לא היה גומי.
עקרונית גם לא רואה סיבה שיהיה, אם הפח מחוזק למקום טוב לא יהיו עוותים משמעותים.
זה יוסיף קצת גמישות אין ספק, השאלה אם צריך.
לי אין נסיון עם זה, אם למשהו יש שיאיר את עיננו.
בנוסף לחלודה שתגרם מזה גם סדקים בצבע כתוצאה מהסדק בחיבור ,
במקור יש גומי בעובי כ 4 מ"מ , לא משנה כמה תהדק , מים יחלחלו לשם וזה מקור לרקבונות ...
לגבי הסיליקון , לשיקולך , עשיתי את זה בשיפוץ הקודם לפני 16 שנה ובשיפוץ הנוכחי לא רואה שום חלודה (במראה חיצוני) , בימים הקרובים אגיע לפירוק הכנפיים ואבדוק .
קיבלתי. עד עכשיו צבעתי הכל בנפרד. אמשיך גם בשכבה הבאה. על גומי שמעתי. גם שהוא מחורץ לטובת פינוי של המיים. נשמע לי רעיון טוב עולה לי בראש עכשיו גומי של פס גומי כמו שפעם היה באופניים למניעת פנצרים לפני עידן הג'יפה. יש לו תעלות לאורך והוא בעובי של 3 או 4 ממ. בכל מקרה הפלח של הכנף בעובי 4 ממ ובגוף גם כן אז אני לא מודאג מדי.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
היום בוצע ציפוי של הבודי עם הרקוליינר על האפוקסי. עבודה קשה. חיספוס של כל השטח עם נייר ליטוש. ניקוי עם סקוטש חזק. ומשם צביעה בשתי שכבות. את החומר קניתי מאיביי. סט של גלון חומר עם רולרים ומברשת. התוצאה מרשימה. עושה רושם שהחומר עבה וחזק. ימים יגידו..
לקחים: להכין הרבה אצטון בצד לניקוי. הרבה כפפות גומי. זה פשוט לא יורד מהידיים. להשקיע במסקינטייפ איכותי. אולי אפילו סרט חבלה. משהו שידבק חזק למקומות בהם לא רוצים את הצבע. אני לא עשיתי את זה ונכנס לי חומר מתחת לסרט. הייתי צריך לנקות אחרי זה. סהכ. אני מרוצה הגימור המגורען יפה לדעתי. שוקל לצבוע מזה גם סוג של רוקר פאנל ואולי גם את הכנפונים..
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
מגיב כדי שהפרסומת תעבור לתגובה הבאה ונראה את התמונות שלך בגודל נורמלי.
- - - Updated - - -
עכשיו רואים. נראה מצויין חביבי.
בונה, עבודה פשוט ברמה...
תענוג לראות. תודה על השיתוף
Men don't quit playing because they grow old, They grow old because they quit playing
יכול לתת קצת יותר מידע על החומר, לינק אולי?
איך שילחת את זה לארץ? איך מיישמים?
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
לחומר קוראים herculainer מגיע בקרטון עם שני רולרים מיוחדים ומברשת הזנתי מאיביי. 600 שח עד הבית. ההוראות הן לשייף את השטח עם נייר גס (100) לנקות טוב עם מיים וסבון ולאחר יבוש עם אצטון.
צריך לשים לב שהחומר מאוד דביק ו מלכלך ולא פשוט לעבוד נקי איתו.
חשוב לערבב כל 10 דקות עם מקדחה את הצבע בפחית אחרת החלקיקין המוצקים יורדים למטה.
אפשר גם לקנות אקדח שמתיז את החומר הזה. היתרון של הרולר שאפשר לשלוט יותר באחידות של החלקיקים ועובי החומר. צובעים שכבה ראשונה ושנייה אחרי שעה לפני יבוש מלא של הראשונה.
נראה טוב. אוכל להמליץ בלב שלם רק עוד כמה חודשים שנראה כמה הוא עמיד.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
מדהים...ייאלה לא נשאר הרבה
אני חייב לומר משהו... כשהתחלת את הפרוייקט, בערך בשלב של שחיטת הבודי החדש, מישהו מוותיקי האתר הראה לי את השרשור ואמר שחבל על הג׳יפ. לרגע זה היה נראה כמו עוד פרוייקט מני רבים שהתחיל בשחיטה ומחוסר זמן/ משאבים/ מיומנות, הפך לאנדרטה.
אבל לא. הקצב שבו אתה משקם את הג׳יפ פשוט גורם לקינאה, או אולי מעורר השראה. העמדת בזמן שלאחרים לוקח בו להתחיל פרוייקט, ג׳יפ משופץ ברמה גבוהה והכל בעבודה עצמית.
אני מוריד את הכובע. כל הכבוד, ויישר כוח.
יש לך יעד לסיום השיפוץ, אגב. אפשר לקבוע השקה במפגש ג׳יפולוג הקרוב..?
אסף.
קודם כל תודה על הפירגון.
אין לי תאריך יעד. מקווה לסיים בחודש הקרוב. (ברור לי שזה לא נגמר לעולם). לסיים מבחינתי זה רכב נוסע ומטייל. כל השפצורים והשדרוגים יבואו אחר כך. נשאר להרכיב את פנים האוטו. פנסים וחשמל. (צמה חדשה). בסוף גם פגושים. לא בא לי להחזיר את הישנים.
מתי ואיפה המפגש?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
הכל כמעט מורכב. התחילה עבודת החשמל. לוקח זמן..
מקווה לסיים הכל ואולי אפילו לטייל בסוכות.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
אתה מכניס לפרופורציות מלחיצות את המושג ״לוקח זמן״
לפי התמונות אני מבין שהזמנת "צמה אוניברסלית"
אומנם לא מקורית אבל יש לה הרבה יתרונות והכי חשוב בהם שהיא חסינת אש, היא מותאמת לGMC ,קרייזלר ופורד , תצטרך להתאים אותה לסיקס ,
התקנתי כזו בסיקס של חברה טובה , אם תצטרך עזרה בכייף ,
בהצלחה ,
ראיד
עצה קטנה :
תבנה לך שני בתי פיוזים חיצוניים אחד לפני סוויץ' והשני אחרי , שישמו אותך לכל צרכני החשמל הלא מקוריים ,
את החשמל לשני בתי הפיוזים תוציא מהבית פיוזים המקורי , יש לך שם אופציות חיבור .
שמרו על קשר