לא מכוונים קמבר בדנה 30. מה שמשתנה מיידית ומשמעותית בכל הגבהה זה קסטר, ואת זה צריך לתקן, כמה שאפשר.
בכל מקרה - לדעתי, מכלול ההגבהה משפיעה יותר מגודל הצמיג. כלומר, ג'יפ שבעיני דרור גרוע, יהיה גרוע עם 31 ועם 33 כמעט באותה מידה, וג'יפ שהוא בעל היגוי מהודק וטוב - ישאר כזה גם עם 31 וגם עם 33.
יש דוגמא קלאסית - רנגלר JK, הג'יפ הראשון שנבנה עם בתי גלגלים גדולים מספיק ככה שלא צריך להגביה הרבה או בכלל כדי להכניס 33, וצריך להגביה מעט כדי להכניס 35, ולכן הם נוסעים מצויין עם הצמיגים האלו בלי למצמץ.
אבטיפוס הסופה 3 סיור זצוק"ל, שהיתה מקורית, ללא הגבהה בכלל, אבל עם בתי גלגלים גדולים מאד, נסעה על 35 וההיגוי וכל התכונות הדינמיות היו פנטסטיות.
אבל כל הג'יפים, הן האוניברסליים והן האינדיאנים, דורשים הגבהה משמעותית כדי להכניס צמיגים בגודל 31 ובוודאי 33, וכאן זה מסתבך כי יש אלף דרכים לבצע הגבהה ואלף דרכים לחרבש אותה.
שמרו על קשר