אתה שומע את נקישות האוטומט כשאתה מאותת לשמאל?
בכל מקרה, הבדיקה הפשוטה והמהירה לאחר בדיקת פיוזים, היא החלפת האוטומט.
כשמאותתים שמאלה אין בכלל איתות בכל הנורות בצד השמאלי, אך כשמפעילים את לחצן המצוקה(4 ווינקרים) כל הנורות עובדות מצויין כולל הצד השמאלי,היכן לדעתכם הבעיה במקרה כזה? הידית עצמה תקולה,ריליי שרוף או אוליי רק פיוז האחראי על האיתותים בצד השמאלי של הרכב?
הרכב הוא שברולט קמארו 92 .
אתה שומע את נקישות האוטומט כשאתה מאותת לשמאל?
בכל מקרה, הבדיקה הפשוטה והמהירה לאחר בדיקת פיוזים, היא החלפת האוטומט.
שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260
יש אוטומט ווינקר נפרד לשמאל וימין? כשמאותתים שמאלה אין את נקישות האוטומט כמו ששומעים בבירור כשמאותתים ימינה.
נשמע כמו הידית ...
אבל כשאני מאותת שמאלה מראה לי חיווי בלוח השעונים ונדלקת לי נורת "חץ" ירוקה קבוע (במצב תקין הנורה הנ"ל מהבהבת),עדיין נשמע לך כמו ידית תקולה ולא האוטומט ווינקר(שלא נשמע בוודאות בעת האיתות)?
אוקיי הבנתי,אני אבדוק שוב את העניין אך הפעם בשעות הערב/חושך ,יכול להיות שבאמת אחת מנורות האיתות שרופה ולא הבחנתי בכך באור יום/שמש וזה למעשה מה שתוקע לי את הידית(לפי דבריך).
אגב, כל הנורות ברכב הינם נורות להט רגילות וסטנדרטיות ולא לדים למינהם.
האם יש אוטומט ווינקר נפרד לכל צד או שזה רכיב משותף גם לאיתות ימין וגם לשמאל? אני יודע בוודאות שהאוטומט שאחראי על לחצן המצוקה(4 ווינקרים בו זמנית)הוא רכיב נפרד מזה של הווינקרים הרגילים בידית.
יש אוטומט אחד למערכת.
שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260
כנראה שפה הבעיה,בדקתי היום עוד פעם את העניין ואכן נורת האיתות בבקלית האחורית השמאלית שרופה/לא עובדת וזה כנראה מה שתוקע לי את האיתות השמאלי בידית.
וכנראה שהבעיה אינה באוטומט ווינקר מאחר כשמאותתים ימינה שומעים בבירור את נקישות האוטומט.
מחר אני אחליף את הנורה השרופה ואעדכן אם הבעיה היסתדרה .
לא, הרבה יותר פשוט. כשמנורה שרופה לא עובר מספיק זרם דרך הבי-מטל של האוטומט, ולכן האור לא כבה אלא נשאר דלוק קבוע...
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
בשמחה 😊
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
שמרו על קשר