מה אתה עושה לגבי חיישן הקראנק ?
אהלן, צריך עזרה קטנה
באמצע פרוייקט החלפת גיר וטרנספר לnsg370 וטרנספר 231 מוסב
הורדתי את הגיר הישן, תכף מרכיב את החדש אבל יש לי כמה דברים קטנים שאני צריך התייעצות
1. והכי חשוב - איך אני מתאים את התושבת של השילוב 4*4? על איזה ברגים היא אמורה לשבת?
יש שני חורים קטנים שהיו מורכבים צמוד לידית הילוכים, ובורג אחד גדול שמתיישב על הטרנספר.
גם כשאחליף הגדול יישאר על הבורג?
אם מישהו עשה את זה ויש לו תמונה סופית, אשמח
2. יש למישהו המלצה איך להעלות את הגיר ולהכניס? שיטה שהצליחה לו פעם?
תודה רבה לכולם
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
מה אתה עושה לגבי חיישן הקראנק ?
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
תסתכל על הגיר המקורי AX15 - מסילת ידית הטרנספר יושבת על שני ברגים ליד השיפטר של הגיר.
תושבת ידית הטרנספר מורכבת בצורה שונה על ה-NG370 . גם כל מכלול הידית עצמה בסופה 2 וברנגלר TJ (מקורות הגיר הזה) הוא שונה מזה שבסופה.
אורן מערכות ביבנה מכין תושבת כזו.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
נשארים עם השיפטר הקיים, רק צריך להתאים איזה פלאח שיחזיק אותו.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
אני משנה נושא כי עם התושבת הסתדרתי, אבל אני נתקעתי עם משהו אחר.
הקונקטור של חיישן רוורס הוא לא אותו קונקטור כמו בגיר הקודם.
אפשרויות:
1. למצוא קונקטור תואם
2. לקנות חיישן מתאים
שניהם תוקעים אותי בעבודה, ואני מפחד לעשות טעות עם הקונקטורים האלה. המלצות?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
החיישן של גיר AX15 המקורי לא מתאים?
שאל את גיתאי
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
ממישהו שכבר הרים את הגיר הזה בחניה פעמיים.. פשוט כמה בלוקים וחתיכות עץ בגבהים שונים, לקרב כמה שאפשר לגובה הנכון, ולהחיל לשחק עד שנכנס.. זה יכול להיות מייגע אבל חשוב לא להתייאש. אני מניח שעשית גם קלאץ' ואם כן עבודה עם כלי מרכוז תחסוך הרבה מאמץ. אם לא עשית קלאץ' אני מניח שהוא יכנס די חלק.
כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.
זה הקונקטור של חיישן הרוורס
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
הקונקטור לא ממש מעניין. זה חיבור שני חוטים רגיל, חיובי ושלילי, גם אם תהפוך ביניהם לא יקרה כלום.
חתוך הקונקטור וחבר ישיר.
לגבי ה"חיישן", זה בסך הכל מפסק עם גולה בסוף, שנותן ON ו-OFF.
אין שום חשיבות למה מקורו, בתנאי שיעשה עבודתו, שזה מגע או ניתוק.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
הדרך הנוחה ביותר - מצא זנב חוט של רנגלר עם מחבר מקורי, ואליו תתחבר עם החוטים של הסופה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אז בגלל שרמת העבודה בימים האחרונים הייתה גבוהה - עדכון עד כאן עם הבעיות שצצו בדרך.
רקע מקדים:
הגיר הוא גיר NSG370 שישה הילוכים שידוע שמשומש ברכבים האלו.
הוא משודך לטרנספר NP231J - הגרסא המשודרגת ל231. זה מידע קריטי, כי כרגע הוא דופק אותי בעבודה
הכנות:
1. חיישן קראנק - חיישן הקראנק בNSG370 נמצא כ120 מעלות מול החיישן הקודם. אני לקחתי את הגיר לאורן מערכות ביבנה, שבנה תושבת לחיישן שיושבת בול. האוטו הניע בלי בעיה.
2. שמן - שמן ממסרות מיוחד מכיוון שהגלגלי שיניים של הגיר הזה הם מברונזה - נסעתי לסמלת בחדרה, הזמינו לי ותוך שבועיים הגיע לכאן
עבודה:
1. בגדול הכל יושב כמו הגיר הקודם. לא היה משהו משמעותי שאני יכול להגיד שתקע אותי עקב חוסר התאמה. יש אבל...
2. קונקטור למתג רוורס - לא הצלחתי לשים קונקטור גנרי, אז אני מניח שאמשיך לחפש. כרגע לא מצאתי איזה פתרון, נוסע בלי
3. ברגי תושבת אגזוז - יש 4 ברגים בתחתית הגיר שמתחברים לתושבת. בAX15 זה ברגי 7/16, בNSG זה 3/8. אורך 30 מ"מ נראה לי יתאים.
4. תושבת ידית 4X4 - מה שכרגע הכי תוקע אותי מכולם. מכיוון שהרכבתי גם את הטרנספר 231J ידית ההילוכים יושבת על תושבת שונה. למי שחוזר לטרנספר הישן,
א. לחתוך את שתי האוזניים ולעשות חור שישבו על הברגים של הידית הילוכים השמאליים
ב. לייצר תושבת - ישנם שישה ברגים שמחברים בין הגיר לטרנספר. צריך לחתוך ברזל שיהיה לו 90 מעלות וככה לוקחים מאחד הברגים לעיגול הגדול של הידית
אז אם למישהו יש מידע/חוברת על המנגנון של הידית 4X4 של הטרנספר המשודרג, אשמח
תהנה ותתחדש
תפנק בתמונות ביחס לנקודת שציינת, יקל על הבנה של העבודה ושל ההתאמות הנדרשות
גם לזה אורן מערכות הוא הכתובת הנכונה ...
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
שמרו על קשר