Close
עמוד 4 מתוך 7 ראשוןראשון 1234567 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 61 עד 80 מתוך 139
  1. #61
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,018

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    מתי בדיוק השתיקו אותך דרור?

  2. #62

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    מה פייק במה שכתבתי?

    דעה בנוסח "עד כמה הרשת ערוכה לספק חשמל לכל כך הרבה כלי רכב והאם יהיה צורך בבניית תחנות כוח נוספות, 1, 2, או אולי 30" זה גם לא פייק. גדולים מאיתנו מתדיינים על זה ומזהירים ומתריעים. ראוי לדיון?

    בקיצור - שחרר. די לסתום פיות. גם על זה התרעתי פעם, ממש מזמן, אם אתה זוכר, כשעוד היו לנו "ישיבות מערכת" במרפסת אצל סביון במודיעין.
    ממה שקראתי (ואם אני מטעה אשמח לתיקון) הרי שגם אם כל צי הרכב הפרטי חהיה חשמלית, מדובר רק על 13% תוספת כך שלא נדרש לכמות לא סבירה של תחנות כח, כן נצטרך לשפר את קשת החלוקה בקצוות


    Asaf-a
    אסף.א

  3. #63
    חבר רשום sportage's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    574

    ברירת מחדל ללא כותרת

    חברים, לקראת יום הכפורים אני מתנצל בשם כל אלו שהעליבו אחד את השני ובשם עצמי אם אני הולך להעליב אחרים...

    אז אכן מדובר בכתבות מטעם או סתם חוסר ידע ואז הצבור מהדהד בחרדה כמקובל במחוזות אחרים.

    אז למען הסדר הטוב - בעיות העומס של כל יצרן אנרגיה הן בשעות השיא.

    בשעות השפל יש אתגר אחר, להעמיס את הגנרטורים שלא ירוצו על ריק. חברת החשמל יותר מתשמח שהטעינות יבוצעו בלילה על מנת לאזן או לשטח את עקומת הצריכה.

    כל אחד מאיתנו המפעיל בשעות השיא כמה מזגנים, תנור, מייבש תאורה וכו', יש לו בשעות השפל די אנרגיה כדאי לטעון את הרכב.

    ובאשר למשק האנרגיה בקליפורניה שבמקרה נחשפתי אליו בעבר.

    אז הקשיבו טוב על המהדהדים: לפני למעלה מעשור, יש חקיקה בקליפורניה האוסרת על יצרני החשמל להרחיב את תשתיות הייצור.

    לחברות החשמל העיקריות, 3 במספר, יש ברירה - לרכוש חשמל יקר בשעות השיא מנבדה למשל, או לגרום להתייעלות אנרגטית.

    הם במשך שנים סבסדו תוכניות להתייעלות אנרגטית על ידי החלפת מזגנים, תאורה, וצרכנים נוספים לציוד יעיל יותר. הכל מתוך מטרה אחת - הפחתת הצריכה בשעות השיא על ידי חיסכון או הזזה לשעות השפל.

    בשעות השפל, הם ישמחו להעמיס את הרשת.

    גם בארץ יש תעריפי תעוז - שפל, גאות ושיא על מנת לעודד שימוש בשעות השפל.

    קיצר - לא רק לא מדובר בבעיה קיומית לכאורה, אלא שחברות החשמל יעודדו שמוש ברכב חשמלי, כמובן עם נהול אנרגטי נכון.
    מה שלא נכנס בכוח נכנס עם יותר כוח..

  4. #64
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,423

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    אבל שעות הפסגה בחורף הן 16-22, ואחריהן רוב החשמליות כבר יהיו טעונות, אם לא יהיה ניהול.

    אז אחת התשובות לזה היא באמת עמדות מנוהלות.
    תשובה שנייה שקשורה גם לראשונה: תמרוץ כלכלי לטעינה בשעות שנוחות ליצרני החשמל. זה צעד פשוט שניתן ליישום בתוך ימים ספורים. אתה מציע תמריץ וכל מי שמעוניין בו עובר למנייה חכמה.
    תשובה שלישית לשאלה של אבי היא אגירה.
    אני מניח שיש עוד אבל זה חורג מתחום הידע שלי.

    ומשניתנו שלוש התשובות הראשונות, ומכיוון שכבר "פתרנו" את עניין שיאי ההספק הרגעי, מה שנשאר זה סה"כ ייצור יומי מול צריכת החשמל יומית, ביחידות אנרגיה, לא יחידות הספק, וזה מה שעשיתי קודם.

    למה שני מיליון? זה המספר שדרור הציף לאוויר. גם ככה זה נשמע מספר סופר שאפתני. לגבי שלושה מיליון, עוד חזון למועד וכו'.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  5. #65

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי חנן-ג'יפולוג צפיה בהודעה
    צדק זה מונח לא רלוונטי לעניין הזה. יש מספרים.
    12kwh ליום שרכב בנסועה ממוצעת צורך.
    כפול שני מיליון רכבים כפול מספר הימים בשנה, זה כ8 גיגהוואט שעה.
    התפוקה השנתית בישראל, נכון ל2017 עומדת על 68גיגהוואט-שעה.

    מדובר בתוספת של 13 אחוזים בתסריט הפסימי ביותר. בלי להכניס אנרגיה מתחדשת, בלי להכניס ישור פיקים בעזרת אגירה.

    אם מישהו רוצה לתקן לי את המספרים, אהלן וסהלן. חרטוטים בנפנופי ידיים? בשביל זה יש פייסבוק.
    מהמספרים שאני מכיר
    ותקנו אותי אם אני טועה
    אם מדובר על הכפלה במספר הרכבים החשמליים כל שנה אז תוך 6-8 שנים מגיעים למליון עד שני מליון רכבים חשמליים, בשבע שנים האלה יש גידול שנתי של צריכת חשמל בממוצע של 2.5-3% שנתי, בלי קשר לרכבים החשמליים (תעשיה, משקי בית, מטרו, רכבת..) כלומר ייצור החשמל יצטרך לגדול בהרבה יותר מ-13%. אמנם זה אומר שהחלק היחסי של הצריכה של רכבים חשמליים קטן יותר, אבל האתגר הלאומי הכולל גדול יותר.
    אני מבין שהתכוונת להמחיש משהו אחר בחישוב שעשית, אבל חשוב להבין מה האתגר.
    אני לא חושב שיישור פיקים רלוונטי לחישוב הזה כי אין לו משמעות כשמדובר על סכום האנרגיה.


    Sent from my SM-J710F using Tapatalk

  6. #66
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,423

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    בוודאי שיש לו רלוונטיות, כי ככל שאתה משתפר בזה, אתה מאפשר לתחנות הקיימות להגיע לתפוקה שנתית גבוהה יותר, בלי להגדיל את מספרן.

    אתה מחזיק היום יותר תחנות משצריך עבור הממוצע, כדי לעמוד בפיקים.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  7. #67
    חבר רשום אבי ביטר's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    מיקום
    מעל הדוכן הקבב שנסגר
    הודעות
    1,203

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    יותר מהכפלה כל שנה.

    ב 2021 עלו לכביש פי 3.6 רכבים חשמליים מ 2020.

    למרות האופטימיות שלכם, אני מנחש שמתישהו המדינה תגביל את החגיגה בגלל הבעיות בתשתית ובייצור החשמל.

    או לפחות תאט את החגיגה באמצעות כל מיני מיסים.

  8. #68
    חבר רשום אבי ביטר's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    מיקום
    מעל הדוכן הקבב שנסגר
    הודעות
    1,203

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    ועוד מילה על חברת החשמל לישראל

    מדובר בחבורה של עבריינים.

    אתם בונים עליהם הרים וגבעות.

    מה זה צריכה מנוהלת?
    זה אומר שסיימתי עם הילדים, וב 22:00 בא לי לקפוץ לבירה עם חברים, אבל אוי ואבוי, הרכב בדיוק מתחיל להיטען?
    זה מה שזה אומר?
    או שב 4 בבוקר יש מקרה חירום, חייב את הרכב אבל אוי ואבוי, הרכב רק מתחיל להיטען?

    פיספסתי משהו?

  9. #69
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,133

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    כן, פספסת את התיאוריה שסוללות המכוניות יהיו מאגר האנרגיה הלאומי, ואז למרות שדאגת לסוללה מלאה מספיק זמן מראש, הטכנולוגיה החכמה דאגה לצרוך ממנה כי עכשיו בדיוק שעות השיא ...
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  10. #70
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,133

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    ושוב, הבעייה היא לא עם עצם טכנולוגיית ההנעה החשמלית, אלא עד כמה גורמים חיצוניים משתלטים לנו על החיים.
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  11. #71
    חבר רשום אבי ביטר's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    מיקום
    מעל הדוכן הקבב שנסגר
    הודעות
    1,203

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    הסוללה שלי תהיה חלק מהמאגר הלאומי????

    תשמע זה ענק, מזל שאתם מסבירים הכל סוף סוף.

    אז אתה אומר שהרכבים שלנו יעזרו למשק החשמל?

    מעניין ומצחיק מאוד כשחושבים על כל מיני טיפוסים.

    אוקי, יש לכם פתרונות להכל, והכל מאוד פשוט.

    נשאר לנו להתרווח על הספה לצפות במתרחש


    חוזר לתחילת השרשור - הולך להיות מעניין, אפילו מאוד מעניין.

  12. #72
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,423

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    נדב, זה ביזנס. תרגיש מספיק נוח כדי למכור 20 אחוז מתכולת הסוללה שלך בשעות השיא? תמכור. תרצה למכור עשרה אחוז, או 50? תמכור.
    אם לא, אז לא.

    אבי, בלי ציון הקילומטראז' היומי והקילומטראז' בדרך לחברים שלך, כל תשובה תהיה חסרת משמעות. בכל מקרה, כרגע תחת מגבלות יחס הרכבים/עמדות טעינה ובהמשך כשתשתית הטעינה תגיע לישורת, אם תצטרך תוכל למלא בחוץ, כמו ברכב הדלקי שלך. הטעינה הכמעט חינמית בבית היא בונוס שאין לרכב הדלקי שלך, כמו גם הפריבילגיה להיות מלא באנרגיה כמעט בכל רגע נתון.

    אפרופו, זה קרה לי ביום השלישי לבעלות על חשמלי. הילדה חזרה אתו מאילת ורבע שעה אח"כ הכלבה שלנו נעקצה ע"י עקרב מסוכן. נסעתי לבית החולים וכששחררו אותי טענתי בעמדה מהירה לפני שחזרתי הביתה.

    לענייננו, אם אתה בתל אביב והבירה בערב עם החברים היא באילת, תצטרך לטעון בדרך. כמו ברכב הנוכחי שלך.

    זה לא חח"י, זה נגה.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  13. #73
    חבר רשום אבי ביטר's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    מיקום
    מעל הדוכן הקבב שנסגר
    הודעות
    1,203

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    הכל טוב ויפה, אתה כרגע מהראשונים יחסית.

    אני מסתכל קדימה ושואל האם התשתיות והייצור יעמדו בביקוש ?

    לא נראה לי. זה העניין, פשוט.

    בוא נראה איך מסיימים את שנה, כמה מחושמלות עלו לכביש, ונכפיל ב 3.6 ל 2024.

    אני צופה תקופת ביניים מלאה הפתעות ובעיות, חלקם מצחיקות חלקם פחות.

  14. #74
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,423

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    אני יכול לענות ברצינות כשקוראים את מה שאני כותב, ושואלים ברצינות. "לא נראה לי" זו לא רמת הטיעונים שאני מסוגל לתקשר מולה. האמת שציפיתי שיקום מישהו שיאתגר את המספרים שהעליתי.

    אם לא, אז לא. הכול בסדר.

    אמשיך בדיון עם מי שבאמת שוחר ידע.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  15. #75
    חבר רשום אבי ביטר's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    מיקום
    מעל הדוכן הקבב שנסגר
    הודעות
    1,203

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    זה לא טיעון, ואני לא מתווכח איתך.

    זה ניחוש, דעה, ואני מתדיין איתך 🤣.

    אין לי את הידע והכלים להכנס לזה.

    יש לי הגיון, יכול להיות שאני טועה.

    נחיה ונראה…

  16. #76

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    אני חוזר וממליץ למי שחושב שדרור הוזה, לקרוא על ה
    Great reset
    תכנית ההון- שלטון האולטימטיבית שמטרתה היא שלא יהיה לנו כלום ונהיה מאושרים.
    (כלומר הכל יהיה שלהם והם יתנו לנו כל מה שנרצה באופן חופשי ושיתופי. כלומר רק אם נתנהג יפה ונרוויח קרדיט חברתי חיובי. מדובר בטוויסט מעניין על הקומוניזם, רק שהכל יישלט לא על ידי מדינה או נבחרי ציבור אלא על ידי מועדון מצומצם של בעלי הון שנקרא WEF.)

    אני כותב את זה כי לא המכוניות החשמליות הן הסכנה לחופש שלנו..... יש דברים הרבה יותר מפחידים בדרך אז בינתיים שיתנו לנהוג ולא משנה במה....


    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

    זה כבר כמה צעדים לפנינו בסין. כבר היום עובד כמו שעון קוקיה.
    שם צריך לנהל בסינכרון מופלא רק פי 150 יותר אנשים מאשר בישראל ובשטח עצום…

  17. #77
    חבר רשום אבי ביטר's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    מיקום
    מעל הדוכן הקבב שנסגר
    הודעות
    1,203

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    הסוללה שלי תעזור למשק החשמל…..

    יפה…יפה.

  18. #78
    חבר רשום kd2's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    בין קאסם לקאסם
    הודעות
    3,110

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    חנן,
    תסביר בבקשה את הנתון של 12 KWH ממוצע יומי.
    והאם כולל גם הובלה והיסעים ?

  19. #79

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי ביטר צפיה בהודעה
    הסוללה שלי תעזור למשק החשמל…..

    יפה…יפה.
    אתה פשוט לא מצליח להבין מה שחנן כותב. חבל, הוא משקיע, מנמק, כותב דברים שמסתדרים עם ההגיון שלי למרות שלפעמים נראה שמדובר עדיין בחזון עתידי.

    מי שהתקין על גגו הפרטי מערכת ליצירת חשמל (פאנלים סולרים) במסלול של חיבור לרשת החשמל - הוא מקבל תעריף כלכלי עבור החשמל שהוא מייצר ותורם למשק החשמל. בדיוק כפי שחנן מתאר במקרה של שימוש ביכולת לצבור אנרגיה (מצברי הרכבים החשמליים).

    ואם זה לא מספיק ברור - החזון הוא שאתה תמכור קיבולת מסויימת מתוך מה שיש לך ברכב שלך תמורת תשלום כלכלי מחברת החשמל (תקבל יותר ממה שעולה לך לטעון את אותה קיבולת מהרשת הארצית בביתך).
    עוד מעט סופ"ש

  20. #80
    חבר רשום אבי ביטר's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    מיקום
    מעל הדוכן הקבב שנסגר
    הודעות
    1,203

    ברירת מחדל תגובה: לכל בעלי החשמליות, תתכוננו לחלוק את העמדות הציבוריות עם עוד 3100 ישראלים.

    מבין טוב מאוד.

    עוד נחזור לשרשור הזה מתישהו בעוד שנתיים שלוש.

עמוד 4 מתוך 7 ראשוןראשון 1234567 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. הפלואנס החשמליות - סוף עגום
    על ידי דרור ברלי בפורום פורום רכב ומכוניות טכני כללי
    תגובות: 114
    עדכון אחרון: 05-08-16, 05:03
  2. חיוב לחלוק איתחם
    על ידי zloof בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 15-09-14, 21:14
  3. תתכוננו - מפגש JEEP בינלאומי
    על ידי השועל בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 83
    עדכון אחרון: 15-05-11, 18:24
  4. הטסט מתקרב? תתכוננו
    על ידי דרור ברלי בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 40
    עדכון אחרון: 15-10-10, 22:32
  5. יש חדש בתחום הנעילות החשמליות הנשלטות?
    על ידי Naftulski בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 05-01-08, 11:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •