שלום לכולם.
לחבר "הלך" הסרן האחורי של בלייזר דיזל מודל 1985.
היכן ניתן להשיג סרן שכזה (משומש/מפירוק, כמובן)?
ובכלל, מה יחס העברה בדפרנציאל?
הבנתי שהוא שונה מזה של בלייזר בנזין, בשל המנוע ה"עצל" שלו.
ואם כבר מדברים על זה, האם זה אותו סרן כמו בבנזין ורק יחסי העברה שונים - כך שאפשר להשיג סרן בנזין בזול ולהחליף את הקורונה והפיניון ליחס המתאים או שהסרן שונה לגמרי.
תודה,
ברנרד.




ציטוט ההודעה בתגובה

שמרו על קשר