Close
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11
  1. #1
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל סרן אחורי לבלייזר 85

    שלום לכולם.

    לחבר "הלך" הסרן האחורי של בלייזר דיזל מודל 1985.

    היכן ניתן להשיג סרן שכזה (משומש/מפירוק, כמובן)?

    ובכלל, מה יחס העברה בדפרנציאל?
    הבנתי שהוא שונה מזה של בלייזר בנזין, בשל המנוע ה"עצל" שלו.

    ואם כבר מדברים על זה, האם זה אותו סרן כמו בבנזין ורק יחסי העברה שונים - כך שאפשר להשיג סרן בנזין בזול ולהחליף את הקורונה והפיניון ליחס המתאים או שהסרן שונה לגמרי.

    תודה,
    ברנרד.

  2. #2
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    307

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סרן אחורי לבלייזר 85

    לפני שעונים לך על כל השאלות אתה יכול לפרט מה זה "הלך הסרן"?
    סרן זה לא בלטה, יש בו מספר מכלולים. פרט לנו את הבעיה וכך נוכל לכוון אותך טוב יותר.
    ירין.

  3. #3
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סרן אחורי לבלייזר 85

    ציטוט נכתב במקור על ידי yarinzim צפיה בהודעה
    לפני שעונים לך על כל השאלות אתה יכול לפרט מה זה "הלך הסרן"?
    סרן זה לא בלטה, יש בו מספר מכלולים. פרט לנו את הבעיה וכך נוכל לכוון אותך טוב יותר.
    תאמין לי, אם היה לי יותר מידע הייתי רושם.

    ממה שנאמר לי, בזמן התחלת הנסיעה נשמע רעש גריסה מכיוון הסרן האחורי, מיד אח"כ דפיקה חזקה והוא הפסיק להניע.
    לבחור אין אפשרות מעשית לפרק את הסרן רק לשם הבדיקה וזו הסיבה ששאלתי לגבי סרן שלם - להחליף וליסוע.
    זו גם הסיבה ששאלתי לגבי הדמיון/שוני לסרן בלייזר בנזין - להחליף את הקורונה+הפיניון, להרכיב וליסוע.
    הרעיון הוא להחליף את הסרן הדפוק בסרן אחר (אח"כ אפשר לבדוק מה קרה בדיוק).

  4. #4
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,242

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סרן אחורי לבלייזר 85

    הוא יודע מה יחס ההעברה בסרן שלו?
    הרי אי אפשר לקנות סתם "סרן לבלייזר" כי יש כמה דגמים. צריך לוודא שיחס ההעברה תואם לזה שבקדמי התקין שלו. ואם כבר להכניס לסרן "חדש" את הקורונה פיניון מהסרן הדפוק, בכל מקרה צריך לפתוח אותו... ואם דווקא השיניים בקורונה ו/או הפיניון נדפקו?.....
    בקיצור - אלא אם נופל לידיים סרן זהה לחלוטין (כולל יחס העברה זהה) ותקין לחלוטין במחיר מפתה, למה לא לפתוח את הקיים ולתקן אותו?
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  5. #5
    חבר רשום zahi madhala's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    115

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סרן אחורי לבלייזר 85

    דבר עם אודי מזרחי יש לו בלייזר דיזל לפירוק
    טל 089410839
    צחי מדהלה בחינה יעוץ והדרכה בספורט מוטורי 0523-524064

  6. #6
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סרן אחורי לבלייזר 85

    תודה.

  7. #7
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סרן אחורי לבלייזר 85

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    הוא יודע מה יחס ההעברה בסרן שלו?
    הרי אי אפשר לקנות סתם "סרן לבלייזר" כי יש כמה דגמים. צריך לוודא שיחס ההעברה תואם לזה שבקדמי התקין שלו. ואם כבר להכניס לסרן "חדש" את הקורונה פיניון מהסרן הדפוק, בכל מקרה צריך לפתוח אותו... ואם דווקא השיניים בקורונה ו/או הפיניון נדפקו?.....
    בקיצור - אלא אם נופל לידיים סרן זהה לחלוטין (כולל יחס העברה זהה) ותקין לחלוטין במחיר מפתה, למה לא לפתוח את הקיים ולתקן אותו?
    ניסתי לכתוב בתוך הציטוט אבל משום מה האופציה לבחור את צבע הגופן לא עובדת אצלי.

    בכל אופן.
    הוא לא יודע את יחסי העברה ולא נראה לי שיוכל להרים את חלק הקדמי לסובב ולספור (ולעשות זאת כמו שצריך).
    חשבתי שיש יחסי העברה לבנזין ולדיזל וזהו - הסרנים מקוריים של הדיזל, היינו הבחור לא שינה כלום מאז נקנה במכרז לפני כך וכך עידנים.
    ברור לי שכדאי לדעת מה בדיוק נשבר שם ולטפל נקודתית. אני לא יודע מה השיקולים שלו להכניס את הרכב למוסך לבדיקה או לא (ואני גם לא נכנס לזה...).
    אני אגיד לו שידבר מחר עם אודי מזרחי ויילבן איתו את הדברים

    תודה,
    ברנרד.

  8. #8
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    307

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סרן אחורי לבלייזר 85

    תשמע אני בכל אופן למרות הדברים שאמרת הייתי פותח את המכסה של הסרן. הצצה מהירה תגלה מהר מאד את הבעיה. אם בכל זאת אתה רוצה ללכת על החלפת סרן קומפלט סע לאזור. כנס לדוד כהן חלקי חילוף.
    יש לו שם סרנים כמו שאתה מחפש אבל קניית סרן אצלו לא תהיה פרקטית כיוון שהם נמצאים על מדפים, קשה לו להגיד לך בדיוק מה אתה מחפש וקצת קשה לבדוק את מצבם כמו שהיית בודק סרן בודד באיזו סדנה, בכל אופן זו אלטרנטיבה בשבילך במקרה שלא תסתדר.
    ירין.

  9. #9
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    481

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סרן אחורי לבלייזר 85

    אם אלו סטליטים, י שלי שני זוגות מסרן GM10 1988 בלייזר
    מוני 0525-253642

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    כפר יחזקאל
    הודעות
    64

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סרן אחורי לבלייזר 85

    ציטוט נכתב במקור על ידי מוני_הכוכב צפיה בהודעה
    אם אלו סטליטים, י שלי שני זוגות מסרן GM10 1988 בלייזר
    פניתה לפורום , תקבל את כל השרות
    ספור ברגים על הפחית 'מיכסה ׁ ויש לך את הסרן 10 ,12 ,14 GM וכמו שנאמר , פתח הפחית
    , מיכסה , על הקורונה כתוב כמה שינים לה ולפיניון התואם לה
    לדוגמה 41/12 ,יש לא מעט
    או ליספור את השיניים
    סביר מאוד שזה הפיניון כזה סט תשיג ב50 עד 200 $

  11. #11
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סרן אחורי לבלייזר 85

    תודה לכולם.

    הרכב הוכנס אחר כבוד למוסך - מה שהיה צריך להעשות כבר בהתחלה...

    שוב, תודה.

נושאים דומים

  1. דריישט אחורי לבלייזר
    על ידי dodge בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 29-10-10, 21:54
  2. מחפש דרייב שאפט אחורי לבלייזר דיזל 85 אוטומטי
    על ידי סיקס כחול בפורום לוח מודעות מעוניינים לקנות
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 06-08-10, 08:18
  3. חלקיים לבלייזר
    על ידי efi 4 *4 בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 09-06-08, 10:09
  4. חלקים לבלייזר
    על ידי efi 4 *4 בפורום פורום שברולט/GMC
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 01-01-08, 19:56
  5. חלקים לבלייזר.
    על ידי אריק זמר בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 01-05-05, 18:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •