Close
  • ג'יפ רנגלר Lower Forty

    חברת ג'יפ מעניקה ממתק אדום ומתוק לחובבים המתכנסים למפגש הג'יפ השנתי במואב, יוטה. (Photographs: )

    "מה הגלגלים הכי גדולים שאפשר להתקין על הג'יפ שלי בלי להשקיע כסף בשיפורים?"

    זו כנראה השאלה הנפוצה ביותר בפורומי שטח ברחבי העולם. לא אצלנו כמובן - כאן התשובה היא: "בדיוק מה שפקיד הרישוי כתב לך ברשיון, טמבל!".

    אבל למרות חוסר הרלוונטיות שלה לשוק הישראלי, החליטו המהנדסים של חברת Jeep לבדוק בזמנם הפנוי את הקושיה התיאורטית. לקחו ג'יפ רנגלר JK קצר, רגיל מפס היצור, והלבישו עליו צמיגי מיקי תומפסון Baja Claw בקוטר 40 אינץ', על מה שנראה כמו חישוקי 24 אינץ' לפחות. בלי להגביה את הג'יפ. בכלל.

    רעיון מפגר? סקרנות מדעית? מקדם מכירות מרשים בתקציב אפסי לחובבי המותג שמתכנסים בהמוניהם לאיסטר ג'יפ ספארי שנערך בימים אלו?  כנראה שתשובה ג'. Lower Forty הוא השם שניתן לג'יפ המיוחד הזה, שהוכן במיוחד לתצוגה ברחוב הראשי של מואב, יוטה. וכן, זו כל הפואנטה של הניסוי - להכניס את הצמיג הכי גדול שיש, בלי לגעת במתלים המקוריים, בלי לשנות את מרכז הכובד כמעט. אז כמובן  שבבודי ובכנפיים של הג'יפ המסכן הזה חתכו וקיצצו, אבל בטוב טעם. שינוי נוסף שלוקח כמה שניות לזהות הוא ההנמכה של השמשה הקדמית ב3 אינצ'ים (7.5 סנטימטר) והשכבתה לאחור ב 10 מעלות ביחס למקור. השינוי בפרופורציה של השמשה גורם לעסק כולו להראות רחב וגדול יותר. איך זה נוסע? יש שם מנוע V8 "המי" אז כנראה שזה נוסע טוב... אבל מה שחשוב זה איך זה מצטלם!

    קריאה נוספת

    יומן מסע, מואב איסטר ג'יפ ספארי 2007

    חוויה של פעם בחיים - מואב איסטר ג'יפ ספארי 2002

    Untitled Document