Close
ςξεγ 8 ξϊεκ 10 ψΰωεοψΰωεο ... 5678910 ΰηψεοΰηψεο
ξφιβ ϊεφΰεϊ 141 ςγ 160 ξϊεκ 194
  1. #141
    ηαψ ψωεν ξεθι ΰμξβεψ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Aug 2007
    ξιχεν
    Los Angeles
    δεγςεϊ
    174

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι BackDoorMan φτιδ αδεγςδ
    δψι χιιξεϊ λξδ ξλεπιεϊ ΰχζεθιεϊ ςν ξψλα ςμ θδψϊ δξψελαιν, ΰπι ξπιη ωδο αθεηεϊ αϊΰεπδ .
    ιλεμ μδιεϊ, ΰαμ ςγιιο μΰ δαπϊι ΰικ ζδ ξϊχωψ μδεγςδ δζε -

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι BackDoorMan φτιδ αδεγςδ
    απιιϊ ξψλα ξηεξψιν ξψελαιν ςμ τπιε πψΰδ τωεθ ιεϊψ , δϊδμικ δςιχψι δεΰ δλπϊ δτπμιν εδϊαπιϊ/ιεϊ.
    ξςπιο ΰεϊι δωεεΰδ ωμ τψειιχθ γεξδ μωμκ ΰαμ ξηεξψιν ξψελαιν .
    αδϊιιηρ μωπι δξψλιαιν δςιχψιιν ατψειιχθ : ωςεϊ ςαεγδ , ςμειεϊ ηεξψιν .
    ΰν μξωμ ςμεϊ δηεξψιν αξψλα τμγδ διΰ ωμιω ξχψαεο ΰαμ πγψω τι 4 ωςεϊ ςαεγδ .
    μξιωδε ΰηψ ιϊΰιν δτψειιχθ δζεμ ιεϊψ αωςεϊ ΰγν .
    ξεθι

  2. #142

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    (לצורך המשך הדיון: שלדה=מרכב= chassis= body - זה לא ג'יפים...)

    עולם המרוצים כולו מתחלק לכאלו שמבוססים על רכב סדרתי, שמיוצר בסדרות מינמליות של כמה אלפים, ועל כלי רכב שנבנים במיוחד. במה שקשור לרכב סדרתי, אין דיון - מרכב של רכב בנוי ממה שהיצרן בונה אותו, גם היום וגם במכוניות המהירות ביותר שמשמשות למירוצי GT למיניהן בסיס השלדה עשוי ממתכות, פלדה או אלומיניום.

    ברכבים בבניה עצמית/אבי טיפוס, ברוב הקטגוריות ברוב הארגונים - בטח בתחום השטח שאותו אני מכיר - התקנונים מתירים לבנות שלדות ממתכת בלבד, ולרוב אך ורק פלדה. הסיבה היא שמסבך מפלדה זה משהו שאפשר לתת לו הוראות ברורות למדי, ולצפות מבעל מקצוע טוב לייצר מבנה בטיחותי (ושלדה בעולם המרוצים זה קודם כל מבנה הגנה לנהג). מבנה מרוכב - לא. אין הוראות בנייה, כי ההנדסה הרבה יותר מסובכת (לא צריך להיות מהנדס אוירונאוטי - כמוני - כדי להסכים עם מוטי...) ואת בטיחות התוצאה צריך לבדוק. בפורמולה אחד השלדות בנויות לגמרי מחומר מרוכב, בשתי חתיכות שאחר כך מאוחדות לחתיכה אחת. הקבוצות מחויבות למסור שלדות לבדיקות ריסוק מחמירות על ידי הFIA. כל שלדת רכב חדשה בפורמולה אחת נבנית בכמה וכמה עותקים שרובם מושמדים כדי לאפשר לרכב לקבל הומולגציה. אני בטוח שיש כאן אנשים שמתעניינים במכוניות מרוץ מעבר לתחום השטח וקראו קצת על העולם המופלא הזה של פורמולה אחד ועל התהליך ההנדסי של יצירת שלדה... אני לא חושב שאפשר מבחינה מעשית להשוות בין בניית אמבטיה מחומר מרוכב לבניית מסבך צינורות פלדה. אם אתה חושב אחרת backdoorman אתה מוזמן להרחיב ולהביע דוגמאות למכוניות שאתה מדבר עליהן.
    ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
    διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988

  3. #143

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι נמרוד φτιδ αδεγςδ
    (לצורך המשך הדיון: שלדה=מרכב= chassis= body - זה לא ג'יפים...)

    עולם המרוצים כולו מתחלק לכאלו שמבוססים על רכב סדרתי, שמיוצר בסדרות מינמליות של כמה אלפים, ועל כלי רכב שנבנים במיוחד. במה שקשור לרכב סדרתי, אין דיון - מרכב של רכב בנוי ממה שהיצרן בונה אותו, גם היום וגם במכוניות המהירות ביותר שמשמשות למירוצי GT למיניהן בסיס השלדה עשוי ממתכות, פלדה או אלומיניום.

    ברכבים בבניה עצמית/אבי טיפוס, ברוב הקטגוריות ברוב הארגונים - בטח בתחום השטח שאותו אני מכיר - התקנונים מתירים לבנות שלדות ממתכת בלבד, ולרוב אך ורק פלדה. הסיבה היא שמסבך מפלדה זה משהו שאפשר לתת לו הוראות ברורות למדי, ולצפות מבעל מקצוע טוב לייצר מבנה בטיחותי (ושלדה בעולם המרוצים זה קודם כל מבנה הגנה לנהג). מבנה מרוכב - לא. אין הוראות בנייה, כי ההנדסה הרבה יותר מסובכת (לא צריך להיות מהנדס אוירונאוטי - כמוני - כדי להסכים עם מוטי...) ואת בטיחות התוצאה צריך לבדוק. בפורמולה אחד השלדות בנויות לגמרי מחומר מרוכב, בשתי חתיכות שאחר כך מאוחדות לחתיכה אחת. הקבוצות מחויבות למסור שלדות לבדיקות ריסוק מחמירות על ידי הFIA. כל שלדת רכב חדשה בפורמולה אחת נבנית בכמה וכמה עותקים שרובם מושמדים כדי לאפשר לרכב לקבל הומולגציה. אני בטוח שיש כאן אנשים שמתעניינים במכוניות מרוץ מעבר לתחום השטח וקראו קצת על העולם המופלא הזה של פורמולה אחד ועל התהליך ההנדסי של יצירת שלדה... אני לא חושב שאפשר מבחינה מעשית להשוות בין בניית אמבטיה מחומר מרוכב לבניית מסבך צינורות פלדה. אם אתה חושב אחרת backdoorman אתה מוזמן להרחיב ולהביע דוגמאות למכוניות שאתה מדבר עליהן.

    מה זה?? איך הומו עושה לגציה?? ועוד ברכב...

    לגבי העניין עצמו, זה עקום לחשוב ככה, למרות שזו המציאות.
    להכריח להשתמש בפלדה/מתכת אחרת כי זה הכי קל לבדוק. היום ניתן לעשות אנליזות ממוחשבות שיפתרו את רוב הבעיות. ואם לוקחים מקדמי ביטחון אז לא צריכה להיות שום בעיה לבנות מכל חומר - כמובן בהנחה שהאנליזה בוצעה בהתאם לתכנון והייצור עצמו.
    כמובן שזה מפריע לתת "חוקי יסוד" מראש ודורש לעבור לבחינה שלאחר בניה, אבל זה לא בלתי אפשרי.

    הטכנולוגיה מתקדמת ואסור לעצור אותה רק מטעמי נוחות. (והומולגציה)...

    איל

  4. #144
    ηαψ ψωεν yargo's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Sep 2008
    ξιχεν
    ξεγιςιο
    δεγςεϊ
    114

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    τψειιχθ ξγδιν
    λμ δλαεγ ςμ δδωχςδ, ΰπι πδπδ ξΰεγ μςχεα ΰηψιε

    Keep up the good work

  5. #145

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι eysham φτιδ αδεγςδ
    διεν πιϊο μςωεϊ ΰπμιζεϊ ξξεηωαεϊ ωιτϊψε ΰϊ ψεα δαςιεϊ.
    ΰϊδ λεϊα ΰϊ ζδ αϊεψ ζδ ωςεωδ ΰϊ δΰπμιζεϊ μξαπιν ξψελαιν? ΰπι αθεη ωβν αξηιψ ϊηψεϊι...
    ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
    διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988

  6. #146

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι נמרוד φτιδ αδεγςδ
    אתה כותב את זה בתור זה שעושה את האנליזות למבנים מרוכבים? אני בטוח שגם במחיר תחרותי...
    לא ממש...
    הקוסמוס שלי לא ממש פעיל ביומיום...
    (אני פשוט מתכנן עם מקדם ביטחון 7000% ומתפלל לטוב )

    ובכל מקרה גם אם זה לא ממש זול, זה פחות יקר על המחשב מאשר בגראג'.
    חוץ מזה, פעם גם מחשב פשוט עלה מליונים ותפס חצי בית. זה לא עצר את הקידמה.

    איל

  7. #147
    ηαψ ψωεν ξεθι ΰμξβεψ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Aug 2007
    ξιχεν
    Los Angeles
    δεγςεϊ
    174

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι eysham φτιδ αδεγςδ
    μβαι δςπιιο ςφξε, ζδ ςχεν μηωεα λλδ, μξψεϊ ωζε δξφιΰεϊ.
    μδλψιη μδωϊξω ατμγδ/ξϊλϊ ΰηψϊ λι ζδ δλι χμ μαγεχ. διεν πιϊο μςωεϊ ΰπμιζεϊ ξξεηωαεϊ ωιτϊψε ΰϊ ψεα δαςιεϊ. εΰν μεχηιν ξχγξι αιθηεο ΰζ μΰ φψιλδ μδιεϊ ωεν αςιδ μαπεϊ ξλμ ηεξψ - λξεαο αδπηδ ωδΰπμιζδ αεφςδ αδϊΰν μϊλπεο εδιιφεψ ςφξε.
    λξεαο ωζδ ξτψις μϊϊ "ηεχι ιρεγ" ξψΰω εγεψω μςαεψ μαηιπδ ωμΰηψ απιδ, ΰαμ ζδ μΰ αμϊι ΰτωψι.

    δθλπεμεβιδ ξϊχγξϊ εΰρεψ μςφεψ ΰεϊδ ψχ ξθςξι πεηεϊ. (εδεξεμβφιδ)...

    ΰιμ
    χη μγεβξΰ ΰϊ ΰγψιΰο πιεΰι, αμι ρτχ ξθεαι δξδπγριν ατεψξεμδ 1, εμξψεϊ ζΰϊ δξλεπιεϊ ωμε (χαεφϊ RBR) ωμ δςεπδ δχεγξϊ ψιρχε ΰϊ ζψεςεϊ δξϊμδ ωμδν αξδμκ ξρτψ δξιψεφιν δψΰωεπιν ωμ δςεπδ αλξεϊ εφεψδ χθρθψετμιϊ ξρτιχ λγι ωιιωπδ ΰϊ δςιφεα ωμδο αΰξφς δςεπδ.

    δλμ πξφΰ λΰο μτι δϊιΰεψιδ - ΰηγ δξδπγριν δλι ξαψιχιν αςεμν, ϊχφια τιϊεη τριλι λψΰει μ-F1 εΰιλεϊ ιιφεψ ξθεψτϊ λξε ωξεφΰιν α-F1.
    εδϊεφΰδ δρετιϊ - γιιειγ χεθμδψγ ψελα ςμ δβηεο λι ζψεςεϊ δξϊμδ δχγξιεϊ δϊτεψψε ξρϊν ςμιδ ςμ ΰαο ωτδ, μαγ, αδχτεϊ ΰιξεο.

    εΰν αωιΰ δθλπεμεβιδ ωμ F1 πτμδ ωμδαϊ, ξδ ιβιγε ΰζεαι χιψ λξεπι ωαεπιν ΰεθε μαγ αβψΰζ' αιϊι?
    μδζλιψκ, δωΰμδ ωμ BDM διιϊδ -
    δΰν απιιϊ δξψλα ξηεξψ ξψελα λψελδ αδψαδ τηεϊ ςαεγδ εηιωεαιν ?
    εδδραψ ωπιϊο δεΰ -
    απιιϊ ξψλα ξηεξψιν ξψελαιν ςμ τπιε πψΰδ τωεθ ιεϊψ , δϊδμικ δςιχψι δεΰ δλπϊ δτπμιν εδϊαπιϊ/ιεϊ.
    ξςπιο ΰεϊι δωεεΰδ ωμ τψειιχθ γεξδ μωμκ ΰαμ ξηεξψιν ξψελαιν .
    αδϊιιηρ μωπι δξψλιαιν δςιχψιιν ατψειιχθ : ωςεϊ ςαεγδ , ςμειεϊ ηεξψιν .
    ΰν μξωμ ςμεϊ δηεξψιν αξψλα τμγδ διΰ ωμιω ξχψαεο ΰαμ πγψω τι 4 ωςεϊ ςαεγδ .
    μξιωδε ΰηψ ιϊΰιν δτψειιχθ δζεμ ιεϊψ αωςεϊ ΰγν
    δϊωεαδ διΰ μΰ.

    ξεθι

  8. #148

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    ξεθι.

    μβαι δχμεϊ ΰϊδ φεγχ. αψεψ ωπλεο μδιεν μτηεϊ, δψαδ ιεϊψ τωεθ ααψζμιν.

    μβαι δΰιζεα ... ΰμ ϊξλεψ ΰϊ ςφξκ πξεκ. ζδ ξγδιν ξδ ωΰϊδ ςεωδ.
    αψεψ ωδωξιιν (εξπδμ δαπχ) δν δβαεμ , ΰαμ δμεεΰι ςμ λεμπε λΰο μδιεϊ ΰιϊκ αΰεϊε δχιψ...

    ΰιμ

  9. #149
    ηαψ ψωεν BackDoorMan's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Sep 2006
    ξιχεν
    ηεμεο
    δεγςεϊ
    2,625

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ξεθι ΰμξβεψ φτιδ αδεγςδ
    ιλεμ μδιεϊ, ΰαμ ςγιιο μΰ δαπϊι ΰικ ζδ ξϊχωψ μδεγςδ δζε -



    ξεθι
    ζδ μΰ.
    μδεγςδ δζε δϊιιηρϊ αϊωεαδ ξρτχϊ, ςαψϊι δμΰδ μαθιηεϊ ξψλα ςμ θδψϊ δηεξψιν δξψελαιν ειφΰϊι ξαηιπϊι ξδδχωψ ωμ ργπδ αιϊιϊ εΰιμεφιν λρτιιν.
    θςπϊ ωξψλα λζδ (ηευ ξΰμε ωα F1) ξρελο αψξδ χθμπιϊ εδφςϊ ωΰηωεα ςμ ϊωεαδ αςφξι.
    ΰωξη μδϊιιηρεϊ.

  10. #150
    ηαψ ψωεν ξεθι ΰμξβεψ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Aug 2007
    ξιχεν
    Los Angeles
    δεγςεϊ
    174

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    איל-
    יש כאן כמה פרוייקטים רצים שלא היו מביישים שום פורום של בוני רכבים, ככה שלא הייתי מוכר את שאר חבריי הפורום נמוך גם כן .
    בכל מקרה תודה על המחמאות!

    ואם כבר חזרנו לדון באוטו שלי ולא בענייני ייצור של מכוניות על, אז נוסיף כבר עדכון קטן.
    אני קרוב מאוד לסיום של חלקי הגוף האחורי.
    פלוס מינוס הכל פריק וגם ניתן לשינוי של המפרט האווירודינמי בהתאם לתחרות, וכאן נכנס אחד הקטעים היותר מצחיקים של הבניה שלי.

    הקטגוריה שאני בונה את הרכב להתחרות בה עובדת ע"פ יחס הספק / משקל מחושב.
    החישובים מתבססים על יחס ההספק והמשקל הנתונים כמובן אבל לוקחים בחשבון גם סוג ומידות של צמיגים, משקל מינימלי, הנעה, סוג גיר ועוד, ובהתאם למפרט כל רכב "ייקנס" או יקבל "קרדיט" בחישוב וככה ניתן להביא אותו למפרט היעיל ביותר במסגרת החישוב.

    ע"פ חוקי הקטגוריה שאליה אני בונה את הרכב, הדגם הספציצי שלי נחשב לזוועה מבחינה אוירודינמית ולכן אם לא נעשו בו שינויים אוירודינמיים הוא מקבל קרדיט שמאפשר לי לעלות בכוח המנוע או להוריד במשקל ועדיין להשאיר אותי חוקי בקטגוריה.
    לעומת זאת, הרכב שלי נחשב לאחד החזקים בתחום אם כן נעשו בו שינויים לטובת אחיזה אוירודינמית, ולכן הוא מקבל קנס בניקוד.

    את הרכב שלי אני בונה לפי מפרט נטול שיפורים אוירודינמיים כביכול, אבל מנצל כל טריק שאני מכיר כדי למתוח את מסגרת החוקים עד הסוף .

    לדוגמא, החלק האחורי של רצפת הרכב במקור גבוה במקצת מרצפת שאר הרכב, אצלי הוא עולה בדיוק בזוית של 7 מעלות.
    למה זה טוב?
    כי 7 מעלות היא בד"כ הזוית שבונים דיפיוזרים לרכבי מסלול
    כדי שאף אחד לא יגיד שזה דיפיוזר, את הפלטות האנכיות אני מחבר בהברגה ככה שניתן להוריד אותן ואז זה פשוט הרצפה של הרכב :lol:

    עוד דוגמא, אין בעיה לחורר את הבודי כדי לשפר את הקירור, זה משהו מקובל לחלוטין במכוניות מירוץ.
    אצלי אני מחורר את הפנל האחורי טוב טוב ומוסיף NACA duct ברצפה של התעלה המרכזית, מה שכמובן יעזור לקירור של הדיפרנציאל, וזה גם התירוץ שלי :lol:
    זה שככה אני גם מונע את המצב הקיים שבהרבה מכוניות החלק האחורי (בד"כ הפגוש) משמש כמעצור אויר, זה כבר עניין אחר.

    מלבד זאת על הרכב יהיו מורכבות גם כנף קדמית וכנף אחורית, אבל הן כמובן יורכבו בהברגה ויוסרו בזמן תחרויות בקטגוריה הספציצית הזו (בשאר התחרויות שאני מתעתד להשתתף בהן אין הגבלה).

    תמונות בקרוב.

    מוטי

  11. #151
    ηαψ ψωεν ξεθι ΰμξβεψ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Aug 2007
    ξιχεν
    Los Angeles
    δεγςεϊ
    174

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι BackDoorMan φτιδ αδεγςδ
    זה לא.
    להודעה הזו התייחסת בתשובה מספקת, עברתי הלאה לבטיחות מרכב על טהרת החומרים המרוכבים ויצאתי מבחינתי מההקשר של סדנה ביתית ואילוצים כספיים.
    טענת שמרכב כזה (חוץ מאלו שב F1) מסוכן ברמה קטלנית והצעת שאחשוב על תשובה בעצמי.
    אשמח להתייחסות.
    יש אנשים שיילעסו לאנשים אחרים את החומר ויש כאלו שיעודדו את הצד השני לחשוב כדי להוביל את עצמו לתשובה, אני מהסוג השני.
    לא הצעתי לך לחשוב על תשובה בצורה נגטיבית, להיפך, ביקשתי ממך לחלוק עימנו את קו המחשבה שלך ומשם תגיע לתשובה.

    אפילו קיבלת רמיזה עבה לאיזה כיוון זה יילך - תכונות החומר ושיטת הייצור.

    מוטי

  12. #152
    ηαψ ψωεν BackDoorMan's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Sep 2006
    ξιχεν
    ηεμεο
    δεγςεϊ
    2,625

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    לגבי תכונות חומר, כבר העלתי קודם השערה :
    "אני מנחש שעיקר הסכנה הוא בחוסר הגמישות של מרכב מחומרים מרוכבים , ספיגת האנרגיה תוך קריסה עצמית לא קיימת כמעט"

    לגבי שיטות ייצור, אני די בור בתחום המרוכבים .
    אם זה מסיט את הדיון מתנצל מראש, אפשר לפצל לשירשור אחר.

  13. #153
    ηαψ ψωεν ηπο βεμεξαχ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2005
    ξιχεν
    ΰιμϊ
    δεγςεϊ
    3,380

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ξεθι ΰμξβεψ φτιδ αδεγςδ
    ς"τ ηεχι δχθβεψιδ ωΰμιδ ΰπι αεπδ ΰϊ δψλα, δγβν δρτφιφι ωμι πηωα μζεεςδ ξαηιπδ ΰειψεγιπξιϊ εμλο ΰν μΰ πςωε αε ωιπειιν ΰειψεγιπξιιν δεΰ ξχαμ χψγιθ ωξΰτωψ μι μςμεϊ αλεη δξπες ΰε μδεψιγ αξωχμ εςγιιο μδωΰιψ ΰεϊι ηεχι αχθβεψιδ.
    μςεξϊ ζΰϊ, δψλα ωμι πηωα μΰηγ δηζχιν αϊηεν ΰν λο πςωε αε ωιπειιν μθεαϊ ΰηιζδ ΰειψεγιπξιϊ, εμλο δεΰ ξχαμ χπρ απιχεγ.ξεθι
    ξεθι μΰιζε ξδιψεϊ δψλα ΰξεψ μδβις αξψευ ?





  14. #154
    ηαψ ψωεν ξεθι ΰμξβεψ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Aug 2007
    ξιχεν
    Los Angeles
    δεγςεϊ
    174

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    δξδιψεϊ δρετιϊ ωδψλα ωμι ξϊελπο μδβις ΰμιδ διΰ 208 χξ"ω.
    ζδ γι πξεκ, ΰαμ διϊψεο ωμ δψλα δζδ δεΰ αωξιψδ ςμ ξδιψεϊ ξξεφςϊ βαεδδ αβμμ δΰηιζδ - ξδιψειεϊ δτπιδ βαεδεϊ ξΰεγ.

    λλμ ωδξρμεμ ωςμιε ΰϊηψδ ιδιδ δγεχ ιεϊψ (ιεϊψ τπιεϊ) λλδ διϊψεο ωμ δψλα ιαεΰ μιγι αιθει, ελλμ ωδξρμεμ ιδιδ τϊεη ιεϊψ ειΰτωψ δβςδ μξδιψειεϊ ιεϊψ βαεδεϊ λλδ ΰπι ΰελμ ιεϊψ ηφυ ξδξϊηψιν ωμι.

    ξεθι

  15. #155

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ξεθι ΰμξβεψ φτιδ αδεγςδ
    δξδιψεϊ δρετιϊ ωδψλα ωμι ξϊελπο μδβις ΰμιδ διΰ 208 χξ"ω.
    ζδ γι πξεκ, ΰαμ διϊψεο ωμ δψλα δζδ δεΰ αωξιψδ ςμ ξδιψεϊ ξξεφςϊ βαεδδ αβμμ δΰηιζδ - ξδιψειεϊ δτπιδ βαεδεϊ ξΰεγ.

    λλμ ωδξρμεμ ωςμιε ΰϊηψδ ιδιδ δγεχ ιεϊψ (ιεϊψ τπιεϊ) λλδ διϊψεο ωμ δψλα ιαεΰ μιγι αιθει, ελλμ ωδξρμεμ ιδιδ τϊεη ιεϊψ ειΰτωψ δβςδ μξδιψειεϊ ιεϊψ βαεδεϊ λλδ ΰπι ΰελμ ιεϊψ ηφυ ξδξϊηψιν ωμι.

    ξεθι
    μτι ξδ ξηεωα 208?

    ΰιμ

  16. #156
    ηαψ ψωεν ξεθι ΰμξβεψ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Aug 2007
    ξιχεν
    Los Angeles
    δεγςεϊ
    174

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    ιηρι δςαψδ ωμ δβιψ εδγιτψπφιΰμ εχεθψ δφξιβ.

    ξεθι

  17. #157
    ηαψ ψωεν BackDoorMan's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Sep 2006
    ξιχεν
    ηεμεο
    δεγςεϊ
    2,625

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ξεθι ΰμξβεψ φτιδ αδεγςδ
    ιηρι δςαψδ ωμ δβιψ εδγιτψπφιΰμ εχεθψ δφξιβ.

    ξεθι
    ΰϊδ μΰ μεχη αηιωεα ξχγν βψψ?
    ιω τδ γεβξΰ μηιωεα ξδιψεϊ ρετιϊ .

  18. #158

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι eysham φτιδ αδεγςδ
    μΰ ξξω...
    δχερξερ ωμι μΰ ξξω τςιμ αιεξιεν...
    (ΰπι τωεθ ξϊλπο ςν ξχγν αιθηεο 7000% εξϊτμμ μθεα )

    εαλμ ξχψδ βν ΰν ζδ μΰ ξξω ζεμ, ζδ τηεϊ ιχψ ςμ δξηωα ξΰωψ αβψΰβ'.
    ηευ ξζδ, τςν βν ξηωα τωεθ ςμδ ξμιεπιν εϊτρ ηφι αιϊ. ζδ μΰ ςφψ ΰϊ δχιγξδ.

    ΰιμ
    ΰιμ μΰ αεπιν ςν ηεξψιν ξεψλαιν ςν ξχγν αιθηεο 7000% ψχ αβμμ ωξιψδ ςμ δχιγξδ.
    δπγρδ πλεπδ μςεξϊ ζΰϊ δλψϊ δηεξψ ωΰϊδ ςεαγ ΰιϊε δϊεφΰδ ωΰϊδ ψεφδ μδωιβ εδγψκ μδωιβ ΰεϊδ χεαςιν μψεα ΰϊ ρεβ δηεξψ .
    ηευ ξζδ ΰϊν ξγαψιν ςμ ηεξψιν ξρψθπιν αψξδ ξθεψτϊ (αξδμκ δςαεγδ ΰιϊν) εζε ςεγ ριαδ μξδ μΰ λμ ΰηγ ιλεμ μςαεγ ΰιϊν .

  19. #159
    ηαψ ψωεν BackDoorMan's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Sep 2006
    ξιχεν
    ηεμεο
    δεγςεϊ
    2,625

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    ΰιο ρτχ ωργπδ αιϊιϊ μΰ ξϊΰιξδ μςαεγδ ςν ξψελαιν.
    ΰαμ ζδ ωιχεμ ζψ απεωΰ δαθιηεϊ, αλμ ξχψδ ϊωεαδ λαψ ξφΰϊι (μΰ ψηεχ ξδπιηεω)
    δϊπδβεϊ δηεξψ αϊΰεπδ ξςμ 50 χξ"ω ,διΰ ΰμρθιϊ ςγ μχψιρδ εξΰιμκ ξςαψ ηγ μμΰ χψιρδ ξαεχψϊ μΰτρ ηεζχ.

  20. #160
    ηαψ ψωεν ξεθι ΰμξβεψ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Aug 2007
    ξιχεν
    Los Angeles
    δεγςεϊ
    174

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ ψτμιχϊ μεθερ μξιψεφι ξρμεμ ωμ ξεθι ΰμξβεψ

    ςιγε, λμ ΰηγ ιλεμ μςαεγ ςν ηεξψιν ξψελαιν, ψχ φψικ φιεγ ξιβεο ξϊΰιν .
    τωεθ εχμ λξε τμγδ εΰμεξιπιεν ζδ αθεη μΰ, ΰαμ ΰπι μΰ τερμ ΰϊ δΰτωψεϊ ςμ δρσ.
    ιω ριλει ωςεγ μτπι ρεσ δτψειιχθ δζδ ΰπι ΰαπδ μςφξι λπτιιν ΰηεψιεϊ εγωαεψγ ξχψαεο.

    διεν δωμξϊι ημχ πλαγ ξδξαπδ δΰηεψι ωμ δαεγι.
    δηιτει τψιχ μημεθιο, αιο ΰν αηϊιλδ ΰηϊ ΰε αωϊιιν - δψφτδ πιϊπϊ μτιψεχ απτψγ.
    δτψγϊι ΰϊ δψφτδ λγι μςωεϊ μςφξι ΰϊ δηιιν ιεϊψ τωεθιν ΰν ΰπι ρϊν ψεφδ μδημισ ωξο αγιτψπφιΰμ αμι μτψχ ΰϊ λμ δαεγι.
    δδαψβεϊ δπτψγεϊ ωμ δψφτδ βν ιΰτωψε μι δημτδ χμδ αςϊιγ ωμ γιτιεζψ ΰε δψλαδ ωμ τμθεϊ ΰπλιεϊ μψφτδ δπεληιϊ.

    ξεθι
    ϊξεπεϊ ξφεψτεϊ ϊξεπεϊ ξφεψτεϊ Click image for larger version. 

Name:	IMG_5930w.jpg‏ 
Views:	216 
Size:	180.1 χιμεαιιθ 
ID:	15872   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5931w.jpg‏ 
Views:	178 
Size:	134.1 χιμεαιιθ 
ID:	15873   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5932w.jpg‏ 
Views:	186 
Size:	111.8 χιμεαιιθ 
ID:	15874   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5933w.jpg‏ 
Views:	185 
Size:	177.4 χιμεαιιθ 
ID:	15875  


ςξεγ 8 ξϊεκ 10 ψΰωεοψΰωεο ... 5678910 ΰηψεοΰηψεο

πεωΰιν γεξιν

  1. μξλιψδ τΰβ'ψε Q μξιψεφι ψΰμι ψιιγ ςγιτεϊ μδημτδ!
    ςμ ιγι ιτϊη ατεψεν μεη ξεγςεϊ ψλα ωθη εβ'ιτιν μξλιψδ
    ϊβεαεϊ: 0
    ςγλεο ΰηψεο: 15-04-11, 13:09
  2. ψτμιχδ
    ςμ ιγι rozen ατεψεν τεψεν δαεπιν + δπγρϊ β'ιτιν
    ϊβεαεϊ: 1
    ςγλεο ΰηψεο: 10-05-08, 00:35
  3. απιϊ μεθερ
    ςμ ιγι tkui ατεψεν τεψεν δαεπιν + δπγρϊ β'ιτιν
    ϊβεαεϊ: 6
    ςγλεο ΰηψεο: 19-07-04, 21:58
  4. (μξλιψδ) ρετδ μξιψεφι ψΰμι επιεεθ
    ςμ ιγι condason ατεψεν μεη δξεγςεϊ ωμ β'ιτεμεβ
    ϊβεαεϊ: 0
    ςγλεο ΰηψεο: 29-06-04, 18:03

δψωΰεϊ τψρεν

  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν πεωΰιν ηγωιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν ϊβεαεϊ
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μφψσ χαφιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μςψεκ ΰϊ δεγςεϊικ
  •