בדוק צלבים בציריות.
כמובן עם גלגלים קדמיים באויר. תרים אותו על בוקים.
חופש בצלב כזה גורם לתופעות שהזכרת. מסוכן.
אז ככה, בלייזר 90:
התופעה - בשבועיים האחרונים, הגה קשה, בסיבוב, מרגיש שהוא לא חלק, עד מתנגד....בנסיעה ישרה מרגיש לפעמים כאילו ננעל.
לפני חודשיים שופצה תיבת ההגה. המשאבה הוחלפה לפני כשלוש שנים.
בעמידה, ההגה מסתובב ולא נתפס, חייב לתת טיפה טורים, אני עם צמיגי 33".
כל הסימנים מראים לכיוון משאבה תקולה. הבעיה שאין להשיג משאבות חדשות, רק משופצות - כולל בכל האתרים המוכרים בחו"ל.
עלות משאבה משופצת כ - 400 שקלים, כולל משלוח.
השאלה, לפני שאני מזמין, האם יכולה להיות סיבה נוספת להגה קשה / נתפס..?
תפוחים, תושבות, וכ"ד.
לציין, הרכב עבר טסט לפני 3 שבועות לא כל בעיה.
תודה ושבת שלום
חמי
בדוק צלבים בציריות.
כמובן עם גלגלים קדמיים באויר. תרים אותו על בוקים.
חופש בצלב כזה גורם לתופעות שהזכרת. מסוכן.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
יש לי למכירה משאבה של אביר. משומשת. אם זה מתאים ומעניין אותך שלח ה"פ.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
דרור, בדקתי את המערכת היגוי כשהגלגלים הקדמיים באוויר. התופעה לא קיימת, לכן אני מניח שהצלבים תקינים...כשאין התנגדות של הצמיגים המערכת מתפקדת היטב, לכן אני נוטה יותר לכיוון המשאבה שללא התנגדות היא מייצרת מספיק לחץ.
בדקתי גם את הבולם הגה, למרות השוחלף חדש לפני כחצי שנה, חשבתי אולי הוא לא תקין ומפעיל התנגדות, אבל הוא נמצא תקין.
בכל מקרה אבדוק צלבים..
תודה
בוקר טוב.
אז לאחר בדיקה של הצלבים, התפוחים ושאר חיבורי מפרק, שנמצאו תקינים, הוזמנה משאבה חדשה, כולל צנרת.
אני מניח שבעוד 10 ימים לערך, נדע האם זו היתה הבעיה..
יום נפלא לכולם.
בוקר טוב.
אז ככה, המשאבה החדשה הורכבה על הרכב. המצב הרבה יותר טוב...ההגה לא נתפס, מסתובב חלק...אבל..עדיין ההגה קשה..
לא כמו שהיה רך...עדין מרגיש לי קשה...
עכשיו בזמן סיבוב, ההגה לא חוזר למרכז לבד...כלומר צריך לעזור לו...
תיבת ההגה שופצה לפני כמה חודשים אצל ארמון בתל אביב.
אז לפני שאני מתחיל לשחק עם בורג הכיוון בתיבה, אשמח לרעיונות .
תודה וגמר חתימה טובה..
נשמע כמו בעיה במערכת היגוי ולאו דווקא במשאבה. אם הרכב מוגבה, הייתי מתחיל מבדיקת הזווית של הסרן.
אל תכוון לבד אם אתה לא יודע בדיוק מה אתה עושה כי סיכוי גדול להרס התיבה.
יש לך ספר של הרכב?
נשמע כמו הידוק יתר של בורג ביטול החופש בתיבה - בלנד רובר מצוין בפירוש שהידוק יתר עלול להוביל להתפסות ואי חזרה של הגלגלים.
נשמע כמו תקלה שלא עולים איתה על הכביש
בדרך
בוקר טוב.
רק לעדכן שלאחר כיוון הבורג בתיבה על ידי בעל מקצוע, ובשילוב של המשאבה החדשה,
מערכת ההיגוי מתפקדת 100%.
תודה ושבוע נפלא
חמי
שמרו על קשר