הדלקה קשה\סטרטר ארוך-סיכוי גדול שבעיה ב-FRP
Fuel rail prressure control valve
יושב על מסילה משותפת בסוף על ידי מזרק 5
p.s
קודי תקלות יכולים לא להיות במקרה הזה.....
tel:054-7367258
הדלקה קשה\סטרטר ארוך-סיכוי גדול שבעיה ב-FRP
Fuel rail prressure control valve
יושב על מסילה משותפת בסוף על ידי מזרק 5
p.s
קודי תקלות יכולים לא להיות במקרה הזה.....
tel:054-7367258
גרשון, גם מנסיון וגם בקובץ שהעלאת אין התיחסות למשאבת עזר.
יש משאבת לחץ נמוך ומשאבת לחץ גבוה, שתיהן פועלות רק כאשר המנוע כבר מונע.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
יש כמה טעויות בשלבי הדיאגנוסטיקה שהצעת..
1. זה מחשב מרצדס עם חיישני jeep. בלא מעט מקרים הקוד תקלה נרחב ממה שהוא באמת ומצריך בדיקות של פעם.
2. בהמשך ל1, מציע שתחנה את הרכב בשיפוע עם חזית כלפי מטה, אם הרכב יניע למחרת בלי בעיה, תחפש כניסת אויר למערכת
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
אתה צודק שהecu מיוצר על ידי בוש.
הפרוטוקול תקשורת החיצוני במרצדס הוא obd2 ובגיפ הוא drb2
נ.ב לא כל יחידות המנוע זהות...
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
שמרו על קשר