הצבעים לא קשורים בהכרח לחומר.
צהוב או אדום או ורוד או ירוק וכך הלאה - לא קשורים בהכרח לתכונות הכימיות של נוזל הקירור.
יש כמה סוגים של מי קירור , אתילן גליקול / פרופילן גליקול ו/או בסיס אורגני או בסיס אחר , צריך לקרוא מה ההרכב המדוייק , כן תוקף אלומניום או לא תוקף וכו'.( לדוגמה, נוזל הקירור של קטרפילר הוא על בסיס אורגני והוא אדום , זה של קונצרן פיאט נקרא "פאראפלו" וצבעו כחול, וזה של קונצרן פולקסווגן נקרא G12 וצבעו ורוד-אדום.)
משתמשים בצבעים כדי לדעת שאם עורבבו נוזלי מצבעים שונים - ישר יראו את זה בנוזל קירור , ומכיוון שיש סיכוי טוב שזה יפגע במערכת הקירור , צריך להחליף את הנוזל בכל המערכת.
אתה צרך לבדוק איזה נוזל קירור מתאים לרכב שלך בספר רכב ,
ולחפש נוזל קירור שעומד בתקן המומלץ,
למשל סיכוי טוב שאתה צריך נוזל קירור שלא תוקף אלומניום , למשל זה של קטרפילר מתאים.
אמיר.
ωξψε ςμ χωψ