Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 21

נושא: ריתוכשטח

  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    122

    ברירת מחדל ריתוכשטח

    בלינק הבא אלבום ובו סיפור על בולם שנמאס לו מרוכבו
    ועל פתרון סופי של ריתוך העין לבולם בשטח ללא רתכת
    הדמויות מוכרות לפורום הזה ולכן אני מוצא לנכון להפנות שימת ליבכם
    שקלתי להעלות את הגלריה כאן באתר אך אין אפשרות לכיתוב מתחת לתמונות
    דבר שהיה חוסך ממני את האפשרות להביע את דעתי בחופשיות על הדמויות המדוברות
    לשיפוטכם

    http://www.jeeptrip.com/page.aspx?di...p=3&item=10384

    YosseF

  2. #2
    חבר רשום אמיר חסידים's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    266

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    לא הבנתי
    סתם לחבר אלק' למצבר 12V עושה את העבודה?
    לוחץ בלי רגשות אשמה
    מדלג בלי רגשי נחיתות

  3. #3
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    ציטוט נכתב במקור על ידי אמיר חסידים צפיה בהודעה
    לא הבנתי
    סתם לחבר אלק' למצבר 12V עושה את העבודה?

    כן, אבל אז אין לך שליטה בזרם. זה טוב למקרי חירום קיצוניים. אם רוצים מערכת ריתוך בשטח אז אפשר לקנות אלטרנטורים שהם גם רתכות או שיש ידיות ריתוך MIG עם סליל מצופה של חצי קילו או משהו כזה. די יקר איך שלא תעשה את זה.

  4. #4
    חבר רשום tomer s's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    1,064

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    ציטוט נכתב במקור על ידי lizard צפיה בהודעה
    כן, אבל אז אין לך שליטה בזרם. זה טוב למקרי חירום קיצוניים. אם רוצים מערכת ריתוך בשטח אז אפשר לקנות אלטרנטורים שהם גם רתכות או שיש ידיות ריתוך MIG עם סליל מצופה של חצי קילו או משהו כזה. די יקר איך שלא תעשה את זה.
    ממש לא מדוייק מיכה!!

    צריך לחבר (עם כבליי הנעה , לא מהסוג הזבל.) כמה מצברים(2-3) בטור, כדי שיהיה מספיק אמפר לאורך זמן להדלקת האלקטרודה מבלי לשחוט את המצבר. וחובה לפתוח את פקקי המצברים.
    ואז יש לך אופציה לרתך.
    אבל זה לא יהיה הריתוך הכי טוב/יפה/חזק, ריתוך שנטו מיועד לחילוץ מהצרה.

    כל הנ"ל נכתב (לצערי:wink: מנסיון)
    מפיץ מורשה כליי עבודה "בוש" "סיגנט" "שטל"
    נעלי "רד-בק" מכונות שטיפה של "קארשר" וצבעיי נירלט

  5. #5
    חבר רשום itayhi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2003
    מיקום
    מעל ים כנרת
    הודעות
    1,754

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer s צפיה בהודעה
    כמה מצברים(2-3) בטור,
    במקביל חביבי, במקביל.
    אם תחבר בטור תכפיל/תשלש את המתח.
    כדי לקבל זרם גבוה צריך לחברם במקביל... (פלוס לפלוס, מינוס למינוס)



    איתי
    -----חשמלאי מוסמך----- איתי 052-2429970 בצפון הרחוק...
    בסוף חוזרים למקורות !!! SUZUKY RULEZ ארוך ארוך ועדיין 87

  6. #6

    Exclamation תגובה להודעה: ריתוכשטח

    אז למי שרוצה לשאול שאלות ולדעת איך מרתכים בשטח זאת הפינה
    זה לא הסבר מגייבר לאלה שאוהבים להסתבך ולפתוח שרשורי הצלה חובקי פורום
    זה הסבר לכאלה שאוהבים לטייל לבד נכנסים למקומות " שאסור להכנס " .
    וצריכים לדעת פרק או שתיים בתורת החילוץ והאילתור .
    לא מדובר על עבודות מסגרות מדובר על עבודות חילוץ \ תיקון שבהם נידרש גם ריתוך .
    כמו תיקון זרוע הגה שבורה ( טרופר אוהב לשבור )
    או ריתוך זרוע מגל ( הילקס אוהב לשבור )
    תיקון נדנדות של קפיצים ( סופה \ סיקס )
    חילוץ אום גלגל שהראש אום כבר עגול
    ריתוך בית סרן אחורי שכל צלחת הבלם נתלשה ( דיסקו )
    ועוד תקלות מתקלות שונות שבדרך כלל מתפתחות למה אני קורא ( היום יהיה לילה )
    זה מתחיל ביום ונגמר בלילה לפעמים אחרי עוד יום .
    *****
    כל מה שצריך זה עוד מצבר ( אחד הרגיל שיש לכל אחד ברכב ) ומצבר שני מרכב נוסף
    או מי שמחזיק מצבר נוסף על הרכב ( אצלי בארגז יש תמיד מצבר נוסף שאינו מחובר לכלום )
    הוא סתם יושב שם ומשמש לתאורת לילה או כל שימוש אחר ואני דואג להטעין אותו מתי שאני נזכר .
    עוד זוג כבלים להתנעה ( סה"כ 4 כבלים רצוי שיהיה יותר 5 זה מעולה )
    פלייר פטנט שמשמש כידית ריתוך ( לא חובה )
    כמה אלקטרודות ( יש לשמור באריזה אטומה הלחות והמכות מפוררות את הציפוי ) .
    אני משתמש באלקטרודה פשוטה של זיקה Z11 בעובי 2.50 או 3.25
    לצורך ריתוך באלקטורדה הדקה ( 2.50 ) מספיק 2 מצברים 24 וולט
    לצורך ריתוך אלקטרודה עבה יש צורך ב 3 מצברים 36 וולט
    את המצברים יש לנתק מחיבור לרכב ( לפרק כבלים מהמצבר ) אין צורך להוציא את המצבר
    הוא יכול להשאר מותקן בתא שלו ברכב .
    רצוי ומתבקש לפתוח את פקקי המצבר ( מי שיכול ) למצבר שאין פקקים רצוי להניח סמרטוט כבד
    על המצבר ( כך שבמידה והמצבר יחליט להתפוצץ שלא ישפריץ את החומצה ) .
    מחברים את המצברים בטור + ל - ( פלוס ל מינוס !! )
    כל המצברים מנותקים מכל חיבור למקור רכב כל שהוא .
    בחיבור 3 מצברים נדרשים 5 כבלים
    בחיבור 2 מצברים מספיק 4 כבלים .
    אני מחזיק ברכב גם זכוכית מסכת ריתוך שניתן לקנות בכל חנות לחומרי בניין וגודלה כגודל קופסת סיגריות .
    זה הכל ויש לך רתכת שאפשר גם לעשות עבודות מסגרות קלה .
    ***********
    קישור לסרט
    http://www.youtube.com/user/itzik4x6zh

    וכמה תמונות שאפשר לראות את עוצמת הריתוך ואת איכות הריתוך .
    *******
    איציק
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	DSCF5262.jpg‏ 
Views:	596 
Size:	41.7 קילובייט 
ID:	11004   Click image for larger version. 

Name:	DSCF5265.jpg‏ 
Views:	562 
Size:	38.7 קילובייט 
ID:	11005   Click image for larger version. 

Name:	DSCF5268.jpg‏ 
Views:	816 
Size:	27.9 קילובייט 
ID:	11006  

  7. #7
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2,208

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    איציק ויחיעם,

    מה אומר לכם - פשוט ענק!!

    כל הכבוד לכם על הידע, הנסיון(שבטח נרכש בדם יזע ודמעות)
    ועל התחכום באילתור, וכמובן על הביצוע.

    עשיתם לי את היום.
    הכל שטויות

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    רגע!!!!!!!!!!!!!

    איציק,, אמרת לי שאחרי הריתוך הבולם יחזיק יותר מחדש ,, זה לא רק חילוץ זה תיקון לנצח !!!!

    או שלא הבנתי ?????????????????
    מה עכשיו צריך להזמין "זלמנסון" חדשים ???

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    איציק קבל "שאפו"
    סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
    טל 09-7676728 www.rotberg.co.il

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2007
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    57

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    איציק,
    שאלה: האם הקוטב החיובי צריך להיות מחובר לאלקטרודה, או שזה לא משנה?
    חוץ מזה נכחתי באירוע ריתוכשטח שלך לפני כמה חודשים וזה היה שווה את כל הטיול.
    אבי

  11. #11
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    122

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    הצפרדע שלום
    אני לא מכיר אותך אישית אבל מהמעט שאני מכיר בפורומים אתה איש שמבין דבר אות שתיים בנושאים האלו (לשון המעטה)
    אשמח אם תבהיר למה מגיע להשימשוני כל הכבוד ?!
    עברתי שוב על התמונות וגם על הסרט ולא מצליח לרדת לסוף דעתך

    בברכה,
    YosseF

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    ציטוט נכתב במקור על ידי YosseF100 צפיה בהודעה
    הצפרדע שלום
    אני לא מכיר אותך אישית אבל מהמעט שאני מכיר בפורומים אתה איש שמבין דבר אות שתיים בנושאים האלו (לשון המעטה)
    אשמח אם תבהיר למה מגיע להשימשוני כל הכבוד ?!
    עברתי שוב על התמונות וגם על הסרט ולא מצליח לרדת לסוף דעתך

    בברכה,
    YosseF
    יוסף, לא ברור לי מה לא ברור לך.
    הוא איפשר לאיציק לרתך בשטח.
    שמוליק.
    http://shmulik.varsanno.com, היום זה כבר לא יהיה, אבל אולי מחר, לך תדע

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    ציטוט נכתב במקור על ידי YosseF100 צפיה בהודעה
    הצפרדע שלום
    אני לא מכיר אותך אישית אבל מהמעט שאני מכיר בפורומים אתה איש שמבין דבר אות שתיים בנושאים האלו (לשון המעטה)
    אשמח אם תבהיר למה מגיע להשימשוני כל הכבוד ?!
    עברתי שוב על התמונות וגם על הסרט ולא מצליח לרדת לסוף דעתך

    בברכה,
    YosseF
    על זה שהבאתי אותך לשם !!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    למי ששאל על חשיבות חיבור הקוטביות .
    למיטב ידעתי בריתוך ברזל פלדה רגילה אין חשיבות
    רתכת רגילה ( שהיא למעשה שנאי ) מוציאה מתח AC ( זרם חילופין ) כך שאין כל אפשרות / חשיבות להפוך קוטביות . לכן גם אין כיתוב על חיבורי הרתכת .
    ברתכת DC ( זרם ישר ) יש אפשרות ונהוג לחבר את ה ( + ) לידית. יש סוגי מתכות וסוגי ריתוך
    שיש חשיבות לקוטביות . ( בדרך כלל ריתוך אלומיניום בגז ארגון ).
    בכל מיקרה ריתוך מצברים זה ריתוך ב DC

    ****
    איציק

  15. #15
    חבר רשום kd2's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    בין קאסם לקאסם
    הודעות
    3,117

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    בעיקר משנה את יכולת החדירה , לא רלוונטי ממש לריתוכשטח, לחבר לפלוס וזהו.
    אלומיניום אכן מרתכים בAC.
    קבל ח"ח רציני, יצא ממש יפה לריתוכשטח.

  16. #16

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    שלושה מצברים הם כנראה סידור הכי קרוב לאופטימלי. המתח כמעט זהה לשל רתכת, והזרם, אם מדובר במצברים גדולים מספיק (של רכבי שטח) בהחלט מספיק.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  17. #17
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    כמה אמפר דורש ריתוך ממוצע?
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  18. #18
    חבר רשום kd2's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    בין קאסם לקאסם
    הודעות
    3,117

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    מאוד תלוי מה מרתכים ובאיזה אלק' , בעיקרון מ60 ומעלה אפשר לרתך בצורה רציפה ללא הפרעות ( בתאכלס אפשר גם נמוך יותר , לא מומלץ ).

  19. #19
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    אם כך, ממש לא משנה גודל המצברים. הם מסוגלים לתת זרמים מקסימליים גבוהים פי כמה וכמה.

    לערן 4X4

    את הזרם קובע המתח. זה לא בדיוק יעזור לחבר מצברים במקביל, אלא רק בטור בשביל להעלות את המתח, וכתוצאה מכך את הזרם.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  20. #20
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    דרום השרון
    הודעות
    2,348

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריתוכשטח

    ציטוט נכתב במקור על ידי ערן המסוקס צפיה בהודעה
    אם כך, ממש לא משנה גודל המצברים. הם מסוגלים לתת זרמים מקסימליים גבוהים פי כמה וכמה.

    לערן 4X4

    את הזרם קובע המתח. זה לא בדיוק יעזור לחבר מצברים במקביל, אלא רק בטור בשביל להעלות את המתח, וכתוצאה מכך את הזרם.
    מה אתה רוצה ממני......?

    וגודל המצבר קובע את משך הזמן שניתן לרתך איתו....

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •