בעמידה או בנסיעה? אם אתה מדבר על מצב שהג'יפ עומד, ההגה קשה... ככה זה כשאין הגה כוח.
אסף.
יש לי שאלה
יש לי מערכת הגה משופצת ג'יפ מודל 70 4 צילינדר
ויש לה תופעה שהצמיגים באויר ההגה מיסתובב חלק כאשר צמיג אחד
באויר גם מיסתובב חלק (לא חשוב באיזה צד) כאשר יורדים שניהם ההגה קשה מאוד
אין לי הגה כח ואני לא מעונין לשים
רציתי לדעת למה זה קורה?
חז"ל
"במקומך יושיבוך, משלך יתנו לך, ואין איש נוגע ממה ששיך לחברו."
בעמידה או בנסיעה? אם אתה מדבר על מצב שהג'יפ עומד, ההגה קשה... ככה זה כשאין הגה כוח.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
נכון שזה קשה למצוא, אבל אולי כדאי להשוות לרכב דומה?
אביגדור
טו אז ככה!
יש אויר בצמיגים
אין לי רכב אחר להשוות אליו
וצריך שני ידים כדי לסובב בכח אולי צריך לשים שימסים בפיניון קורונה
אבל כשהיה באויר הוספתי שימסים והשימסים הספיקו להזיז את הביצה ללא התנגדות
האם יש רעיון נוסף שאני צריך ליבדוק?
זה קורה רק שג'יפ בריצפה. מה יכול לילחוץ עליו?
חז"ל
"במקומך יושיבוך, משלך יתנו לך, ואין איש נוגע ממה ששיך לחברו."
שלום לך.
את ההגה הזה מזיזים עם שתי ידיים והרבה כח.
גם כשיש אוויר,ועוד יותר כח כשאין!
מה הקשר לביצה?
האם שיחקת בכיוון של תיבת ההגה?
האם קבלת מכה ומשהו התעקם?
האם התופעה התרחשה פתאום?
תן עוד רמזים לחידה.
תימרח וזלין או גריז על הריצפה. ההגה יהי יותר חלק
אז ככה,
לא קיבלתי שום מכה
התופעה מאז שקניתי את הג'יפ
ואין שום חלק עקום
הסקטור מכוון ללא חופש עד הגבול הנכון המשולש החלפתי לגרים
פין ושימסים (הסקטור גם לאחר שיפוץ ) מוט הדחיף מכוון ללא חופש ולא לוחץ מידי
ובביצה יש את שני הפינים בכל גלגל עם 4 ברגים למעלה ו4 ברגים למטה ויש שימסים בכדי שיסתובב חלק ללא לחץ גם שם הולך חלק
אבל יש משהו נוסף לחידה
כאשר הג'יפ באויר ניתן לסובב את ההגה מהגלגל רק לצד שמאל ולא לצד ימין אולי זה יוביל אותנו לכיוון מסויים בחידה
(אני רק מקווה שבסוף לא נמצה איזה חוכמולוג שדחף ג'ולה של לגר בתוך פיטמת גירוז בכדי לימנוע חופש בתפוח למרות שאני לא מאמין)
חז"ל
"במקומך יושיבוך, משלך יתנו לך, ואין איש נוגע ממה ששיך לחברו."
אינני יודע אם ברכב זה יש כלל בולם זעזועים להגה.
אם כן, תנסה לנתק אותו לבדיקה. קורה שבולמים נדפקים באופן
שהם נפתחים בקלות ונסגרים קשה.
רוני
רוני 050-5287653
אם אתה מאזור המרכז צור קשר ונשווה סיבובי הגה.
רוני.
ואז נראה למי יש יותר קשה...
רוני.
היה לי כזה רכב מודל 64
ההגה תמיד היה קשה. כאשר הייתי הולך עם הרכב לטסט, הבוחנים היו צוחקים ואומרים שיש לי הגה כח, מפני שצריך הרבה כח לסובב אותו.
זה מבנה התיבה ותוצאה של מוט הגה קצר.
גם לי היה ג'יפ 68 סי ג'י 5 ושם ההגה היה רך מאוד בצורה מדהימה כניראה שיש משהו שאנחנו לא עולים עליו
אבל, ישנה בעיה נוספת שאולי ניפטור לתמיד את ההגה הקשה כאשר הג'יפ באויר
ניתו לסובב את ההגה דרך הגלגל רק לצד שמאל ושהולכים לגלגל השמאלי לא ניתן לסובב את ההגה חזרה לצד ימין אולי כאן הבעיה?
מה התופעה אני לא יודע
אני יודע שיש במשולש שימס לפני הבורג שלא ניתן להסיג אז בניתי לי זהו שימס שתופס את הבוקסה בתוך הבורג אז הוא חייב להיות מדוייק כי אחרת הוא תופס גם את המשולש כאשר סוגרים את הבורג
ואז משולש גם תפוס וההגה לא זז
חז"ל
"במקומך יושיבוך, משלך יתנו לך, ואין איש נוגע ממה ששיך לחברו."
אולי, יש למישהו רעיון, איך אפשר להוסיף לו יחידת כח הידראולית, שלא תיפגע בשילדה.
ואיזה יחידה יכולה להתאים?(כמובן שתעבור טסט)
להזכיר הג'יפ הוא 4 צילינדר מודל 70.
חז"ל
"במקומך יושיבוך, משלך יתנו לך, ואין איש נוגע ממה ששיך לחברו."
שמרו על קשר