Close
1 17 17
  1. #1
    itay's Avatar
    Sep 2006
    1,260

     - 89

    ,

    . , ' , .

    0.9 .

    - = . - ?

    :
    () . . 5-10 . , - . .

    * ZEREX ( )

    .

  2. #2
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up : - 89

    itay
    ,

    . , ' , .

    0.9 .

    - = . - ?

    :
    () . . 5-10 . , - . .

    * ZEREX ( )

    .
    !
    , .
    , , , , , .
    , , , .
    , , , .
    , , , , .
    .

    -054-4861318

  3. #3
    itay's Avatar
    Sep 2006
    1,260

     : - 89

    ,

    .

    8 , ( - ). , . , . , .

    , (, ...) .

    .

  4. #4
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up : - 89

    itay
    צביקה,

    תודה על התגובה.

    הרכב עבר חצי אוברול לפני 8 חודשים שבו הוחלפו מייסבי טלטלים ומייסבי גל הארכובה, הוחלפו כל הרינגים (שפתרו את בעיית העישון וצריחת השמן - גלון בשבוע). הראש מולא והושחז, השסתומים נבדקו ונוקו והוחלפו הגומיות שלהם. לגבי הראש עצמו אני לא דואג כי הרכב לא עבר התחממות מאז, לדעתי פשוט יש פגיעה באטם. בבדיקת קומפרסיה שביצעתי היום, כל הבוכנות זהות.

    אין לי בעיה להחליף את האטם, אני מפחד למצוא סדק בבלוק או בראש מה שכניראה יגמור על המנוע (ועלי, ועל חשבון הבנק...) נראה בבוקר.

    איתי.
    איתי שלום רב !
    אני מתנצל ששכחתי !
    אם כך נסה לבדוק אפשרות שתרמוסטט תפוס, מכיוון שכל הסימפטומים אומנם מראים שבשל התנעות קשות זיופים, קיימת אפשרות סבירה של חדירת קומפרסייה למים אומנם, אך לא ציינת, שהרכב פולט עשן לבן וסמיך, מה שמעיד בוודאות עןל חדירת מי קירור לתא השריפה, ולא ציינת שבבדיקת הקומפרסייה נפלט מי קירור מהצילנדרים, והמצתים היו אמורים להיות רטובים במי קירור !
    בברכה
    צביקה

    -054-4861318

  5. #5
    itay's Avatar
    Sep 2006
    1,260

     : - 89

    !
    !
    , , , , , , , !


    .

    - . .


  6. #6
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up : - 89

    !
    , , , , , .


    -054-4861318

  7. #7

    Jan 2006
    45

     : - 89

    . . . . . .{ . }.. .

  8. #8
    itay's Avatar
    Sep 2006
    1,260

     : - 89

    !
    , , , , , .


    , . - - 10 . , .

    , , .

    .

    .

  9. #9
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up : - 89

    !
    .
    .
    .

    -054-4861318

  10. #10
    lior_b.s's Avatar
    Feb 2005
    1,286

     : - 89



    ...
    , CO , 50 " 10 .
    , .
    50 " , ..
    ..

    3 ..

  11. #11
    itay's Avatar
    Sep 2006
    1,260

     : - 89

    ,

    , - .
    . ( + .)
    .

    , - .

    ,

    .

  12. #12
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up : - 89

    itay
    אהלן,

    הראש פורק ביום שישי, יש פגיעות באטם - מאוחר יותר אני אעלה תמונות.
    תוך כדי פירוק ראיתי את ההודעה של ליאור על רדיאטור סתום וגם הוא נבדק. (לא הבדיקה שאתה הצעת כי היה קצת מאוחר מידי אלא עם צינור גינה + ניקוי חיצוני שלו.)
    בפתיחת של מכסה השסתומים התגלתה טחינה בכמות קטנה.

    הרכב הניע, צריך לעשות ניקוי לקרבורטור - יש לו קצת בעיות אבל חוץ מזה נראה שהכל בסדר.

    תודה,

    איתי.
    איתי שלום רב !
    לא ברור מתגובתך זו, האם הראש הורכב כבר, ואם כן האם בוצע ישור , ומלוי לפי הצורך.
    כן לא ציינת באיזה מיקום האטם נפגע/ נשרף, מה שיכול להעיד על התחממות יתר באזור זה, ו/או אכילת יתר, או הידוק חסר באזור, שגרם להתחממות.
    באם מערכת הקירור תקינה, קרי משאבת מים, תרמוסטט, ומעברי מים ברדיאטור, אין סיבה שהאטם ישרף, ובוודאי לא באזור מעברי שמן, ובכך יחדיר מים לשמן.
    דיווחת על חוסר במי קירור,ועל מיכל עבוי שמלא על גדותייו, , אך לא לא על שמן לבן.
    יש לנקות את הרדיאטור ביסודיות, כדי שהמקרה לא יחזור שוב.
    בברכה
    צביקה

    -054-4861318

  13. #13
    itay's Avatar
    Sep 2006
    1,260

     : - 89

    תמונות של האטם :








    אתמול הרכבתי את הכל, הניע בנגיעה - משהו שלא קרה לי כבר חודש +.

    אין בכלל בועות בנוזל קירור, עובד עגול כמה שניתן עם קרבורטור מזייף (יתוקן).

    את הראש רק ניקיתי, לא נראו עליו פגיעות בכלל, הוא עבר שיפוץ לפני 7K קילומטר.

    איתי
     Click image for larger version. 

Name:	*è* 001.jpg‏ 
Views:	407 
Size:	379.4  
ID:	20623   Click image for larger version. 

Name:	*è* 003.jpg‏ 
Views:	419 
Size:	421.3  
ID:	20624  

  14. #14
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up : - 89

    !
    , , .
    , , .
    , , , , .
    , .
    , , ?


    -054-4861318

  15. #15
    itay's Avatar
    Sep 2006
    1,260

     : - 89

    1. הפס הכחול (שמקיף את כל האטם באיזור הברגים) הוא טבוע באטם.

    2. האטם היה על המנוע ממאי - 8 חודשים.

    3. האוטו לא התחמם אף פעם - לא היתה לי בעיה כזאת.

    איתי

  16. #16
    's Avatar
    Nov 2005
    1,253

     : - 89

    וואו...כזה אטם לא ראיתי הרבה זמן.
    נראה כאילו האטם התפורר.
    הסיבה לנזק כזה היא או התחממות קיצונית,או הרכבה לא נכונה כמו חוסר הידוק מספק.(גם אטם פגום יכול להיות,אם כי נדיר)

    אשמח לראות מקרוב.
    -0535335353

  17. #17
    itay's Avatar
    Sep 2006
    1,260

     : - 89

    :

    1. .

    2. , " . ?

    .

  1. -
    osh Suzuki
    : 11
    : 19-10-10, 18:33
  2. - 90
    afi1981 Suzuki
    : 32
    : 31-03-10, 10:51
  3. ' CJ
    : 5
    : 12-01-08, 16:35
  4. Suzuki
    : 1
    : 08-03-07, 19:36
  5. . '
    : 1
    : 15-12-04, 08:29

  •