איתי שלום רב !
אני מתנצל ששכחתי !
אם כך נסה לבדוק אפשרות שתרמוסטט תפוס, מכיוון שכל הסימפטומים אומנם מראים שבשל התנעות קשות זיופים, קיימת אפשרות סבירה של חדירת קומפרסייה למים אומנם, אך לא ציינת, שהרכב פולט עשן לבן וסמיך, מה שמעיד בוודאות עןל חדירת מי קירור לתא השריפה, ולא ציינת שבבדיקת הקומפרסייה נפלט מי קירור מהצילנדרים, והמצתים היו אמורים להיות רטובים במי קירור !
בברכה
צביקה
-054-4861318
. . . . . .{ . }.. .
איתי שלום רב !
לא ברור מתגובתך זו, האם הראש הורכב כבר, ואם כן האם בוצע ישור , ומלוי לפי הצורך.
כן לא ציינת באיזה מיקום האטם נפגע/ נשרף, מה שיכול להעיד על התחממות יתר באזור זה, ו/או אכילת יתר, או הידוק חסר באזור, שגרם להתחממות.
באם מערכת הקירור תקינה, קרי משאבת מים, תרמוסטט, ומעברי מים ברדיאטור, אין סיבה שהאטם ישרף, ובוודאי לא באזור מעברי שמן, ובכך יחדיר מים לשמן.
דיווחת על חוסר במי קירור,ועל מיכל עבוי שמלא על גדותייו, , אך לא לא על שמן לבן.
יש לנקות את הרדיאטור ביסודיות, כדי שהמקרה לא יחזור שוב.
בברכה
צביקה
-054-4861318
תמונות של האטם :
![]()
אתמול הרכבתי את הכל, הניע בנגיעה - משהו שלא קרה לי כבר חודש +.
אין בכלל בועות בנוזל קירור, עובד עגול כמה שניתן עם קרבורטור מזייף (יתוקן).
את הראש רק ניקיתי, לא נראו עליו פגיעות בכלל, הוא עבר שיפוץ לפני 7K קילומטר.
איתי
1. הפס הכחול (שמקיף את כל האטם באיזור הברגים) הוא טבוע באטם.
2. האטם היה על המנוע ממאי - 8 חודשים.
3. האוטו לא התחמם אף פעם - לא היתה לי בעיה כזאת.
איתי
וואו...כזה אטם לא ראיתי הרבה זמן.
נראה כאילו האטם התפורר.
הסיבה לנזק כזה היא או התחממות קיצונית,או הרכבה לא נכונה כמו חוסר הידוק מספק.(גם אטם פגום יכול להיות,אם כי נדיר)
אשמח לראות מקרוב.
-0535335353