אם הוא בן פחות משנתיים, אתה יכול להביא אותו בייבוא אישי.
באתר של משרד התחבורה יש את כל הניירת.
בהצלחה..
אסף.
שלום לכולם,
מנסה לפתור את הבעיה הגדולה הזאת בשביל הרכב האגדי הזה.
מצאתי דילר באירופה ל Land Cruiser 76 כמובן שהוא בתקן Euro5
יש מחיר טוב, והכל.
מה אני עוד צריך כדי שהוא יוכל להיכנס לארץ??
בבקשה תשובות מפורטות לגבי כל התקנים והחוקים.
גיא.
אם הוא בן פחות משנתיים, אתה יכול להביא אותו בייבוא אישי.
באתר של משרד התחבורה יש את כל הניירת.
בהצלחה..
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
ממליץ לך לא לרכוש את הרכב לפני קבלת האישור ליבוא ממשרד התחבורה, כמובן לא לשלוח לארץ ואז לנסות לקבל אישור.
טל
הרכב שנת 2012 חדש 0 קילומטר.
![]()
נסה לדבר עם הבחור הזה , הוא מתעסק עם הנושא ויודע את העבודה .
ביצוע יבוא עבור מכר וזכור לי שקיבל תשבוחות
ליאור 0505214939
לא מכיר אותו אישית אבל לפי ההמלצות שווה בדיקה.
סיקס 89, ארוך,נעול כפול ,נועל mtr , סטנדרטי.
היילקס 97 , נעול אחורה ובקרוב קדימה , סט ראנצ'ו , סטנדרטי
היילקס 95 טוטאל לוס אחרי תאונה.
"מחיר טוב" לאוטו כזה זה דבר חשוד - תוודא שהוא עם הגה בצד הנכון...
באירופה לא עושים מזה עניין גדול. מותר וחוקי לנסוע עם הגה ימני בכמה וכמה ארצות שאינן האיים הבריטיים, אבל המחיר נמוך הרבה יותר.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
חלום של אוטו, מחזיק לך אצבעות שתצליח...
הכל מי שיעזור לי עם עוד פרטים אני ישמח לעזור ל להביא את הרכב הנל,
זה יובואן של טויוטה באירופה שמוכר את הרכבים לשוק הזה מומרים ל euro5
הרכב חדש בכל דגם שתרצו, ואם אין במלאי תוך שבועיים אצלו במגרש.
אשמח לכל פיסת מידע על הגבלות ותקנים לרכב הזה.
אולי עוד מצליח לפתוח את השוק שלו לכולם וכמובן למי שמעוניין ברכב לכל החיים.
דרך אגב הוא מגיע אצלהם באחריות יצרן ל 1,000,000 ק״מ
אסף ארצי-ג'יפאי ומומחה יבוא - 0577443434
המחיר לרכב כזה בן שנה באירופה הוא סביב 35 אלף יורו.
יש אפשרות להביא כאלו במעט פחות, גם כן מוסב ליורו 5, אבל לא מאירופה.
מחיר של פחות מזה - חשוד. שימו לב.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
המחיר הנמוך הוא על מספר רכבים כמובן,
שבניהם, 76,73 ו 75.
אני ישמח לקבל טלפון של משהו שמומחה בעניין כדי שנוכל להכניס את האגדות האלה לארץ הקודש.
תתחיל בלהיכנס לאתר של משרד התחבורה.
תאמין לי, אם יש לך מישהו אמין בצד השני- זה לא מסובך.
רק ניירת, ולא יותר מדי.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
היי לכולם,
אחרי עיון קל במשרד התחבורה כתוב שכל רכב מיובא מחויב במערכת ESP/ESC מותקנת ברכב,
לצערי לא קיים מערכת כזאת רכב הנ"ל.
מצ"ב תמונות של הרכב.
קיים דבר כזה שניתן להתקין מערכת כזאת??
ברכב הנ"ל מותקן מנוע V-8 סולר.ה-110 מגיע ארצה עם המנוע הזה.צדי מרסטה בחן את הגרסה הזאת לפי כמה שנים בתערוכה רכב באירופה.הכתבה של צדי מופיעה איפה שהוא כאן באתר,או במגזין הגה בשטח.
מה צריך לעשות כדי לשכנע את יבואן טויטה לייבא כמה כאלה.
אחחח.... כמה יפה הנבלה הזו... אוטו שנתקע בזמן, נראה כמו תחילת האייטיז. הכל בו פשוט נכון.
יבואן טויוטה לא יביא כאלה.
ראשית - במקור האוטו לא עומד בתקני זיהום אוויר המחמירים. "הסבות" ליורו 5 כבודן במקומן מונח, אבל זה מייקר עוד את הרכב.
שנית - אין מערכת בקרת יציבות. בלי זה שום אוטו חדש לא נכנס לכאן.
שלישית - זה אוטו יקר. יקר רצח. חדש מהניילון עולה באירופה סביב 50,000 אירו? (על 70 קצרצר חדש עם 3 דלתות, גג ברזנט ומנוע בנזין רצוי לפני שנה בגרמניה 45,000 אירו) בישראל עם כל המיסים והזנבות של מדינת הגנבים זה יהיה פי שתיים עד פי שתיים וחצי.
כמה כאלה ימכרו כאן?
אתם רואים ישראלי ממוצע שקונה אוטו שנראה, מגומר ומרעיש כמו משאית, עם גיר ידני, בלי ריפודי עור, DVD חיבור אוטומטי לפרצוף-תחת-בוק ומערכת שצורחת לו את גנגם-סטייל מהתחת, ועוד עם סמל עממי של טויוטה, ב-600,000 שקל?
יוניון מוטורס לא אוהבים אנדרטאות שלא נמכרות. הם רוצים למכור 1,000 קורולות לפי משקל כל חודש. לא שלושה לנדקרוזר 76 בשנתיים.
ואני לא צריך לספר לכם כמה עולה להעביר תקינה ישראלית, ולהקים מערך שירות, ולהחזיק מלאי חלפים - וכל זה בשביל כמה מכוניות בודדות בשנה?
גם את הלנדקרוזר 200 הפסיקו לייבא, אחרי שמכרו מעט מדי והבינו שזה לא כלכלי בשבילם.
אתה במקומם לא היית מתנהג אחרת.
מי שיכול ורוצה - שיפנה לסוכני היבוא האישי ויראה מה הם יכולים להנדס לו... וגם אני ממליץ על אסף ארצי. אם כבר יבוא אישי - הוא הכתובת.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
מנוע ה V8 משווק אך ורק באוסטרליה
חברים, בלי ESP ו-ABS לא מכניסים שום רכב לארץ. זו הסיבה שנפסק ייבוא הג'ימני והדיפנדר.
גם אם תמצאו באיזה מקום סדנה שמאלתרת משהו כזה (יפתיע אותי מאוד), זה בחיים לא יעבור תקינה.
מהלך כזה חייב איכשהוא לעבוד תחת הרדאר, או בהגדרה יצירתית, אני לא מכיר פטנט כזה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
שמרו על קשר