חוג בקרה סגור, או בקיצור חוג סגור, Closed Loop Control. זהו מונח מתורת הבקרה. נסביר אותו על ידי הדוגמא שאליה מן הסתם מתכוונים בדרך כלל בכלי רכב, חוג הבקרה של מערכת ניהול המנוע.
חוג בקרה סגור, או בקיצור חוג סגור, Closed Loop Control. זהו מונח מתורת הבקרה. נסביר אותו על ידי הדוגמא שאליה מן הסתם מתכוונים בדרך כלל בכלי רכב, חוג הבקרה של מערכת ניהול המנוע.
אצלי בטנדר התקנתי מיכל של סמוראי רגיל אבל סתמתי את הפתח המקורי ( בצד ) והלחמתי פייה חדשה במקום המתאים .
עובד כבר 15 שנה ללא בעיות כלל .
אציין
ועוד משהו לגבי מיתוג של מצבר שני.
בקמפרים הישנים היה ממסר פשוט ואמין, שנקבל פיקוד או מנורת ליץ שמן או מתח אחרי סוויצ'. זה אמין ועובד וזול ופשוט.
לדעתי, אחד היתרונות של מטען DC2DC זה הביטול של מפלי המתח בין המצבר צרכנים למצבר הראשי. זאת בתנאי שהוא מותקן בצמוד למצבר צרכנים שאותו הוא טוען.