![]() לצערנו מעט ידוע על המכוניות האלו - ולכן חלק ממה שאנחנו כותבים כאן הוא רק ניחוש מלומד... מה שבטוח, אין בינן לבין הפאג'רו שעל שמו הם נקראות דבר. נתחיל משתי תמונות של המכוניות . לחצו על התמונה כדי לראות ברזולוציה גבוהה מאד.
הצמיגים הם במידה מוכרת בארץ ונפוצה על לנדרוברים, 235/85R16 על חישוקים ברוחב 7 אינץ'. אלו צמיגי מרוץ מיוחדים של BFGoodrich , גרסא של הBaja T/A שפותחה במיוחד לראלי-רייד. מיצובישי איבו MPR13 - נתונים טכניים אורך: 4195 מ"מ בסיס גלגלים: 2775 מ"מ משקל: 1875 ק"ג מנוע: 6 צילינדר, 24 שסתומים, נפח 3997 סמ"ק, הזרקה רב נקודתית, עוקה יבשה. הספק: 270 כ"ס ב5500 סל"ד מומנט: 42.5 קג"מ ב4500 סל"ד תיבת הילוכים: תיבת מרוץ 6 הילוכים סיקוונסיאלית מערכת הנעה: דיפרנציאל מרכזי ננעל, דיפרנציאלים רוחביים ננעלים עצמאית מתלים: נפרדים, עצמות עצה כפולות, שני בולמי קויל-אובר עם קפיצים סליל בכל פינה, מהלך מתלה 250 מ"מ בכל גלגל בלמים: דיסקים מאווררים עם קליפר 6 בוכנות ברמבו בכל פינה. צמיגים: BFGoodrich במידה 235/85R16 על חישוקים 16X7 אינץ'. מיכל דלק: 500 ליטר ציוד בטיחות: מושבים, רתמות, קסדות תוצרת OMP. התמונות מתוך אתר הקבוצה הרשמי לדקאר 2007
|
||
![]() סטפן פטרהנסל וז'אן-פול קוטרט, מס' 302 |
![]() הירושי מסואוקה ופסקל מימון, מס' 306 |
![]() חואן רומה ולוקס קרוז סנרה, מס' 304 |
![]() לוק אלפון וג'יל פיקרד, צוות מספר 300 בזכות הנצחון בשנה שעברה. |
![]() הצוות כולו ביום הבדיקות בפורטוגל |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |