Close
  • קליבר - באגי סיני חדש בארץ

    משפחה נוספת של רכבי שטח סיניים מצטרפת להיצע בארץ. כלים חד ודו מושביים במחירים אטרקטיביים החלו להמכר החודש ובקרוב יסתובב בשבילי הצפון. (Photographs: )

    התחום המוטורי התפתח רבות בישראל בשנים האחרונות ואחד הביטויים הבולטים לכך הם מרכזי הקרטינג הסגורים שנפתחו בכל חלקי הארץ, בינהם המתחמים של חברת אלפא קרטינג. בכדי להרחיב את אפשרויות הבילוי המוטורי גם לפני שחוק הספורט המוטורי נכנס לתוקפו, ערך אריה עמוס, דמות מובילה בתחום הקרטינג בארץ, חיפוש מדוקדק בחו"ל לרכב שטח שיענה צורכי חובבי הספורט המוטורי כמו גם למבחר שימושים מסחריים ופרטיים אחרים, וכל זאת במחיר אטרקטיבי. את מבוקשו מצא - כמה מפתיע! - בסין, בה נדמה שיש לא פחות מפעלי באגים מאשר סינים...

     חברת Zhejiang Qiye Scooter   מייצרת בין השאר  סוגים שונים של אופנועים, קטנועים, טרקטורונים (מתוכנן יבוא לארץ...)  וגם באגים. הקליבר המיובא לישראל עבר התאמה לדרישות המקומיות ושיווקו מתחיל בימים אלו.

    הקליבר הינו רכב בר רישוי לכל דבר ומותר לעשות בו שימוש בשטח ובכביש לשם חצייתו בלבד. ניתן גם להפעיל אותו ללא מספר רישוי בשטחים המוגדרים כאזורים תפעולים אם לשם שמירה ואבטחה, ניהול מתחמים גדולים, וכמובן קרוס-קארטינג במסלולים סגורים. הרכב עבר בדיקות בטיחות מקיפות  במעבדות הטכניון והוא מצויד בהגה עגול קונבנציונאלי, בקשתות הגנה סגורות ומקוריות , בחגורת בטיחות ועוד.

    היבוא לישראל  נעשה על ידי חברת קליבר סי.אפ. מוטור בע"מ . החברה נקשרה בהסכם למתן שירותי תיקון של רכבי השטח עם מוסך "דרך השטח בשרון" מקיבוץ שפיים, המתמחה בתיקון ובניית רכבי שטח ואשר ישמש כמוסך מרכזי  ומחסן חלקי החילוף של החברה. בהמשך מתכוונת החברה להתקשר עם מוסכים נוספים ברחבי הארץ למתן שירות איכותי.

    קהל היעד למכירת רכבי השטח מגוון מאד: החל בחובבי הספורט המוטורי אליהם פונים הכלים החד-מושביים, דרך מרכזי קרטינג שטח, מפעילי טיולים באזורי נופש ברחבי הארץ, ואף בעלי מתחמי בילוי וצימרים שיוכלו להחזיק את הכלי הזול לקניה ולתחזוקה.

    כמה עולה??? 

    מחירי ההשקה של כלי הרכב, הכוללים את כל השיפורים שהוכנסו לרכב לאחר קבלת יעוץ של מומחים שונים לנהיגה ובטיחות:

    GK-650-IS22 (חד מושבי) יעלה 29,000 ₪ + מע"מ.

    GK-650DBL-IS22 (דו מושבי) יעלה 34,000 ₪ + מע"מ.

    על המחיר יש להוסיף אגרת רישוי. השיווק בארץ יתחיל המחצית השנייה של חודש ינואר כאשר המשלוח הראשון כבר נמכר לשימוש במרכזי הקרטינג של אלפא-קרטינג.

    לפרטים נוספים, הכנסו לאתר החברה: www.caliberisrael.com              

     

    Untitled Document