Close
  • מיצובישי MRX09 Racing Lancer

    תמונה ונתונים ראשונים של מכונית המירוץ החדשה של מיצובישי לדקאר 2009. לא עוד "פאג'רו איבו", מהיום אימרו "רייסינג לנסר". (Photographs: )

    תמונה אחת שווה אלף מילים: קיבלנו בדואר סקיצה רשמית של רכב המירוץ החדש של מיצובישי. המכונית שתוביל מן הסתם את הדקאר-הדרום אמריקאי הראשון, בינואר 2009, מקבלת עיצוב חדש לגמרי, המבוסס על הלאנסר. יש למיצובישי איזשהו הסבר מתפתל לסיבה שקו הפאג'רו, רכב השטח הגדול, איבד את הפוקוס השיווקי לטובת מכונית הנוסעים הפשוטה. לא טרחנו לנסות להבין אותו. יתכן שזה פשוט עוד סימן לגסיסת שוק הSUV העולמי?

    בין סדרת הפאג'רו-איבו שליטי הדקאר בשנים האחרונות לבין דגם הפאג'רו הסדרתי לא היה הרבה דמיון. על אחת כמה וכמה בין הלאנסר שנמכרת לקהל הרכב לבין הRacing Lancer. זה לא מפריע ללאנסר המירוץ להיות פשוט יפיפיה. זה גם לא יפריע לנהגי מיצובישי להמשיך לשלוט במירוץ השטח הארוך בעולם כמו שהם עשו ב13 מתוך 25 השנים האחרונות. מתחת לחיפוי הקרבון יש שלדת צינורות חדשה, בנויה על פי תקנון הT1. המנוע הוא מנוע טורבו-דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר החדש של מיצובישי (שאמור להיות מנוע הדגל של הלאנסר), המפיק 260 כ"ס ו63 קג"מ, על משקל של 1,900 ק"ג. מערכת ההנעה כוללת תיבת מרוצים סיקוונסאלית בעלת חמישה הילוכים, דיפרנציאלים XTrac ושאר רכיבים בעלי איכות עליונה.

    עכשיו נותר לנו לחכות לתמונות אמיתיות - ולדקאר 2009.

    קריאה נוספת:

    MPR13, מכונית הדקאר הקודמת של מיצובישי

    Untitled Document