Close
  • לנדרובר דפנדר Fire & Ice

    הגיע הזמן לגרסא המוגבלת השנתית של לנדרובר דיפנדר.למה להוציא דגם חדש כשאפשר לעשות פסים? (Photographs: )

    צריך להיות דיפנדר על השער של "לאישה", כל שבוע,  זו דעתי. הם נראים טוב, תמיד מעודכנים, השנים לא עושות להם כלום. בדיוק כמוני.

     ועדיין צריך מדי פעם לחדש קצת, אפילו כשיש לך ביד את רכב השטח האולטימטיבי. לנדרובר יודעים את זה, וכל שנה-שנתיים יוצאים עם גרסא מוגבלת. והפעם דאבל-פיצ'ר - Fire & Ice, "אש וקרח". בתפקיד האש היוקדת, דיפנדר 90, וקובית הקרח בתוך כוס המרטיני - 110 ווגון. גרסא מיוחדת על מה ולמה? מכאנית, שום דבר - דיפנדר לטוב ולרע. אבל קוסמטיקה, בהחלט, ובטוב טעם (אתם לא חייבים להסכים).

    הקצר מגיע בגוון "כתום וזוב", הארוך ב"לבן אלסקה", הגגות ומכסי המנוע בשני המקרים ב"שחור סנטוריני" (בחיי אלוהים, זה שמות של גוונים, תשאלו את הספר שלי חזי). מושבי ריקארו דמויי כסאות מרוץ, מרופדים עור ואלקנטרה, הם בטוח, אבל בטוח, יותר נוחים ממושבי דיפנדר מקוריים. גלגלים מיוחדים, יחידות פנסים מותאמות צבעים... ולא הרבה יותר מזה, דוגרי, מביאים את המחיר של כל אחד מ850 היפיופים בסדרה המוגבלת לכ68,400 יורו (!). רכב עבודה ספרטני או לא?

    הגרסא המוגבלת תימכר באירופה, סין ודרום אפריקה. אני ממליצה לאמץ את מראה הקרח, ובתקציב סמלי לצבוע את הגג ומכסה המנוע של ה110 יוצא השירות שלכם בספריי שחור מט. אני אוהבת את המראה השחורדיני.

    Untitled Document