Close
  • צרכנות: רצועת חילוץ RedBack Superstrap

    הפעם במדור הצרכנות, רצועת חילוץ שחורה עם נקודות אדומות, יבוא מיוחד מאוסטרליה. מה כבר יש לחדש ברצועות? תתפלאו! (Photographs: )

    מה כבר אפשר לכתוב על רצועות חילוץ? זה מה שחשבתי לעצמי כששלחו לנו להתרשמות את הרצועה החדשה של  Staun, בעלת השם הכה-אוסטרלי  Redback Superstrap. רצועה היא רצועה היא רצועה. אז אפשר, מתברר, לחדש ברצועות חילוץ.

    "סופר רצועה" נראית במבט ראשון כמו רצועה רגילה, אבל היא לא. לאורך הרצועה הארוכה (11.5 מטר) תפרים, שיוצרים בה "חורים". טוב, חשבתי לעצמי, עוד מישהו מתחכם שחוסך תפרים וקורא לזה פטנט. ונתתי למהנדס-רכב-השטח הצמוד שלי לקרוא את הוראות השימוש. בזמן שהוא ניסה להבין את התיאוריה, אני קלטתי ישר את העניין - בחורה או לא?

    לרצועה אין לולאות תפורות בקצוות, ובמקום זה, אפשר "לתפור" את קצה הרצועה לתוך הלולאות שברצועה, ליצירת לולאה בכל גודל שרוצים. בין 6 ל 8 חורים בהם הקצה צריך לעבור שתי וערב, ואז ואפשר למשוך עד 6,000 ק"ג, שזה עומס מכובד ביותר, די והותר בשביל לחלץ ג'יפים בכל הגדלים, המהנדס מאשר.

    נקרעה הרצועה? אפשר "לתפור" לולאה חדשה, לקצר אותה, ולהמשיך בחילוץ. צריכים רתמת רסן בשביל לקשור לסרן בלי לגרום נזקים? צ'יק-צ'ק כורכים את הקצוות סביב הסרן, תופרים את הלולאות, ומושכים. נגמר החילוץ? פותחים את הלולאות, מגלגלים את הרצועה הקומפקטית, ומאחסנים בג'יפ עד החילוץ הבא.

    כמו רוב הדברים הטובים בחיים, לרצועה המשוכללת יש תג מחיר בהתאם - 750 שקלים לפני מע"מ, זה המחיר המומלץ לצרכן. ניתן להשיג בסדנאות השיפורים המובחרות, ואצל היבואן - אאוטבק טכנולוגיות, בטלפון 03-6322228.

    Untitled Document