תערוכת SEMA 2011 תיפתח בלאס וגאס בעוד כשבוע, ויצרני המכוניות והאפטרמרקט מתחילים לשחרר קדימונים ומתאבנים מזילי ריר לקראת התערוכה - מין הסתם כמה וכמה כלים מעוררי תיאבון יקבלו במה כאן בג'יפולוג בימים הקרובים, אבל לטעמנו המאוד לא אובייקטיבי, אין ראוי ונחשק מכלי רכב הנושא את הלוגו של Jeep, להיות ראש וראשון לחבורה המכובדת.
אוהבי ה-Jeep מסכימים שה-BRUTE המקורי, זה של תערוכת SEMA 2002 שהתבסס על ה-TJ, הוא אחד מה-Jeepים היותר מגניבים שעברו משלב הקונספט לייצור ונמכרו לציבור הרחב. BRUTE החיה את רוחו של ה-CJ8 סקרמבלר הקלאסי – שימושיות של טנדר כמו שהאמריקאים אוהבים, יכולות שטח של ג'יפ אמיתי כמו שכולנו אוהבים, וכמובן איך לא - חיצוניות כובשת.
ה- BRUTE של סוף 2011 מוסיף למשוואה הזו קבינה כפולה עם עוד שתי דלתות, ומרחיב עוד את היכולות והאפשרויות הגלומות בפלטפורמה הנהדרת של הרנגלר JK. או כמו שאומר נשיא AEV, דייב האריטון:
"כאשר יצרנו לראשונה את ה- BRUTE, הוא יועד לחובבי שטח שחיפשו משהו שונה. כעת ה- BRUTE החדש בעל הקבינה הכפולה, מציע את כל מה שהלקוחות התרגלו לצפות מה- BRUTE אבל עם עוד מרחב פנימי, שימושיות ונוחות. ה- BRUTE החדש חולק את ה-DNA של ועם הדגם המקורי ההוא, אבל לוקח השראה גם מהלנדרובר דיפנדר 130, ומכוון לשוק רכבי המסעות, עם חמישה מקומות ישיבה ונפח הטענה נוסף כאשר המושב האחורי מקופל. הוא מהווה פלטפורמה מושלמת לרכב קמפינג – בין אם למסע של שבועיים במדבר, ובין אם לגיחה חטופה עם המשפחה בסוף השבוע"
דייב האריטון ממהר לציין שה- BRUTE לא מנסה להוות אלטרנטיבה לפיק-אפ מקובל (שמין הסתם בעל ארגז גדול יותר) אבל מזכיר שהרכב הזה מיועד לשוק שיכולות השטח חשובות לו – וה- BRUTE אכן מציע יכולות שטח גבוהות מכל טנדר דבל קבינה בעל ארבע דלתות, ואפשרויות הטענה עדיפות על אלה של כל ג'יפ רגיל.
AEV ייצרו את ה- BRUTE החל מאמצע 2012 במפעלם שבוויקסום, מישיגן, והם יציעו אותו לצרכן האמריקני כרכב מושלם ומוכן לנסיעה (Turn-Key). זכות הראשונים לרכישה תוצע ללקוחות הותיקים של AEV וכמובן לדילרים המורשים של החברה, והזמנות יתקבלו החל מרגע תחילת הייצור. אלוהים, כמה שגם אנחנו רוצים אחד כזה...
מקור: Jalopnik
הודעת מערכת