מה אנחנו יודעים? לא הרבה אבל זה רכב שטח אמיתי שחולק פלטפורמה עם היילקס/לנדקרוזר 250. מנוע בנזין אטמוספרי " מיושן" בנפח 2.7 ליטר והספק של כ163 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים "בלבד" ותיבת העברה "של פעם" - כלומר part time כמו בהיילקס ולא לנדקרוזר -חוגה עם 2H-4H-4L. "עד כאן נפלא" - חזרה למקורות בלי מרכאות, מכלולי טויוטה וותיקים ואמינים.
האורך של הבייבי קרוזר הוא 4,575 מ"מ, בסיס גלגלים 2,580 מ"מ בלבד. קצר ב35 ס"מ מלנדקרוזר 250 אבל זה לא סתם "פרדו קצר" כמו פעם, כי יש פה ארבע דלתות. המימדים והמפרט הטכני קולעים בול לקטגוריה שנעלמה לפני כמה שנים טובות והוגדרה על ידי סוזוקי ויטארה, קאיה ספורטג' דור ראשון ועוד. קטגוריה של רכב שטח אמיתי, 4 דלתות, מידות סבירות ובלי כל היוקרה והרעש. בשנים האחרונות מי שחיפש כזה דבר התלבט בין ג'ימני קטנצ'יק חדש לבין גראנד ויטארה משומשת וסחוטה ובסוף הסתפק בסובארו פורסטר או דאצ'יה דאסטר, רכבי פשרה חסרי הילוך כוח.
אין לנו מושג לגבי תמחור... סביר להניח שיבואנית טויוטה לא תהפוך פתאום לחיה כשרה שמפריסה פרסה ומעלה גרה, אבל להיט מכירות זה יכול להיות ובצדק.




תפריט ראשי
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונות


הודעת מערכת