שלום לכולם וחג שמח
ברצוני לרכוש תוכנת ניווט לרכב ויש לי 2 שאלות
1.מה עדיף עמוד ענן או TWONAV?
2.יש לי ברכב מערכת מולטימדיה עם GPS של ניפון N-10 האם אחד התוכנות יכולות לעבוד עליה?
תודה ארז
Printable View
שלום לכולם וחג שמח
ברצוני לרכוש תוכנת ניווט לרכב ויש לי 2 שאלות
1.מה עדיף עמוד ענן או TWONAV?
2.יש לי ברכב מערכת מולטימדיה עם GPS של ניפון N-10 האם אחד התוכנות יכולות לעבוד עליה?
תודה ארז
חג-שמח!
אני לא מכיר את מערכת הניווט שלך. ואיני יודע אם עמוד ענן יכול לרוץ עליה.
ה TWONAV רץ על הכל בערך, (לא אתפלא אם הוא גם מתאים לאטארי...)
יש לי ניסיון עם שתי המערכות.
שתיהן טובות מאוד.
עמוד ענן מעט פחות "משוכלל" אבל מצד שני קובץ נקודות העניין מוסיף יתרון עצום!
במידה והמסך שיש לך גדול ייחסית 10" ומעלה ל TOWNAV יש יתרון גדול ביכולת תצוגה טובה יותר של המפות.
המחיר של עמוד ענן זול ו"שפוי" יותר.
בTOWNAV תקבל גם גירסת LAND מצומצמת לשימוש על ה PC בבית- זה מאוד נוח לעריכת מסלולים ושמירת כל המידע על המחשב בבית וסנכרון לקראת יציאה.
בעמוד ענן ישנו האתר האינטרנטי שהוא מדהים בעיקר בגלל שיתוף המידע אבל דורש חיבור לרשת.
לעמוד ענן אין גירסת תוכנה עבור PC וכאן החסרון הכי גדול שלו (לא בטוח שמשנה לך משהו...)
לדעתי האישית:
כיום אני משתמש בטאבלט PC ועליו תוכנת ה LAND שהיא אחותה הגדולה של ה TWONAV.
הניווט נוח מאוד ופשוט. ויכולות התוכנה מאוד מרשימות.
אבל אם היה ברשותי מכשיר ניווט בעל מסך לא גדול- הייתי הולך על עמוד ענן.
בהצלחה!
הTOWNAV היא תוכנה מעולה נוחה וכיפית לשימוש, הבעיה איתה מתחילה כשאתה צריך תמיכה
אין לה תמיכה בארץ!!
בארץ קיים נציג שיודע רק למכור.
במחשבה לאחור לא הייתי רוכש אותה רק בגלל הסיבה הזו.
יוני
יוני, אני מבין ומכיר אישית את מה שאתה אומר.
גם לי יש בעיה עם התוכנה ולא קיבלתי פתרון מהתמיכה של החברה בספרד.
אבל גם בעמוד ענן הייתי צריך תמיכה, ולא ממש קיבלתי.
כך שניראה לי שהמצב די זהה מהבחינה הזו... לצערנו.
באילו בעיות נתקלתם ?
אין תמיכה בשום מוצר בארץ, ב twonav יש בעיות באקטיבציה שאף אחד בארץ ובחול אפילו לא הועיל לחזור לפניות שלי, עמוד ענן לאייפד משום מה אין את האיקס שמסמן איפה אני נמצא, בקיצור ההחלטה היא בין תוכנה מקיפה ומלאה בפיצרים אבל יקרה ובין תוכנה פשוטה וזולה יותר, את נושא השירות הייתי מוציא מהמשוואה
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?fif4di
מכיר את הבעיה באופן אישי גם כן.
הייתה לי בעיה במחשב. לצורך מציאת הגורם החלפתי זכרונות, הוספתי, הוצאתי ומה לא.
לאחר כל שינוי התכנה ביקשה אקטיבציה מחדש. סביר, זה חלק ממנגנון האבטחה.
רק מה, בשלב מסויים קיבלתי הודעה שאין אפשרות להפעיל את הרישיון מחדש כי עברתי את מספר ההתקנות.
לא באמת עברתי אלא רק שינתי את אותו המחשב. (אותו המעבד, הארד דיסק, לוח אם)
מהנציג בארץ הופנתי לתמיכה בספרד. הם לא ששו לעזור בתוענה שהתכנה מותקנת במספר מחשבים(בולשיט) וגם זה לאחר שבוע של המתנה ליחס מהם.
בשלב מסויים לאחר הרבה התכתבויות הם הפסיקו לענות. רק לאחר שבועיים גיא הואיל לשחרר לי התקנה נוספת. באמת תודה...
את התכנה רכשתי בהרבה כסף, זאת לא הדרך לטפל בלקוחות.
מיותר לציין שלא הייתה שום בעיה לחייב את כרטיס האשראי שלי :)
היום אני רוצה להחליף את הדיסק במחשב אבל נמנע מכך כי אין לי שום רצון להתחיל את הסאגה הזאת מול גיא ומול הספרדים שוב..
לך על עמוד ענן. אולי התמיכה לא כלכך טובה אך אין סיכוי שהיא גרועה יותר משל הTWONAV\LAND
אם הייתי יודע לא הייתי נותן להם שקל אחד! (מה שכן, המפה הסרוקה באיכות מצויינת)
תודה על העזרה וחג שמח לכולם.
ארז
אם זה המצב אז תתקינו ״גונבות״ בלי נקיפות מצפון...
נו מה אז אסור להתקין מחשב מחדש ? שום תוכנה אחרת עם אקטיבציה אין בעיה להתקין מחדש. בלי קשר, זו התוכנה הראשונה שאני מכיר שלא ניתן להתקין על כל מכשירי ה ios שלי, אני החלפתי בזמנו מאייפד 1 לאייפד 2 והגיהנום שעברתי בכדי לקבל שוב את הרשיון היה מיותר. מבחינתי חברה שזו הדרך שלה להגן על זכויות היוצרים שלה ובכך פוגעת בלקוחות, מפספסת ובגדול.
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?4jsusf
רענן, כלקוח זה ממש לא מעניין אותי.
רוצים להתמודד עם גנבות? שיספקו דונגל.
את הכל אפשר לפרוץ ולגנוב. החכמה היא להקשות על הגנבים ולא על לקוחות משלמים
כתבו לפני את מה שלא רציתי לכתוב.
לצורך העניין וההתנתקות מהחברה הזאת, אני עובד על הכנת מפה באותה האיכות שתרוץ על תכנה אחרת.
כל השירשור הזה ואף מילה על נוויגייד? 4 שנים ללא תקלה,תמיכה טכנית
של חברה עם כתובת בארץ,אקטיבציה ללא תרוצים.
אולי מיושנת,אולי המפות לא הכי הכי אבל תכנת ניווט מספקת בהחלט.
יובל,בנוויגייד 5 גירסה 2011 כמו ששידרגתי לפני שבוע [ מ- 3 ל-5 ] כל המפות מעודכנות לחדשות ביותר. אבל לא זה העניין בכלל,אתה מצלצל למפ"ד טכנולוגיות נתניה-יש עם מי לדבר,יש מי שתומך טכנית,אדיבים. אצלך 4 שנים ללא תקלות? אצלי קצת יותר מ-4 שנים. מרוצה 10 .
[אין לי כל קשר לחברה מלבד היותי לקוח מרוצה]
אני עובד עם נוויגייד 5 וממש מרוצה. המשך ישיר לטורבו CD שעבדתי איתה עד לא מזמן.
אני חייב לפרגן לחברה. השירות שקבלתי ממנה היה ממש מעולה, מקצועי ואדיב.
אם אני זוכר נכון, עם התוכנה יש 5 התקנות. אני מניח שגם אם תבקש בפעם השישית הם לא יעשו לך בעיה עם זה.
זאת בדיוק הבעיה!
אני רוצה להתקין ולהסיר כל היום. זה שלי, אני קניתי ואני לא באמת אמור לשאול מישהו.
בא נגיד שכיום כבר אין לי את הבעיה. (ודי לחכמא ברמיזה)
"הבעיה" של טונאב לעומת נווגייד, היא במספר העידוכנים הרב שיוצאים תדיר.
העניין הוא שהרבה מהעדכונים הם לבקשת שיפורים ותוספות מהמשתמשים.
לכן אני משווה את נווגייד לסובארו ליאונה (פשוטה ואמינה) ואת הטונאב לטויוטה קורולה (שלל חיישנים ותחכום ועל כן בעלת מס' רב של ריקולים ועידכונים).
סה"כ נווגייד לא מקבלת תכונות חדשות מגרסה לגרסה אלא רק מפות עדכניות.
דוגמה לתכונה שרצה בגרסאות בטה של טונאב (מאמין שבקרוב היא תהיה בגירסה הרשמית),
אפשרות לראות באון ליין מיקום על המפה של חברים המשתמשים גם בטונאב ובעלי קישור לאינטרנט.
תחשבו על היתרון של מוביל מסלול שרואה כול הזמן היכן כול החבורה בפרט בנסיעה ללא אורות בטיולי לילה.
או מישהו שרוצה לחבור לקבוצה שכבר החלו את המסלול (כמה זה חוסך ברברת בקשר).
בקיצור, כול אחד מחליט בסוף מה עדיף וחשוב לו יותר (פשטות או תחכום)
רענן
יש מאות אלפי אפליקציות לאייפד ואייפון באייטונס, אני מבטיח לכם שאף אחת לא זקוקה לאקטיבציה ואין בעיה להתקין כל אחת מהן כמה פעמים שמי שרכש אותה רוצה, כל עוד זה על מכשיר עם הID שקנה אותה, זה מספיק אבטחה לכולם ואמור להספיק גם ל twonav , אבל להם ממש לא אכפת מהלקוח, מה שחשוב שלא יגנבו להם, הלקוח בסוף. חברות כאלה כבר עברו מן העולם בעשור האחרון.
איתי,
סתם השערה, יכול מאוד להיות שזה חלק מניהול זכויות יוצרים שהם מחויבים עליו מול החברה שמוכרת את המפות?
אני מניח שאם התוכנה הייתה כזו שאפשר להתקין כמה פעמים שרוצים, לא הייתה אפשרות להתקין ביותר ממחשב אחד.
אולם, בנווגייד ישנה אפשרות להתקין ביותר ממחשב אחד (הרי אמרנו שיש 5 התקנות).
יכול להיות גם שתוכנה הבנויה עם קוד שניתן להתקין כמה פעמים שרוצים, תהיה תוכנה יקרה יותר מאשר תוכנה שחברת האם שולטת על כמות ההתקנות החוקית.
ועוד דבר, תקראו פעם את רשיון השימוש.
כן- הדף שעושים עליו קליק ״yes״ במהירות ובלי לקרוא.
תגלו להפתעכם שהתוכנה בכלל לא שלכם ברוב המקרים.
יש לכם במקרה הטוב זכות שימוש מוגבלת מאוד...
שיטות אבטחה מבוססות אקטיבציה ONLINE ושות' מאוד מאוד פופולאריות ומקובלות בעולם הטכנולוגי
במידה וקיימת תמיכה ראויה ואדיבה, שנותנת מענה מהיר ונוח ל"דריכה מחודשת" אז אין עם זה שום בעיה וזה בסדר גמור
אם כדי לקבל דריכה מחודשת צריך לעבור תלאות ויסורים זה כבר רחוק מלהיות בסדר.
אני באמת לא מבין על מה אתם מגנים פה??
קניתם תכנה, שילמתם את מלא המחיר (היקר מאוד), הלך המחשב ועכשיו לכו תחפשו את הספרדים...
למישהו זה נשמע הגיוני? ראוי? סביר?
לי לא, לכן עברתי לתכנה אחרת והשארתי אי אלו זוזים בכיסם של הספרדים ו\או גיא.
אתמול קיבלתי מייל מגיא שהפנו את צומת ליבו לשרשור הזה.
גיא - אנא הגב, הפרך או אמת את הכתוב כאן, ובצורה גלוייה כאן בשרשור.. זו בקשה אמיתית ולא התרסה..
פניות אישיות במייל זה נחמד ואפילו מראה על אכפתיות מהלקוח, אך ישנו קהל נכבד המבקש תשובות כדוגמת עמרי שעדיין תקוע עם בעיה כבר הרבה זמן.
אני מעוניין להבהיר:
אין לי אפילו חצי טענה כלפי גיא הנציג בארץ.
אין לו את הקוד והוא לא מסוגל לבצע שינויים ותיקונים בתכנה. זה בדיוק שורש הבעיה!
התמיכה היא בספרד ואיך לומר, שירותיות זו לא מילה בספרדית..
הדרך היחידה שגיא יכול לעזור (ועוזר) זה בתקשורת מול הספרדים.
חברת המפות למיטב ידיעתי, זאת אותה חברה שמוכרת לנו את igo, ושם אין שום בעיה להתקין כמה פעמים שרוצים את התוכנה. המרכז הישראלי למיפוי.
בזמנו גיא ניסה ובאמת הצליח לעזור לי שעברתי מאייפד 1 לאייפד 2 (לקח אמנם זמן אבל בסוף הסתדר) אבל שפניתי שוב אחרי שהם הוציאו סוף סוף גרסה למק ובמקום להריץ את התוכנה וירטואלית על המק, אני יכול להריץ אותה ישירות, לא אישרו לי את האקטיבציה שוב, לא על התוכנה ולא על המפות. בקיצור, כ 1400 ש"ח שהלכו לאיבוד. כל יום לומדים משהו (חבל שמתים טיפשים...)