"הבעיה" של טונאב לעומת נווגייד, היא במספר העידוכנים הרב שיוצאים תדיר.
העניין הוא שהרבה מהעדכונים הם לבקשת שיפורים ותוספות מהמשתמשים.
לכן אני משווה את נווגייד לסובארו ליאונה (פשוטה ואמינה) ואת הטונאב לטויוטה קורולה (שלל חיישנים ותחכום ועל כן בעלת מס' רב של ריקולים ועידכונים).
סה"כ נווגייד לא מקבלת תכונות חדשות מגרסה לגרסה אלא רק מפות עדכניות.
דוגמה לתכונה שרצה בגרסאות בטה של טונאב (מאמין שבקרוב היא תהיה בגירסה הרשמית),
אפשרות לראות באון ליין מיקום על המפה של חברים המשתמשים גם בטונאב ובעלי קישור לאינטרנט.
תחשבו על היתרון של מוביל מסלול שרואה כול הזמן היכן כול החבורה בפרט בנסיעה ללא אורות בטיולי לילה.
או מישהו שרוצה לחבור לקבוצה שכבר החלו את המסלול (כמה זה חוסך ברברת בקשר).
בקיצור, כול אחד מחליט בסוף מה עדיף וחשוב לו יותר (פשטות או תחכום)
רענן
take nothing but memories
leave nothing but footprints
יש מאות אלפי אפליקציות לאייפד ואייפון באייטונס, אני מבטיח לכם שאף אחת לא זקוקה לאקטיבציה ואין בעיה להתקין כל אחת מהן כמה פעמים שמי שרכש אותה רוצה, כל עוד זה על מכשיר עם הID שקנה אותה, זה מספיק אבטחה לכולם ואמור להספיק גם ל twonav , אבל להם ממש לא אכפת מהלקוח, מה שחשוב שלא יגנבו להם, הלקוח בסוף. חברות כאלה כבר עברו מן העולם בעשור האחרון.
איתי,
סתם השערה, יכול מאוד להיות שזה חלק מניהול זכויות יוצרים שהם מחויבים עליו מול החברה שמוכרת את המפות?
אני מניח שאם התוכנה הייתה כזו שאפשר להתקין כמה פעמים שרוצים, לא הייתה אפשרות להתקין ביותר ממחשב אחד.
אולם, בנווגייד ישנה אפשרות להתקין ביותר ממחשב אחד (הרי אמרנו שיש 5 התקנות).
יכול להיות גם שתוכנה הבנויה עם קוד שניתן להתקין כמה פעמים שרוצים, תהיה תוכנה יקרה יותר מאשר תוכנה שחברת האם שולטת על כמות ההתקנות החוקית.
ועוד דבר, תקראו פעם את רשיון השימוש.
כן- הדף שעושים עליו קליק ״yes״ במהירות ובלי לקרוא.
תגלו להפתעכם שהתוכנה בכלל לא שלכם ברוב המקרים.
יש לכם במקרה הטוב זכות שימוש מוגבלת מאוד...
שיטות אבטחה מבוססות אקטיבציה ONLINE ושות' מאוד מאוד פופולאריות ומקובלות בעולם הטכנולוגי
במידה וקיימת תמיכה ראויה ואדיבה, שנותנת מענה מהיר ונוח ל"דריכה מחודשת" אז אין עם זה שום בעיה וזה בסדר גמור
אם כדי לקבל דריכה מחודשת צריך לעבור תלאות ויסורים זה כבר רחוק מלהיות בסדר.
אני באמת לא מבין על מה אתם מגנים פה??
קניתם תכנה, שילמתם את מלא המחיר (היקר מאוד), הלך המחשב ועכשיו לכו תחפשו את הספרדים...
למישהו זה נשמע הגיוני? ראוי? סביר?
לי לא, לכן עברתי לתכנה אחרת והשארתי אי אלו זוזים בכיסם של הספרדים ו\או גיא.
אתמול קיבלתי מייל מגיא שהפנו את צומת ליבו לשרשור הזה.
גיא - אנא הגב, הפרך או אמת את הכתוב כאן, ובצורה גלוייה כאן בשרשור.. זו בקשה אמיתית ולא התרסה..
פניות אישיות במייל זה נחמד ואפילו מראה על אכפתיות מהלקוח, אך ישנו קהל נכבד המבקש תשובות כדוגמת עמרי שעדיין תקוע עם בעיה כבר הרבה זמן.
אני מעוניין להבהיר:
אין לי אפילו חצי טענה כלפי גיא הנציג בארץ.
אין לו את הקוד והוא לא מסוגל לבצע שינויים ותיקונים בתכנה. זה בדיוק שורש הבעיה!
התמיכה היא בספרד ואיך לומר, שירותיות זו לא מילה בספרדית..
הדרך היחידה שגיא יכול לעזור (ועוזר) זה בתקשורת מול הספרדים.
חברת המפות למיטב ידיעתי, זאת אותה חברה שמוכרת לנו את igo, ושם אין שום בעיה להתקין כמה פעמים שרוצים את התוכנה. המרכז הישראלי למיפוי.
בזמנו גיא ניסה ובאמת הצליח לעזור לי שעברתי מאייפד 1 לאייפד 2 (לקח אמנם זמן אבל בסוף הסתדר) אבל שפניתי שוב אחרי שהם הוציאו סוף סוף גרסה למק ובמקום להריץ את התוכנה וירטואלית על המק, אני יכול להריץ אותה ישירות, לא אישרו לי את האקטיבציה שוב, לא על התוכנה ולא על המפות. בקיצור, כ 1400 ש"ח שהלכו לאיבוד. כל יום לומדים משהו (חבל שמתים טיפשים...)
הדוגמה לא מקבילה לדעתי..
למה אתה הולך רחוק? קניתי photoshop לעבודה.
לאחר כחודשיים החלפנו את המחשבים. טלפון קצר וההתקנה אושרה.
לאחר חוד וחצי הלך המחשב (פיזית, עד היום לא יודעים מי גנב אותו), אושרה התקנה נוספת.
לאחר חצי שנה נשרף לוח האם ונקנה מחשב חדש עם רכיבים שונים לחלוטין - אושרה התקנה נוספת.
בכל פעם שיחת הטלפון ארכה כ2 דקות כולל המתנה. בא נראה אותך מקבל אישור לאחר שבוע!
שוב - אין לי אישית בעיה עם בקשת האשורים, יש לי בעיה עם התמיכה הלא קיימת מהספרדים. זה הכל.
חג שמח :-)
לקוחות הפנו אותי לשרשור וביקשו שאגיב.
להלן תשובות והבהרות בקשר לתמיכה ורשיונות של תכנת TwoNav
המגיב מייצג את החברה בישראל.
שמי גיא, אני מדריך טיולי אופניים והגעתי לייצוג החברה לאחר שהתנסתי בפתרונות שהיו בישראל, וחיפשתי לעצמי פתרון ניווט איכותי .
מדובר בחברה בינלאומית שמוכרת תכנה ומפות לכל העולם (ניווט שטח וניווט עירוני).
התכנה מתאימה לכל מערכות ההפעלה הנפוצות שיש בשוק (אנדרואיד, אייפון/אייפד, חלונות, מקינטוש, WinCE ועוד).
רשיונות:
הרשיון מאפשר התקנה בשלושה מכשירים במערכות הפעלה לפי שיקול הלקוח (למשל ניתן להתקין על חלונות וגם על אנדרואיד).
אין מגבלה למספר ההתקנות על אותו מכשיר/מחשב (ניתן להתקין מחדש לאחר פירמוט, ניתן להתקין גירסה חדשה לצד גירסה ישנה...).
מעבר לשלושה מכשירים יש מקום לשיקול דעת. בתקלה הלקוח מקבל התקנה נוספת. נלקח בחשבון גם הזמן בין ההתקנות.
באייפון/אייפד יש מקרה מיוחד עקב מגבלות של חברת אפל. אבל גם באפל הלקוח זכאי להתקנה בשלושה מכשירים.
תמיכה:
לקוח זכאי לתמיכה בכל נושא (תקלות, רשיונות, תפעול, בקשות לשיפורים וכדומה).
התמיכה מבוצעת ע"י מחלקת התמיכה לכל העולם (אין "תמיכה מקומית" באף עיר/מדינה בעולם)
התמיכה מבוצעת בעיקר באמצעות האינטרנט, אך בנושאים כגון רשיונות ובעיות בהתקנה ניתן גם מענה טלפוני.
לרוב מתקבלת תשובה בתוך 24 שעות.
הדרכה:
אנחנו מבצעים הדרכות תפעול חינמיות ללקוחות בכל מספר שבועות
עדכונים:
החברה מוסיפה יכולות ושיפורים רבים בהתאם לבקשות מהלקוחות על בסיס חודשי.
עדכוני התוכנה הם בחינם למשך מספר שנים.
מכשירי ניווט, תוכנות ומפות בליגה אחרת עבור אנדרואיד, אייפד, חלונות, פוקט, מקינטוש ועוד
http://Www.twonav.co.il
השוואה מאוד מוזרה... בכל מקרה, הגרסה למק היא חינמית ורציתי לשדרג לגרסת Pro כמו שהיה לי בפי.סי, ממש גרמת לי להרגיש גנב... הרי זה אותו מחשב וכמו שכתב גיא לא אמורה להיות בעיה - אז זהו, שעובדה שיש ואי אפשר. לגבי המפות גם לא נתאפשר לי להתקין אותן שוב, אבל אמרו לי שעוד חצי שנה מהיום שבו איקטבתי את המפות אני אוכל שוב... אני ממתין - בקיצור, לדעתי כל מי שלא קונה תוכנות מהסוג הזה ומשיג אותן לצורה הישראלית והוותיקה, הרבה יותר מרוצה ממני.
תגובה נוספת בקשר לטענות ספציפיות שעלו כאן.
רשיונות:
לאחרונה החברה עשתה שינוי במדיניות (הגדילו את מספר ההתקנות לרשיון והקשיחו את הקריטריונים למתן התקנה נוספת).
לאחר שהגיעו אלי מספר "ריקושטים" בנושא סוכם עם החברה להגמיש את הקרטריונים.
יש כאן הליכה על חבל דק שכן מדיניות גמישה מדי מביאה לניצול לרעה.
כמו שמספר לקוחות ציינו כאן, כשהנושא הגיע אלי הוא נפתר לשביעות רצונם. מבקש לפנות אלי במידה ולדעתכם קיבלתם תשובה לא מספקת מהתמיכה.
תמיכה:
בשנתיים האחרונות החברה הגדילה את המכירות בעולם במידה נכרת ואפילו בלתי נשלטת.
כתוצאה מכך (אני מסכים עם הטענות שעלו כאן!) זמני התגובה היו לא מספקים.
הנושא טופל ולהתרשמותי בחודשיים האחרונים יש שביעות רצון טובה בהרבה מזמני התגובה של התמיכה.
אשמח לענות לשאלות כאן בפורום או במייל באופן פרטי
[email protected]
מכשירי ניווט, תוכנות ומפות בליגה אחרת עבור אנדרואיד, אייפד, חלונות, פוקט, מקינטוש ועוד
http://Www.twonav.co.il
איך אני ממרכז על הנקודה בה אני נמצא?
יש מרצדס עם מצב שטח ו 455 כ"ס.
הרכב המטופש בעולם שגורם לחייך ולבלות במוסך כל הזמן.
צד שמאל למעלה ( לא הכי למעלה) יש כפתור בצורת צלב בצבע מאוד בהיר
שלום גיא שמי שמעון ואני רכשתי את התוכנה לאחר שעשית פרסום כל כך גדול באתר .
לצערי התאכזבתי מאוד מהתוכנה כל מה שאתה מספר כאן הוא לא נכון .התוכנה לא מדויקת .בניווט יש אי דיוקים ברמות של עד 300 מטר .התוכנה נתקעת .הרבה מאוד פעמים המפות נעלמות .או נעשות לא ברורות .המעבר ממפה למפה לא מהיר והרבה פעמים נתקע .הקלטת מסלול ממש לא נוחה ואתה לא יכול להמיר מסלול מוקלט.
לאיש מחשבים שלא משתמש בתוכנה בפועל .אולי זה נראה כאתגר לעבוד מולו או אולי יש לה הרבה אופציות אבל האופציות מקרטעות ולא עובדות.
ובשורה התחתונה השירות לא קיים ואתה יכול לספר שלי שזאת תמיכה בנלאומית וכו... אבל כדי להשתמש בתמיכה אתה צריך לדעת להתבטות בשפה זרה ולדעת להסביר את עצמך בשפה זרה. בשורה התחתונה תוכנה גרועה אם שרות גרוע ואני שלחתי לך מספר מיילים ולא התיחסת אליהם ולא עזרת מה שבטוח את כספי לקחת.
בקניה הזאת עקצו אותי מזכיר לי את המותג הסיני רק שגם המחיר לא זול.שמעון
שמרו על קשר