האטראז' סופר חסכונית.
אבל מכל בחינה אחרת קשה לקרוא לדבר הזה ''אוטו''.
שלום לקוראים
אז ככה הסוויפט הנחמדה הושבתה ומהביטוח נקבל בערך 30 אלף
התקציב הוא עד 35 הנסיעה ברובה תהיה בפקקים של ראשון פתח תקווה
תיסע בו האישה עם שתי ילדות קטנות בעיקר לגן
אני מתלבט בין ה sx4 בצורת ה5 דלתות אבל גם הסדאן הוא אופציה או האטראז שאמור להיות חסכוני יותר
מי שמכיר יודע ויכול לתת עצה טובה תבוא עליו ברכה
תודה
האטראז' סופר חסכונית.
אבל מכל בחינה אחרת קשה לקרוא לדבר הזה ''אוטו''.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
הבנתי שהאטראז גם יותר מאבזרת
ועדיין אני מתלבט?
מה אתם הייתם קונים?
רק לא אטראז
שי קרנצלר
רוצה - רוצה ,לא רוצה - לא צריך !!!
תודה על התגובות
אבל אם אפשר תגובות עם קצת פירוט
פשוט יכול להיות שמשהו שמפריע לכם ברכב מסוים לא יהיה משמעותי לי
תודה
אטראז׳ הוא פתרון תחבורתי זול וחסכוני. בזה מסתכמות כל התכונות החיוביות שלו.
כמכונית הוא לא עומד בשום קנה מידה שבנאדם שמשלם מהכסף שלו (בניגוד לארגונים, חברות השכרה, וקמצנים כרוניים) צריך להסכים לו. ולא משנה על מה אתה חושב שאתה מוכן להתפשר.
בעצם מצאתי עוד תכונה טובה שלו - ואני אציין אותה כי אנחנו בג׳יפולוג - גרסת הליסינג הצבאית שלו מראה יכולות שטח נאות לקטגוריה מה שהופך אותו לבעל ערך עתידי לגרוטראלי / גרוטשטח.
בהנחה שאתה עומד לרכוש רכב יוצא ליסינג וכנראה צבאי לשעבר- אותה אבחנה הופכת לרעתו.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הבעיה העיקרית של האטראז׳ בתור משומשת היא הגיר הרציף. במידה של תקלה מחירים של גירים רובוטיים ורציפים גבוהים
Sent from my iPhone using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
דווקא ה sx4 במיוחד בגרסת ה5 דלתות רכב חביב (יחסית, יחסית)
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אפילו מכונית טובה. ה5 דלתות טיפה מוגבהת למי שזה חשוב לו. אמנם רכב מאוד בסיסי ודל אבל טוב.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
טוב אז הנטיה כבר לטובת הסוזוקי
אגב אשמח לעוד הצעות אם יש
תודה
למה התקבעת דווקא על דגמים אלו?
כמה קמ הרכב עומד לעשות בשנה?
יהיה רכב עיקרי/משני?
אוטומט/ידני?
לא מקובע בכלל אבל בסכום של 35 אלה הרכבים שעלו לי בראש
קילומטרז אני לא יודע במספרים
הרכב יסע מראשון לפתח תקווה
ויהיה רכב משני
וכן עדיפות מובהקת לאוטומט
תן רעיונות
מה שמוזר לי שלאף אחד אין מילה רעה על הסוזוקי ויחד עם זאת אף אחד גם לא ממליץ עליו
ממתין לרעיונות
בנתיים האטראז ירד מהפרק
עשיתי קצת חושבים.
לפי הפרטים שנתת (נסיעה יומית ראשון-פתח תקווה, רכב שני) מדובר בנסועה של ~50 ק"מ ביום/ ~1000 ק"מ בחודש הלוך חזור למקום העבודה. עוד קצת נסיעות פה ושם, נאמר ~1100 ק"מ בחודש.
רכב שעושה 1:14 יאכל לך ~80 ליטר דלק בחודש.
רכב שעושה 1:12 יאכל לך ~90 ליטר דלק בחודש.
למה הנתונים האלו חשובים? כי זה מצביע על כך שההתכווננות לרכבים "חסכוניים" אינה בהכרח הכיוון ושיש לך הצע רחב יותר אם "תפזול" לכיוון כלי רכב שאולי אינם נראים כחסכוניים, אבל יכולים להציע לך תמורה טובה.
קצת דוגמאות:
קיה: ריו אם אתה רוצה סופר מיני נחמדה (כמובן שאת גרסת ה5 דלתות), סיד אם בכיוון של סטיישן, או פורטה
יונדאי: i25, i30, i30cw
פורד: פוקוס (דווקא פה אולי כן כדאי ללכת ליוצא חברת ליסיניג, שכבר טופל בו נושא הגיר)
סוזוקי: SX4
כאמור - יש לך הרבה אפשרויות. כיון שזה הרכב שהולך להסיע את הילדים, הייתי שם דגש גדול על הבטיחות, גם על חשבון שנתון ו"חסכון" בדלק.
עוד שיקול לטובת הSX4 הוא שדה ראייה. אצלנו זה הרכב של אשתי, ואחת הסיבות המרכזיות שרכשנו אותו היא שדה ראיה מצויין ומראות גדולות. אני רגיל לטנדר, וברוב הפרטיות למעט זו אני מרגיש שאני לא רואה כלום.
מבחינת דלק- ציינו כבר לפני . אמינות עד כה טובה (הרכב 3 שנים אצלנו)
עשיתי בדיקה על חלק מהרכבים שהמלצת
ולהפתעתי הם לא נכנסים בתקציב שלי בכלל
אהבתי את הקיה ריו אבל גם הוא יקר מדי
לפחות לפי יד 2
שזה מחזק אותי על הסוזוקי כי אני לא חושב שהסוזוקי
נופלת מהקיה או היונדאי
תודה על התשובה המפורטת
אני רואה ביד 2 מחירים של 40 וצפונה
לרכבים שאינם ממשלתים לשעבר השכרה או ידני
הבן שלי קנה ניסן נוט 2010 ב 30000. מבסוט מאוד.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
שמרו על קשר