Close
עמוד 5 מתוך 24 ראשוןראשון ... 234567815 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 81 עד 100 מתוך 470

נושא: טוארג...??!

  1. #81
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    ציטוט נכתב במקור על ידי ishc צפיה בהודעה
    אסף זה בסדר,
    כולם פה משקרים לעצמם שהם הולכים לקנות אוטו שלרוב איו בו הרבה היגיון.
    אם היה היגיון כולנו היינו נוסעים בדאסטר

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    <אייקון של what da duck >

    קראת לי הגיוני עכשיו ?
    צועניה ..

  2. #82
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,126

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיא צפיה בהודעה
    <אייקון של what da duck >

    קראת לי הגיוני עכשיו ?
    זה בגלל שהוא לא מכיר אותך ...
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  3. #83
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,990

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    רוצה להזכיר שפורש קאיין ניצח את אחד ממרוצי דרך המשי (או טראנס סיבירי או משהו ביבשת הארורה הזאת).
    (אל תקפצו עלי שההבדל בין הרכב התחרותי למה שנמכר ביד 2 הוא כמו בין בגד ים למעיל. אם תקראו שניה את כל השרשור תבינו שהגיון הוא לא מאסט בכל הודעה).

  4. #84

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    ומיני מיינור ניצחה כמה פעמים בדאקאר.

    הי אסף - מיני - יש 4×4 וזה ממש, ממש נדיר!
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  5. #85
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,990

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    מאז שיצא המיני קאנטרי-מן, זה כבר לא נדיר.

  6. #86

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    Name:  images.jpg
Views: 614
Size:  6.4 קילובייט

  7. #87
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,955

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    ציטוט נכתב במקור על ידי opl צפיה בהודעה
    Name:  images.jpg
Views: 614
Size:  6.4 קילובייט
    עוד כמה ימים.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  8. #88
    חבר רשום Jacob80's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2005
    מיקום
    גליל מערבי
    הודעות
    690

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    אחרי גלות ארוכה מאד מג'יפולוג, איכשהו התגלגל אלי השרשור הזה בדיוק בזמן.

    אסף, כנראה שכבר הבנת שאחרי 9 עמודים לא תקבל כאן ממש תגובות לעניין וכל הגיפאים הותיקים ישארו כנראה לנצח בויכוח בין היפניות, ובראשם הלנד קרוזר לבין האמריקאיות ובראשן הגרנד או הרנגלר, תלוי מאיפה מסתכלים.

    אבל מסתבר שבעשור האחרון כל רכב 4x4 בסיסי ככל שיהיה מציע בקרות משיכה שמעמידות אותו בשילוב עם מרווח גחון ראוי, כשווה בין שווים עם שאר הרכבים. כן, אפילו דאסטר וסובארו xv כבר לא ממש מתאמצים לעלות את מעלה עשוש.
    מה לעשות.. קידמה קוראים לזה.

    ובטוארג, 2010, הקידמה הזו משולבת עם מרווח גחון אדיר (במתלה האויר שב וי-10 שלי היה מרווח גחון מקורי של 37 ס"מ), נעילה אחורית, בקרת משיכה מהטובות שיש וכוח מנוע אינסופי.
    הרכב הזה הוא פאר היצירה, שנותן לך בזמן שאתה לא בשטח שזה בפועל 95 אחוז מהזמן שתשתמש ברכב, את ההרגשה הנוחה ביותר, בטיחות גבוהה ומה לא.

    בחבר'ה שלנו אחד החברים החליף את ה ZJ שנת 98 שלו, בטוארג וי 8 עם מתלי אויר ו 120,000 קמ, ב 70 אלף שח.
    זו התמורה הטובה ביותר שיש היום לכסף.

    ומי שלא ניסה, שלא ימהר לשפוט.
    לי אגב היה את הטוארג ההיא שבחנו בחורשן, שהוחלפה בטוארג וי10 שהוא ללא ספק הרכב הכי טוב שהיה לי עד היום, מכל בחינה אפשרית.

    לנסוע על לנד קרוזר אחרי שנסעת בטוארג מרגיש כמו לנסוע בטרקטור עצל מקרקש ורועש. לא פחות.

    שיהיה בהצלחה.
    Touareg... and wishful thinking of getting it off-road

  9. #89

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    אכן. הבנתי מזמן שתגובה רצינית ומנסיון יהיה קשה לקבל כאן.
    וכאן הדיון הלך לכיוון אחר... אבל הנה הגעת ואפשר לחזור לדיון רציני שגם אם לא יהיה עבורי יהיה עבור מישהו אחר שיתלבט.

    אז... אם אתה כבר כאן... מה המינוסים? מה העלויות? במילים אחרות כמה זה יקר אם מטפלים במוסכים ובלי הרפתקאות ייבוא חלקים?
    הילוך כוח ונעילה - יש רק עד 2010, נכון?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  10. #90

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    ועוד דבר. עבירות. כמה הרגשת מוגבל עם טוארג בשיירה של SUV מקובלים יותר?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  11. #91
    חבר רשום Jacob80's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2005
    מיקום
    גליל מערבי
    הודעות
    690

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    אני לא טיפלתי במוסכים כך שהמחירים היו מאד זולים עבורי, ואת רוב החלפים לטיפולים קניתי בארץ.
    כאשר נדרשתי לתקן משהו אכן מחירי החלפים בארץ היו ממש יקרים לעומת חו"ל. למשל מנוע סעפת יניקה עולה בארץ 2700 שח ובחו"ל קצת יותר ממאה יורו.
    בולמי אוויר עולים בארץ בין 8 ל 15 אלף שח לבולם תלוי איפה, אבל אני הבאתי שניים של eurosus ב 500 דולר והרכבתי לבד.
    האמינות שחוויתי באוטו די דומה לאמינות של רכב suv רגיל, רק חשוב לקחת רכב עם מעט קילומטראז ובטוארגים, במיוחד בוי10 או וי8, יש עדיין למצוא כאלה.

    לגבי שטח, רב החבר'ה כבר עברו לגראנדים WK משופרים וביניהם הרגשתי מעולה, הטוארג יותר מדויק בבקרת המשיכה שלו ויותר חזק במנוע כך שלא הרגשתי נחיתות מסויימת. כאשר ישמתלי אוויר הוא גם משמעותית יותר גבוה מהם (גם אםהגראנדים מוגבהים 4 אינץ) אז אין חשש לגחון.
    המינוס הוא גלגלי 19 אינץ שאין להם צמיגים ראויים ומה שנותר לעשות הוא לשנות מידת רוחב וגובה כדי להישאר עם אותו החישוק אבל לנעול צמיגי at נורמליים.

    אם הייתי חושב שהמינוסים הם רבים לא הייתי עובד מוי6 דיזל לוי10, שהוא אופרה אחרת לגמרי מבחינת מורכבות ואמינות,ושרוב האגדות על "הורדת מנוע בשביל להחליף רצועת אלטרנטור" באות מהדגם הזה למרות שמוסכניק טוב יכול להחליף כמעט הכל מבלי להוריד מנוע.

    טוארגים של שנת2011 ומעלה עדיין מתאימים לשטח במיוחד אלה עם חבילת שטח שכוללת בולמי אוויר ונעילה אבל האוטו לא מתרומם לאותו הגובה אלא קצת יותר נמוך 4 סמ פחות נדמה לי) ואין הילוך כוח ברובן (למרות שגם כאן הבנתי שיש כמה שיש להן) אבל יש כפתורלמצב שטח שמשנה את התנהגות הגיר ומאפשר זחילה מבוקרת שהיא לא דרך הטרנספר.

    בשנה האחרונה אגב עברנו לקאיין... שזה טוארג מחופש
    Touareg... and wishful thinking of getting it off-road

  12. #92
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,842

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    אכן. הבנתי מזמן שתגובה רצינית ומנסיון יהיה קשה לקבל כאן.
    וכאן הדיון הלך לכיוון אחר... אבל הנה הגעת ואפשר לחזור לדיון רציני שגם אם לא יהיה עבורי יהיה עבור מישהו אחר שיתלבט.

    אז... אם אתה כבר כאן... מה המינוסים? מה העלויות? במילים אחרות כמה זה יקר אם מטפלים במוסכים ובלי הרפתקאות ייבוא חלקים?
    הילוך כוח ונעילה - יש רק עד 2010, נכון?

    אסף.
    אסף

    אני משער שרוב האנשים פה לא מטפלים לבד. רובם מטפלים במוסך ועושים חלק קטן מהעבודה על הרכב בעצמם אז התגובה של יעקב לא רלוונטית כי אני משער שאם הוא היה מטפל במוסכים היינו קוראים פה תגובה אחרת לגמרי.

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  13. #93
    חבר רשום Jacob80's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2005
    מיקום
    גליל מערבי
    הודעות
    690

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    למי ששואל איך הטוארג 2011 עד 2017 אז הנה סרטון נחמד שמראה את העבירות ביחס לאגדות מוטוריות אחרות באוסטרליה
    https://youtu.be/usq_prW69Eo
    Touareg... and wishful thinking of getting it off-road

  14. #94

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    קובי, איפה המחלות? איפה המכות הכואבות ומאיזה מכוניות או בעיות צריך להיזהר?

    למה חשוב לקנות עם קמ נמוך והחל מאיזה קמ מתחילות הצרות?



    Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
    Honda TRX300EX
    4Z7BOZ

  15. #95

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    מבחינת מורכבות טכנולוגית. ממה שבדקתי (ובדקתי) אין בטוארג סלילים 2010 הרבה יותר ממה שיש בקראוול מאותה שנה - וקראוול לא מפחיד פה אף אחד, נכון? אני גם מכיר מקרוב תחזוקה של קראוול 2010 והוא מכונה אמינה מאוד.

    מבחינת עבירות תהיו רגע רציניים. אנחנו בג'יפולוג לא בפייסבוק. נדבר במספרים. הילוך כוח, נעילה, מרווח גחון יותר טוב מפג'רו או פת'פיינדר, מהלך מתלים דומה. גודל גלגל אותו דבר (נניח שלכולם 265/70r17).
    אז מה הבעיה?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  16. #96
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,955

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    ציטוט נכתב במקור על ידי Jacob80 צפיה בהודעה
    למי ששואל איך הטוארג 2011 עד 2017 אז הנה סרטון נחמד שמראה את העבירות ביחס לאגדות מוטוריות אחרות באוסטרליה
    https://youtu.be/usq_prW69Eo
    זה לא מעיד על הרכב כמו שזה מאד מעיד על נהג שבוחר קווי נסיעה נכונים.

    הם נכנסו להצלבות ולחריצים והוא לא..
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  17. #97
    חבר רשום Jacob80's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2005
    מיקום
    גליל מערבי
    הודעות
    690

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    ציטוט נכתב במקור על ידי boaz avrahami צפיה בהודעה
    קובי, איפה המחלות? איפה המכות הכואבות ומאיזה מכוניות או בעיות צריך להיזהר?

    למה חשוב לקנות עם קמ נמוך והחל מאיזה קמ מתחילות הצרות?




    Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
    Honda TRX300EX
    4Z7BOZ
    היי בועז
    קשה לי להצביע על מחלות ספציפיות אבל אני כן יודע שרכבים שלא קיבלו טיפול מסור והתקלות הוזנחו בהן (כל מיני נורות אזהרה שדולקות בלוח שעונים זו דוגמא טובה לכך) אז העלויות הופכות לגבוהות ומהר.
    כאשר הרכב מטופל הוא באמת לא שונה בהרבה מפאסאט או מקרוואל.

    אני אתן לך דוגמא:
    במתלי אוויר יש נטיה להזנחה, וכאשר יש בריחת אוויר אפילו אם זה מהמחבר אז האוטו מזהיר בנורה כתומה שיש בעיה במתלים שכדאי להתייחס אליה. ואז הבנאדם הולך למוסך,אפילו למורשה, ובגלל שהם לא מבינים כלום ושום דבר הם אומרים לו שמדובר בעלויות גבוהות וש"אני מכיר מישהו שהחליף את כל המתלים וזה עלה לו 50,000 שח" ואז הבנאדם מעדיף לחיות עם התקלה. אממה, הקומפרסור לא נח כי הוא כל הזמן צריך למלא את האוויר שבורח ואז הוא נשרף וככה התקלה מתגלגלת והופכת יקרה פי כמה.
    אין מה לפחד מהאוטו. אחלה רכב וטוב בהרבה כמעט מכל suv אחר שיש היום בכביש.

    עם זאת אני מציע למצוא רכבים עם קילומטראז נמוך מ 150,000.
    את הטוארג הראשון החזקתי מ 120,000 עד 200,000 והיה סה"כ ללא תקלות. אבל הרגשתי שהוא מזדקן. לא יודע, אולי זה רק אני כי הבחור שקנה ממני עד היום נוסע ומטייל באוטו וממש נהנה ממנו.

    תקנו ותראו בעצמכם.
    Touareg... and wishful thinking of getting it off-road

  18. #98

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    תודה קובי...
    נהיה מסקרן ויש לי עוד מלא שאלות

    איזה מידת גלגלים ניתן לעבור שיש בה גם מבחר סביר לשטח ( נהיה ראלי 50/50 כמו ה BF)?
    האם ניתן ועד כמה לרדת במידת הג׳אנט ( הפרעה לקאליפרים)?
    מי הרכב תורם הג׳אנטים?

    מה ההבדלים המורגשים והחשובים ( הבטי אחזקה גם) בןי ה V8 ל V10, כי על הנייר הנתונים לא נראים רחוקים מאוד.


    Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
    Honda TRX300EX
    4Z7BOZ

  19. #99
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    זה לא מעיד על הרכב כמו שזה מאד מעיד על נהג שבוחר קווי נסיעה נכונים.

    הם נכנסו להצלבות ולחריצים והוא לא..

    +1

    ושוב +1

    לא טרחתי לראות עד הסוף. חיכיתי לטוארג. הבנתי את הפרינציפ.
    כשהנהג בהיילקס בחר קו נכון, הוא עלה בלי בעיה.
    היו שם עוד לפחות שני קוים נכונים לעלות בקלות.

    העהניין הוא שההיילקס והדיסקברי יכולים לעשות את זה כל היום, כל יום, כל השבוע, כל השנה.
    טוארג יכול לעבוד ככה לאורך זמן?.... או שמדי שנה צריך להחליף אותו בטוארג אחר, כדי להימנע מהתקלות?... (כלומר להינות ממנו כל עוד הוא תקין, ושהתקלות ייפלו על הבעלים הבא?)

    ואסף - מידת הצמיג המקורית היא לא 265/70R17. לא בטוארג ולא בפאג'רו ולא בקאיין ולא בלנדקרוזר ולא בדיסקו 3
    אל תנסה לשכנע את עצמך וגם להאמין בזה.
    "טעויות" ברישום מידה ברשיון אפשריות בכל רכב ולכל מידה... אבל מקורי זה בטח לא.

    בקיצור - אוטו עם בולמים ב-15K שקל?... הוא רכב מדהים ללא ספק, אבל בישראל זה לא לבני תמותה.
    ואחזקה קלה של רכב זה כשצריך משהו מהרגע להרגע אז אפשר להשיג כאן בארץ אצל ינוביץ במחיר סביר, לא שיש צורך למכור כלייה כדי לרכוש את זה בצ'מפיון, או להשבית אותו שבועות עד שחלק מגיע מחו"ל... לעזאזל, זה כולה אוטו! ואני יודע ש"מחיר סביר" זה עניין יחסי לכל אחד ואחד. רכישת טוארג כזה היא היום אפשרית לכמעט כל אחד, אבל אחזקתו היא משהו שאינו סביר. אוטו שהיה מיועד לעשירים כשהיה חדש, נשאר כזה כשהוא בן עשר ושווה עשירית. זה לא מתאים לכל אחד.

    לכל מי שמשתעשע במחשבות - תחשבו שוב.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  20. #100
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    הודעות
    3,696

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    https://www.rockauto.com/en/catalog/...588,suspension

    אפשר להסתכל פה כדי לקבל אומדן על המחירי חלפים.
    שים לב שיש באתר הזה רק דגמי V6.
    2 נעילות - לאט לאט - ולעלות

עמוד 5 מתוך 24 ראשוןראשון ... 234567815 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. טוארג סלילים - הגבהה
    על ידי asafk בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 18
    עדכון אחרון: 28-08-18, 23:39
  2. ג׳יפ טוארג
    על ידי דורון קינן בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 30-03-13, 17:19
  3. טוארג 2008
    על ידי gasgas בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 20-08-12, 22:43
  4. טוארג למכירה
    על ידי hevronmm בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 30-08-11, 21:03
  5. מיני טוארג ?
    על ידי גיא בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 30-11-06, 21:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •