Close
עמוד 9 מתוך 24 ראשוןראשון ... 678910111219 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 161 עד 180 מתוך 470

נושא: טוארג...??!

  1. #161
    חבר רשום tallevi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    3,179

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    בין הטוארג והדיסקו 3 הייתי בוחר באפשרות השניה, ללא ספק.
    אבל לא בגלל נושא התחזוקה ואמינות. שניהם יכולים להיות צרה צרורה או מפלצות מוצצות לצורך העניין...

    מלבד מהירות טיסה באוטוסטרדה, (איזה טיסה ואיזה אוטוסטרדה ואיזה נעליים...אנחנו בישראל...), לא רואה שום יתרון שלו על הדיסקו 3, בוודאי ובוודאי כאשר יכולות שטח הן שיקול משמעותי לבעלים.



    טל.

    Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

  2. #162
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,779

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    קודם כל לא צריך לחפש דיסקו 3 סלילים, יש קיט החלפה 1 באחד בעלות של 3-4k בייבוא, חוץ מיזה שבעיני הקפיצי אוויר עדיפים מכל הבחינות, נוחות, הגבהה מתי שצריך וכו', חוץ מיזה 2-הכריות לא יקרות בכלל, עלות כמעט כמו של קפיץ רגיל.
    כמעט כל החלקים זמינים בייבוא מהיום למחר ב dhl, ובמחיר זול משמעותית מכאן, רק שבארץ השחרור לפעמים מתעכב, הזמנתי למשל חלק יצא מאנגליה (קורונה+פיניון חדשים מקורי 1000 ש"ח כשבארץ ביקשו על חלק מפירוק שלא ידוע מצבו 3500 לפני מע"מ בלי בושה) ביום שלישי ברביעי נחת, השתחרר בחמישי והגיע אלי בראשון.
    בגרסאות היותר מפוארות יש את כל הפיצ׳רים-נעילה(אחת, בחלק יש 2 גם) וכל הפינוקים וכו'.
    ברור שלא הולך לעשות עם הרכב הזה עבירות למרות שהוא יכול(בשביל זה יש את ה 2 ), לטיולי משפחות פעם פעמיים בשנה זה יותר ממספיק, כל השאר השנה שיסע בכביש, האישה תהנה.
    אני לא מאמין במוסכי "גורו" כאלה ואחרים שצריך לקבוע תור חודש מראש וכו', אבל זה אני.
    כשקניתי את הדיסקו 2 היתה לי תקלה קטנה בחשמל(היה מגבר, דיבוריות, איתוראן וכו' שאני לא צריך את כל זה בכלל), אמרו סע לx וסע ל y, ניכנסתי לחשמלאי הקבוע שלי, 20 דקות על השעון הוציא 2 ק"ג חוט ו 3 דיבוריות והייתי בחוץ, אולי זה היה מזל ואולי לא...
    אני מניח שגם בטוארג לא כל מוסך מכונאות כללית מתעסק.
    RAM 3500 on "35

  3. #163
    חבר רשום tallevi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    3,179

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    קודם כל זה דיון לא רק עבורי אלא לכל מי שמחפש ולא ימצא מידע על העניין.

    עכשיו לעניין ההשוואה. אני אשווה בין דיסקברי סלילים (רמת גימור S ) לבין טוארג סלילים. ונתחיל בפרק החשוב - פרק ביצועי השטח.
    לשניהם מהלך מתלה די עלוב. לדיסקברי יש 6", לטוארג משהו דומה אבל אין לי מידה.
    טוארג עם מרווח גחון גדול משמעותית. גם לפני וגם אחרי הגבהה.
    טוארג קומפקטי יותר.

    לגבי אמינות זמינות ותקלות. המכללים של דיסקברי3 הם רק של דיסקברי3. מהפריזמה שלנו טוארג נראה נורא מיוחד, אבל יש יותר ממנו. לא בשטח... אלא בכלל. הוא כלי נפוץ יותר. והמכללים שלו לא יחודיים לו.
    דיסקברי 3 סלילים משומש... נדיר מאוד בשוק וקשה מאוד למצוא משומש. טוארג v6 סלילים.... אחד מהתתי דגמים הנמכרים יותר.
    יש לדיסקברי הרבה תקלות מיוחדות. נכון של י שיודע ויש לו את החלק, החלפת סוויצ' כאשר יד אחת אוחזת בראצ'ט עם מאריך ארוך ובוקסה מהצד של המנוע, ויד שניה באקרובטיקה מדוייקת שולפת את הסוויצ' מהצד של ההגה - זה קל ולוקח חצי שעה.. אבל בכמה מוסכים יש את המכונאי שמכיר את התרגיל? ולמה בכלל אפילו אני יודע שיש כזו תקלה והיא נפוצה? אין מה לעשות זה כלי מדהים אבל באמת יקר לתחזוקה כי הוא באמת לא רק מתקלקל יותר (לא נורא כשלעצמו אם נכנסים לזה בעיניים פקוחות) אלא גם דורש את בעלי המקצוע הבודדים שיודעים מה עושים עם זה, וחלקים מיוחדים. ובסוף... נשארים עם כלי די מוגבל (ללא מתלי האוויר) באופן יחסי.
    לסיכום ההשוואה זוטא הזו - שניהם רכבי פרימיום. אחד כמעט אקזוטי, השני לא.

    אסף.
    אם ניסית לשכנע אותנו שהטוארג עביר יותר מהדיסקו...אותי לפחות זה לא שכנע.. אבל אתה כנראה צודק לגבי נושא החלקים ותפוצתם.

    ועוד השוואה שמצאתי. של הגרמנים...

    . https://youtu.be/DSMbAwaAUZM

    Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

  4. #164
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,830

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    אסף, מה עם מידות צמיגים? זו לא נקודה בסיסית ובעייתית בשניהם?

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  5. #165
    חבר רשום Jacob80's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2005
    מיקום
    גליל מערבי
    הודעות
    690

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    אם כבר חלופות
    אז הייתי משווה את הטוארג לדיסקו 4.
    ואני חושב שזו דילמה לא קלה כי לדיסקו 4 יש כבר גימור יותר איכותי מאשר הדיסקו 3 שנראה בפנים כאילו תוכנן בשנות ה 90.
    בעבירות שניהם דומים אולי אפילו עם יתרון לדיסקו ואני אומר זאת כי טיילתי עם הטוארג מספר טיולים שהיה איתנו גם דיסקו 4 והעבירות שלו מצוינת

    באיכויות הפנים אני עדיין חושב שהטוארג לוקח ובגדול כי הדיסקו לא מספיק פרמיום לטעמי.
    היחיד שמציע פרמיום אמיתי הוא הריינג' ווג וגם הוא נסחר בעשירית ממחירו המקורי (לפני שקניתי את הרכב האחרון הלכתי לראות כמה כאלה שמחירם המשומש היה 150,000 וכאשר היו חדשות עלו 1.5 מליון שח).
    חומר למחשבה
    Touareg... and wishful thinking of getting it off-road

  6. #166

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    יעקב, מה הקילומטראז' השנתי הממוצע שנסעת עם הטוארג?
    עד כמה הדגמים החדשים יותר אמינים יותר מהישנים יותר למיטב ידיעתך? (כמו שטען הבחור בסרטון).
    הדיון הזה גורם לי למחשבות על טוארג, לא עלינו

  7. #167
    חבר רשום Jacob80's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2005
    מיקום
    גליל מערבי
    הודעות
    690

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    40 אלף בשנה
    את הראשון v6 tdi החזקתי 80000 קמ
    את השני v10 tdi החזקתי 30000 קמ

    וכן, הדגמים המאוחרים טובים יותר. וזה נכון בכל תעשיית הרכב, שנתיים ראשונות לדגם אלה שנים קשות...
    Touareg... and wishful thinking of getting it off-road

  8. #168
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,985

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    אין מה לחשוש מכריות האוויר בדיסקו. העלויות של הכריות ממש מפתיעות לטובה. והן לא יותר בעייתיות מכריות ברכבים אחרים.

  9. #169
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,124

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב ש. צפיה בהודעה
    מפישפוש ברשת אין כמעט בכלל מידע, שלא לדבר על פורומים לגבי טוארג, חוץ מביקורות וכמה סירטונים ביוטיוב שמסבירים מה הכשלים, זה לא עוזר במקרה של חיפוש אחר פיתרון לתקלות, ואני לא מדבר על תקלות מכאניות.
    לא יודע אם זה קצת "מלחיץ", או שכנראה באמת האלקטרוניקה והחשמל אמינים מידי עדיין (בזמן הנתון הזה לפחות) במקרה הזה.
    או שפשוט ברוב העולם מי שקונה/מחזיק רכב כזה לא מטפל בו לבד ולכן אין מידע ברשת ...
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  10. #170
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,945

    ברירת מחדל טוארג...??!

    ציטוט נכתב במקור על ידי פלג_ צפיה בהודעה
    היום ראיתי רכב בצד הדרך ונזכרתי בשירשור הזה.
    עצרתי היום באזור התעשיה פתח תקווה, שני חניות מימני חונה אוודי A8 שנת 2008 +-.
    בסה"כ הבודי נראה מאוד יפה, אני זוכר אותה מתקופת הזוהר שלה שעוד הייתי מסובב את הראש שהיא היתה עוברת ברחוב.
    והיום היא עומדת שם מאובקת עם עשבים שמקיפים אותה לפחות שני עונות, שני צמיגים ללא אוויר ושלט של "בעל הרכב נא לפנות את הגרוטאה".
    אוטו שעלה בזמנו באזור ה 800000 אלף שקל היום אני מניח שעומד כך בגלל שזקוק לתיקון/החזקה שפשוט לא כדאית.
    אחרת גם אני הייתי שמח לנסוע באחת כזאת היום.
    בשנים האחרונות אני רואה יותר ויותר רכבים חדשים נטושים.
    SUV מסויימים יותר
    פרייבטים הרבה יותר, וגם מסחריות קלות.
    אין דומיננטיות לקטגוריה, וזה מה שמפתיע.

    היום, אזור מסחרי סואן, בחנייה הציבורית יש 4 רכבים שונים נטושים, אבק בעובי ניכר, ועשבים שגדלים סביב לרכב.
    כולם על פניו בני קצת מעל 5 שנים.
    פוקוס, ברלינגו, רנו פלואנס, שברולט לא מזוהה, ועוד משהו שלא זיהיתי בנסיעה.

    אני חושב שזה יותר קשור לירידה הכללית בערך המכוניות ביחס לעלות תיקון שנשארת גבוהה למכלולים עיקריים.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  11. #171
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,779

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    ציטוט נכתב במקור על ידי Jacob80 צפיה בהודעה
    אם כבר חלופות
    אז הייתי משווה את הטוארג לדיסקו 4.
    ואני חושב שזו דילמה לא קלה כי לדיסקו 4 יש כבר גימור יותר איכותי מאשר הדיסקו 3 שנראה בפנים כאילו תוכנן בשנות ה 90.
    בעבירות שניהם דומים אולי אפילו עם יתרון לדיסקו ואני אומר זאת כי טיילתי עם הטוארג מספר טיולים שהיה איתנו גם דיסקו 4 והעבירות שלו מצוינת

    באיכויות הפנים אני עדיין חושב שהטוארג לוקח ובגדול כי הדיסקו לא מספיק פרמיום לטעמי.
    היחיד שמציע פרמיום אמיתי הוא הריינג' ווג וגם הוא נסחר בעשירית ממחירו המקורי (לפני שקניתי את הרכב האחרון הלכתי לראות כמה כאלה שמחירם המשומש היה 150,000 וכאשר היו חדשות עלו 1.5 מליון שח).
    חומר למחשבה
    דיסקו 3 ו-4 מאוד דומים, נראה לי שהתכוונת בגימור לדיסקו 1 או 2, באמת הפלסטיקה ב 2 לא משהו וכל הדש מיושן משהו, אבל מבחינת העור והכיסאות הוא די בסדר(לפחות אצלי) ושורד יפה בניגוד לשאר, לדעתי.
    יש מספיק סירטונים ביוטיוב להשוואה בין השתיים, ההבדל "הקטן" לדעתי שהדיסקו יכול לעשות מה שהוא עושה כל היום כל השנה, השאלה מה יקרה לטוארג שיקחו אותו לקצה ויחיה רוב הזמן בשטח לאורך זמן, מעניין יהיה לראות איך הוא בשרידות, ולא אני לא מזלזל בו.
    RAM 3500 on "35

  12. #172
    חבר רשום omri_t's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    ליד השיבר המטפטף
    הודעות
    4,573

    ברירת מחדל

    אני עדיין רואה בזה הרפתקאה.
    רכב ייחסית נדיר
    כזה שלא באמת עושים איתו שטח.
    מצאי חלפים די גבולי ומעט נסיון וידע.

    יכולה להיות אחלה תמורה לכסף למשתמש שמוכן לעבוד בעצמו, ללמוד לבד, לייבא חלקים לבד ממקורות משונים.
    וזה בהחלט עוף נדיר ומרשים.
    שמהנה בשטח אבל בעיקר בכביש.

    רכב ראשי בבית? אני לא הייתי לוקח אותו.
    גם ה wk שלי הוא רכב משני מסיבות דומות לאמור.

    אבל...היי.... הולכים עם הלב.
    רכב שטח גרמני וחזק , בדיוק ההתמכרות הלא נכונה להינות ממנה ולסבול עד דמעה.
    כאב עובר ושב ...

  13. #173
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל טוארג...??!

    גם הדאסטר. אמרתם. טוב. נסעת למדבר. אבל נראה כמה הוא ישרוד את ההתעללות הזאת.

    אז הוא שורד יפה מאד כבר 3.5 שנים אצלי ושום דבר לא מקרקש ולא כלום.

    אז למה שרכב שרד גרמני לא ישרוד ??

    אסף לא יסע כל יום את מחמל וכמריר ..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צועניה ..

  14. #174

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    גם לא כל יומיים.....
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  15. #175
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,779

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    גיא זה רק 3.5 שנים... וכבר שמענו כמה עולה מנגנון השילוב... חמסה חמסה...לא עליך...
    הדיסקברי והטוארג לא צעירים, במקרה הטוב בן 8 שנים, ניתן לשער שהדיסקו עשה יותר שטח בחייו מהטוארג מן הסתם, לא כל טוארג נוסע בשטח ובטח לא כולם כמו קובי שלקחו אותו רחוק... ולזמן קצר אפשר לומר לדעתי.
    בדיסקו 3 שנוסע הרבה שטח נישחקות בוקסות משולשים ותפוחים כמו בכל רכב עם מתלים ניפרדים, לדיסקו יש קיטים כאלה מחוזקים החל ממשולשים ועד לבוקסות, מה יהיה המצב בטוארג שנוסע בשטח בתדירות כמו הדיסקו, כמה יחזיק וכמה יעלה התיקון...
    RAM 3500 on "35

  16. #176
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    אבל הנקודה היא שבשימוש המיועד לרכב. שזה לא כל כך הרבה ... יש סיכוי טוב שישרוד.

    אני לא בטוח ששטח כפי שראה בחזונות המתכנן זה שטח כפי שאנחנו פה הישראלים רואים את זה.

    כולל הדאסטר ואולי גם הדיסקו. ובטח ובטח הטוארג.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צועניה ..

  17. #177

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    השרשור הזה הולך להיות יותר ארוך מהדאסטר.

    יש אחד במושב, חולה נפש, בעל קאיין טורבו s, משופר מהתחת , מעל 700 סוסים, יותר מפלצת ממוצצת. אסף, לא צריך אפילו low, הדבר הזה פשוט קופץ מהמקום, איפה שתצטרך פשוט תוכל לדלג את המעלה עם מכות גז. אתה תוכל גם לקום מאוחר יותר לעבודה ,לשתות פעמיים קפה ולהגיע בזמן להחתים כרטיס.
    אם כבר טוארג , אז עד הסוף.
    לדבר עם החולה נפש?אולי הוא מוכר? מה אתה אומר?
    borderline velocity disorder

  18. #178

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    הדרך של קובי עדיפה. קודם טוארג צנוע, אחר כך טוארג של הגזמה, ואז באבולוציה טבעית לקאיין..

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  19. #179

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    הרגת אותי טל, לדלג על מדרגות עם מכות גז,

    Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

  20. #180

    ברירת מחדל תגובה: טוארג...??!

    אגב טל... השרשור הזה כנראה ייגמר כשאני אמצא רכב נורמלי... מן הסתם זה לא יהיה טוארג אבל מי יודע..

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

עמוד 9 מתוך 24 ראשוןראשון ... 678910111219 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. טוארג סלילים - הגבהה
    על ידי asafk בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 18
    עדכון אחרון: 28-08-18, 23:39
  2. ג׳יפ טוארג
    על ידי דורון קינן בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 30-03-13, 17:19
  3. טוארג 2008
    על ידי gasgas בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 20-08-12, 22:43
  4. טוארג למכירה
    על ידי hevronmm בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 30-08-11, 21:03
  5. מיני טוארג ?
    על ידי גיא בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 30-11-06, 21:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •