מהכרותי עם אסף
הוא גם יחזור מהניסוי בשלום
Sent from my iPhone using Tapatalk
נכון.
ואף אחד משום מתכנני רכב לא תיאר לעצמו שזה מה שנעשה עם הרכבים האלה, אבל מה לעשות, ועושים, ויש מספיק מטורפים שבונים ומייצרים ומשפרים חלקים לצורך הזה, לפחות לדיסקו יש...
לא יודע מה אסף הולך לעשות איתו, טיולי שבילים/משפחה ובאיזה תדירות... פתאום יבוא לו התיאבון(כן אפילו שהוא ותיק) וירצה "לראות" קצת יותר מה האוטו מסוגל כי זה מסקרן כמו עם כל רכב "חדש"...
RAM 3500 on "35
מהכרותי עם אסף
הוא גם יחזור מהניסוי בשלום
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
יש אסכולה שלמה לתחום, rock bouncing
https://youtu.be/--IPWq1bNcQ
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
השרשור הזה כמו שאני מכיר את אסף יגמר בעוד פיג׳ו
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
ירדת מהרעיון של הפאת'פיינדר?
נתתי הצצה ביד 2 ודווקא נראה שיש כמה מהשנתונים שאתה רוצה.
ממש לא. זה עדיין הכיוון. מחכה שיהיה האחד הנכון.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
כי... אולי כן. מי יודע.
ואולי יצא מזה שלמישהו אחר פתאום יבוא כזה.
המטרה היא פתיחות מחשבתית. לקחת את הכיוון שאתה בדקת ולהיכנס לעומק.
ותכלס? אני עדיין לא רואה סיבה לא לשקול לקנות טוארג אם כבר הולכים בדרך הזו של פרימיום- מתלים נפרדים-- כמה אלפי ש"ח בשנה במוסך.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אסף עושה סיעור מוחות ציבורי רחב...
הוא בהחלט פועל מחוץ לקופסא (לנדקרוזר-פאג'רו-WK), סומך על כישוריו המכניים והיכרות טכנית עם עולם רכבי השטח, שובר מוסכמות ומנסה להתביית על אובייקט ראוי.
בדרך הוא גורם לכל הקוראים והמשתתפים לחשוב קצת אחרת (אולי) ולהיות יצירתי... תוך כדי כך הוא מעלה את שווי הפת'פיינדר, הטוארג, טנדר זה או אחר ולבסוף אולי ימצא את הלנדקרוזר המתאים![]()
עוד מעט סופ"ש
פאדיחה שזה יגמר בלנדקרוזר...
כאב עובר ושב ...
לנדקרוזר זה ברירת המחדל.
אבל אני אישית לא מוכן להשתתף בחגיגות המחירים שלו.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אחלה דיון באמת פורה ומפרה.
אבל חסר נתון אחד משמעותי של פותח השרשור- מה התקציב?
בלי זה כל הדיון הזה ובעיקר ההצעות החלופיות לא ממש ענייני.
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
התקציב שלי (הדיון לא רק שלי) הוא בין 70 ל 100 אלף שח. זה סכום מתאים בהחלט לטוארג 2010 - השנתון האחרון שיש הילוך כוח - ועליו הגבהה ומיגונים וצמיגים ועמיל רישוי לרישום הצמיגים.
ההגבלה השניה שלי היא רכב עם עד 200000 קמ ורצוי פחות, והשלישית היא רכב לא ישן משנת 2010. שתי המגבלות האחרונות הן מההנחה שבשלוש השנים שאהיה בעליו המאושר של איזה רכב שלא יהיה, הוא ייסע עוד 90000 קמ, ואם אני אחזיק בו 5 שנים ייצבור אצלי 150000 קמ.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
RAM 3500 on "35
שימו בצד את האחזקה לרגע.
ראיתי את הסרטונים הגיבורים של הטוארג,
מרווח הגחון בנתונים היבשים מרשים, אם כי בהתייחס למבנה המתלה, מצביע על החולשה העיקרית של מהלך מתלה לא מעשי בפועל, ובסרטונים זה מאד בולט שהעבירות נגזרת הרבה מאד מעזרי בקרת המשיכה.
ברכבים אחרים, כולל דיסקו (שממחיש יפה איך אפשר גם מתלה נפרד וגם מהלך מתלה לא רע), מהלך מאפשר לא רק התקדמות אלא גם יציבות והרבה פחות תנועות מטוטלת ו״נפילות״ כשעוברים בור שגורם להנפת גלגל פוטוגנית אך טפשית ולא יעילה.
נראה לי אופי נסיעה מעצבן משהו בטוארג.
מה שבולט מהצילומים של הרכב הוא זוית הגישה ופגוש פלסטי גדול שנועד לפורענות, גם אם לא עושים עבירות קשה, אלא פוגש את המדרגה המזדמנת בגישה בעלייה או בירידה שחש בהרבה מסלולים סטנדרטיים.
זה אולי לא משבית, אבל מבאס לאללה כד חתיכת פלסטיק הזו נתלשת/מתדלדלת כשהקליפסים נשברים/מתרופפים.
יש פגושים תחליפים לשטח לרכב?
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
https://www.youtube.com/watch?v=0dr5adqgq1o
זה נראה שבמחיר של קניה ואחזקה של כזה לשנה / שנתיים אפשר לקנות דברים אחרים עם אותה רמת עבירות ופחות פאן על הכביש ..
( רוצה לומר ש.. )
ואת הפונקציה המאד מגניבה של מצלמת 360 יש גם בדאסטר החדש
אבל "עבירות" בהנדסה גרמנית זה לא "עבירות" בלבנט ..
צועניה ..
אסף עזוב אותך, הנה בפחות מארבעים, מודל 2012, בנזין עם גז ופחות מ-150 אלף קילומטרים
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
שמרו על קשר