תכלס, אסף מתחיל לשכנע אותי
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
בעיה. באמת. שברתי את הגב. אני מזדקן. וצריך לטייל עם הילדים ולא לשכב מתחת לגרוטאות.
הקמפר לא הולך לשום מקום, וצריך לידו רכב שטח נורמלי.. משפחתי.. שמניע ונוסע כל יום לעבודה.. ופעם בחודש חודש וחצי למדבר.. בלי סיפורים בלי דרמות ובלי לשבור את הגב. ואז אחרי 3 עד 5 שנים יימכר ויוחלף באחר. בלי הרפתקאות.
אתה חושב שקל לי להיכנס לתפקיד הזה? קשה. קשה מאוד. אבל זה שלב שצריך לעבור כנראה.
נמרוד לא מוכן למכור לי את הויגו שלו (ותכלס הוא כבר ישן מדי).... אז הנה הכל פתוח חוץ מהתקציב. ובתוך זה יש משהו בטוארג שלפחות יהיה דבילי מספיק בשבילי..
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תכלס, אסף מתחיל לשכנע אותי
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
לשכנע אותך לקנות טוראג או שהוא זקן?
אני רק שאלה...
מה קרה פתאום שהחלטת שאתה צריך רכב שטח??
קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...
איך אומרת סוזי המשתוללת?
הוא קיבל אישור מהבוסית![]()
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אצל סוזי הבוסית זה בכלל החמות...
ובמקרה הזה אין לו בכלל זכות עצמאית לדבר אז הוא לא ממש יכול להיות אומרת...
אבל נעצור את זה כאן. הוא איש טוב מדי מכדי שנעשה לו שיימניג מאחורי הגב.
קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...
איך אתה אומר...אם לא ננסה איך נדע...נסה...אני מקווה מאוד בשבילך שהניסוי יהיה מוצלח.
בלי קשר...אני לא יודע מה אתכם, אבל אני מתכוון להקים מאהל בסוכות למורדות מעלה רמון...
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
אסף, לדעתי לך על זה, מגניב לגמרי ושובר מוסכמות...
אבל אם בכל זאת רוצה שטח ממש, אז עם טיפ טיפה מתיחה של התקציב לכיוון ה- 100,000 עד 120,000 ש"ח ניתן היום כבר למצוא רנגלרים ארוכים בשנתונים 2008-2010 משופרים קלות.
אין ספק שרנגלר כרכב א' לא בר השוואה לטוארג אבל בשטח ובכלל עולה עליו ואפילו ברמת האמינות/ עלות אחזקה למעט הדלק.
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
שלמה... רנגלר במצב סביר, גם בשנתונים האלה... הרבה יותר יקר. אחרת זו היתה ברירת המחדל. הסבה לגז ויאללה אנחנו על הסוס. אבל זה לא המקרה. הם יקרים ושחוטים.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
לא יודע לגבי מחירים אבל אני מאמין שיש לא מעט כאלו שהם במצב מצויין, שלא נסעו כלל בשטח.
מכיר אישית כמה שקנו אותו בתור פריט אופנה.
אז זהו, אתה עדיין שבוי בסטיגמות של שוק הרנגלרים המטורף שהיה...למיטב הבנתי השוק נרגע- תפתח לוח יד 2 ותראה מה מבקשים כנקודת פתיחה לפני מיקוח.
גם את שלי שאכן היה קצת שחוט ואכן השקעתי בו לא מעט בשידרוג ושיפצור (אבל זה אני..) רכשתי לפני כשנה ב- 110,000 ש"ח דגם סהרה שנת 2010 במצב כמעט סטנדרטי שלא ראה שטח אבל היה דיי מוזנח.
בדוק בלוחות וייתכן ותופתע לטובה מרמת המחירים..
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
הרנגלר הכי שחוט הוא עדיין לא קופת שרצים בפוטנציה כמו טוארג משומש
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
אסף, לי זה דווקא נראה הגיוני לגמרי.
אבל זה מחייב כניסה לקבוצת הווטסאפ "פולקסווגן בשטח" , רק אומר...
אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים
שלמה... אם היה עכשיו או בשבועות האחרונים בלוח רנגלר עם קילומטרז' סביר ובמצב תקין ב100000 כל הדיון הזה לא היה מתקיים...
הכי נמוך שראיתי היה 130.
אומי... לא בטוח שזה מחיר שאני מוכן לשלם... אבל אם זה מה שנדרש...
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
יש כרגע בלוח - רנגלר 2009, עם 118,00 ק"מ בלבד, מוגבה 2" ברישיון, נעילה אחורית ומנתק מייצב קדמי חשמליים מקוריים, מיגון מלא אספיר, יד רביעית נקנה רק לפני 4 חודשים ונמכר בשל אי התאמה. אחרי בדיקה ואחרי ספק טיפולים מלא במוסך נשר. דורשים 135,000 ש"ח - בשיחה טלפונית ירדו כבר ל- 125,000 ש"ח במו"מ ישיר ירדו עוד.
אז כמו שאמרתי עם קצת מתיחה של התקציב...תתחדש.
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
גם אם יתייבשו וירדו ל120 זה עדיין לא 100.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אם 100 זה הקצה העליון והקשיח של התקציב אז אכן קשה יהיה למצוא רנגלר ארוך.
לגבי החברה האלו נראה לי שעם כסף מזומן מול העיניים ייתכן וירדו ל-115 או אפילו 110. זה מה שהצעתי להם בטלפון וכבר ירדו משמעותית.
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
קרדיט על התמונות עם המשאית לעמוד של רז והלל.
לך ישר לקאיין
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים
שאלה למי שמכיר פולקסווגנים.
אם אני מחליף כריות אויר לסלילים. כמה קשה ללמד את האוטו שהוא עבר ניתוח ? האם פשוט בעזרת vag-com או שיש רמאות פשוטה אחרת, או שאין סיכוי וזה לא יעבוד?
המוטיבציה כמובן, היא שאני מבין שנעילה אחורית הגיעה רק בכלים עם חבילת שטח שחלק ממנה הן כריות אויר.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמרו על קשר