אחד כמו בסירטון יעלה בארץ כ- 30,000 ש"ח.
המוווון רכב בכלום כסף
אחד כמו בסירטון יעלה בארץ כ- 30,000 ש"ח.
המוווון רכב בכלום כסף
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
רמי ההבדל בין הדאסטר ל WK הוא בעיקר הפרסטיג׳ / מיתוג או ביותר עממיות הוא - מקדם הדאווין...
הטוארג בחיים לא יגיע למימד של הגיפ והסיבה לכך היא שהחלרים בגיפ מאוד זולים וזמינים בעוד שלטוארג הם לעולם יהיו יקרים.
הטוארג הוא בעיקרון רכב שבילים עם מעט יכולות מעבר אבל הרחק מאחורי הדאסטר בשטח.
בפוזה הוא לוקח בענק. גם בפינוקים אבל זה תמיד ישאר בקטגורית המפלצת המוצצת.
אם הוא היה יותר פרקטי אולי גם אני הייתי מעמיד כזה בחניה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אל תגזים. בועז.
לדאסטר אין מושבי עור חשמליים ... וסכינשמש ... דובל.
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
במסלול עבירות בינונית דאסטר סטנדרטי מול טוארג סטנדרטי מול wk סטנדרטי.
עכשיו תדמיינו את הסיטואציה - מי יגיע יותר רחוק ועם פחות דרמות ונזקים?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הרמתי להנחתה. יאללה. עכשיו איפה מוצאים כאלו (סטנדרטיים)?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
איך שלא תסובבו את זה זה נשמע דיל מעניין:
https://www.yad2.co.il/s/c/65xy46
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
אסף התחלת עם השטויות? מי כמוך יודע שיש טוארג עם אייר ליפט ויש בלי, כמו שיש wk עם qd2 ויש בלי, ומה הקשר לדאסטר?
נזקים זה פועל יוצא של גובה המרכב וחוסר אחיזה שמוביל לתיקול מהיר מדי של מיכשול.
לשם הענין wk qd2 vs zj vs wj סטנדרטיים מאותה משפחה, wk לוקח.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
ספציפית זה, סיכוי טוב שהוא גם עם נעילת דיפ'. הדגם v8 הוא הבנזין ה'נכון' - מנוע טוב נפוץ ואמין.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
ברור שעם. וברור שעם. הסטנדרטי הכי טוב שיש.
מה הקשר לדאסטר? או. שאלה מצויינת. לא יודע. אבל נראה שיש מי שמתעקש לדחוף את הדאסטר כאבן בוחן לכל מקום. לבועז, למשל ברור שעם צמיגי 26" ובלי הילוך כוח הוא יהיה עדיף בשטח על טוארג עם או בלי כריות אויר וצמיגים 31. זה עוד היה נראה כמו דאחקה אבל זה כבר מגיע לכל דיון...
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אצל בועז זו דאחקה מכוונת לבעלי ה wk, לי זה ברור, אלא אם כן... הוא שכנע את עצמו?
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
אני אגיד לכם מה ברור.ברור שקיץ ואתם משועממים.
אסף, שמועלם לא באמת שקל טוארג, כבר מזמן קנה טויוטה.
אבל השרשור הזה מככב באתר ( יותר ממה מלפני חצי שנה ).
יאללה, לכו לים.
אי אפשר. מלא מדוזות.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
When your options low, I lift you from belowתגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
גם אני.
כנראה עוד לא יצרו את זה.
דאחקה כן או לא- המבחן יקבע לא אני.
אני מעריך שכמה אנשים יאכלו את הכובע ואפילו מהמר על כך.
על מה שאין ויכוח הוא שסך ההוצאות והיכולת המפתיעות של הדאסטר גורמות לו לראות הרבה יותר שטח מאשר מרבית עתירי האינצ׳ים... וזה הופך אותו לאחת המכוניות הכי מענינות שיש
גיא מושבי עור זה לזכר העור של הבעלים הראשונים שפשטו מהם אותו.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
חמודים האבא והבן מ The fast Lane, מי שלא עוקב אחרי הסרטונים שלהם כדאי לעיתים למרות שהם עלולים להיות מעיקים לפעמים.
אהבתי איך הם אומרים שטוארג הוא כמו JK בשטח, אכן גם JK מניף גלגל בכל הצלבה קטנה
יפה איך כל שרשור נהיה בארצנו JK, WK ודאסטר, עכשיו הוספתם טוארג?
ברוח הסרטון בואו נעשה אירוע, נזמן נציג מכל קבוצת ווטסאפ- JK, WK, טוארג, דאסטר גם איזה לנד רובר ואולי איזה טויוטה שיהיה (כי הם ממש נדירים...) נקבע איזה סדרת מעלות ונכתיר את מלך הגבעה... אחרת הכל דיבורים...,
אי אפשר בלי לעצבן קצת שיהיה - הכל הולך, צמיגי 35", הגבהה 10", מתלי אוויר, נעילות וגם הליקופטר להרים את הדאסטר / טוארג לראש הגבעה...
יש מרצדס עם מצב שטח ו 455 כ"ס.
הרכב המטופש בעולם שגורם לחייך ולבלות במוסך כל הזמן.
שמרו על קשר