אריאל, ממש לא, כל מוצר של Jeep ברוך הבא, פשוט לא נשארו הרבה
אני אפילו בעד הקוריאניות שיבואו, איזה רוסיה יהיה גם מגניב.
מסכים איתך לגבי מבחני השטח שלהם, לקחו איזה מעלון בגבעה שכל ג'יפון נכשל בו, כל רכב שטח שעובר הוא וואו.
הוא בוחן רק רכבים בלי סרנים.
כאלה שיש בכלל ספק אם הם לשטח
ה JKנכנס לשם בגלל בלבול באותיות כנראה לא מאמין שהוא כל כך מנותק מהמציאות וחושב שה WK שקול אליו במשהו מלבד הסמל.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אריאל, ממש לא, כל מוצר של Jeep ברוך הבא, פשוט לא נשארו הרבה
אני אפילו בעד הקוריאניות שיבואו, איזה רוסיה יהיה גם מגניב.
מסכים איתך לגבי מבחני השטח שלהם, לקחו איזה מעלון בגבעה שכל ג'יפון נכשל בו, כל רכב שטח שעובר הוא וואו.
יש מרצדס עם מצב שטח ו 455 כ"ס.
הרכב המטופש בעולם שגורם לחייך ולבלות במוסך כל הזמן.
חברים, חם אבל תירגעו, חבל לחרב את הפוסט הזה במלחמות אחרות,
בתכלס, יש חשיבות לפוסט כיוון שהוא נפתח במקור בכדי לעורר חשיבה ועניין ברכב שטח שאינו פופולארי בקהילה ולמעשה כיום יש רק חבר אחד שמחזיק בכזה, ועוד אחד שהיה לו וכעת מחזיק בבן משפחה עם שם אחר, אז יש חשיבות לחברי האתר שיחשבו על רכב כזה ויחפשו חומר עליו באתר. אז הדאחקות, המלחמות והירידות נחמדות אבל בואו נשמור אותן לשטח.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מה שאתה בעצם מבקש רמי זה שנעזור לך להריץ את המניה שאתה מושקע בה?
כמו שעשית עם ה WK?
אבל מהצד שלך זה בסדר לחרבש את המניה של הדאסטר. מממ... אחשוב על זה .
בנתיים לא מבטיח כלום
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
ככה אתה מכיר אותי? אם הייתי רוצה להפוך אותו לרכב שטח אז ממזמן הייתי ממגן, משקיע בצמיגים אגרסיביים ומראה איזה רכב גיבור זה, אבל לא.. אני נהנה ממנו איך שהוא, מכונת כביש משובחת להפליא, מנוע דיזל חסכוני יחסית, סביבה של רכב ששולם עליו 600k לפני 12 שנה, שנוסע יום יומי ללא בעיות מיוחדות בשיא הנוחות, וגם יודע לרדת לשבילים כדי להריח כלניות ולפרוש מחצלת על דשא רענן, ללעיסת סלעים יש רוביקון מפלצת שמחכה לי במואב מתי שבא לי.., תאמין לי יותר זול ככה.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
אני עדיין מחכה לסרטון של הטוארג במעלה רמון...
עדיין לא ראיתי...
טל.
לא טוארג אבל.....
RAM 3500 on "35
https://www.yad2.co.il/s/c/ofw5p0
הייתי מעדיף את זה...פורשה, 450 כוחות סוס בפחות משלושים אלף ש"ח....אשקרה צעצוע מאאאאד מפתה
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
כן שלמה, נכון שמדגדג לך? אני מכיר אותך ואת התשוקה לרכבים מיוחדים ומהירים, הקטע שהמחיר המבוקש שלהם גם די רחוק ממחיר הסגירה בפועל, כך שאם תציע מחיר שחיטה הנמוך בכמה עשרות אחוזים סיכוי טוב שהוא שלך, מציאה במחיר בדיחה, אפילו הערך בברזל יותר יקר.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מישהו יכול להסביר לי איך מוכרים רכב כזה במחיר של ויטרה דור 2 מאותו שנתון? מכיר את הקונספט מפלצת מוצצת וכו׳ אבל זה לא נתפס..
עריכה:
אחרי קצת קריאה ברשת, מסתבר שבשביל להחליף איזו צינורית של נוזל קירור צריך להוציא מנוע. תודות לשימוש בלוקטייט במקום בסוגר נורמלי..
הקיצר, נחמד בתור קישוט לחניה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ההמשך..
האמת בדיחה...המסלול בבדיקה נראה קליל מדי.
ספציפית לגבי הודעת המכירה שצוטטה, המחיר המבוקש הוא פחות מחצי מהודעות דומות מאותם שנתונים. או שיש איזו בעיה ברכב או שהמוכר כבר מנסה הרבה זמן והרים ידיים כך שהשלב הבא שהוא ישלם כסף לקונה.
בכל מיקרה איבוד הערך הוא יותר ממדהים גם לגבי המודעות האחרות. זה באמת הופך את זה להגיוני עבור מישהו שתמיד הסתכל בשקיקה על פורשה. מקסימום כשיבוא טיפול יקר ימכור את זה לחלקים.
אם הרכב היה כזאת מציאה, היה לוקח אותו סוחר.
הווידאו השני חושף את העלויות הגבוהות של החזקת הרכב הזה, במידה ואתה לא עושה דברים בעצמך, עלויות החלקים ברכבים האילו
שערוריתיות.... גם בארה"ב, לצורך העניין חלפים לגראנד שהם נפוצים בהרבה בארה"ב, סיכוי טוב שיהיו זולים משמעותית.
ניר אם אני לא טועה המודעה שהבאתי היא של סוחר
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
אחלה דיון,
לא עברתי על הכל אבל כיף לראות שמתחילים לדבר על הרכב הזה.
אני בעלים של טוארג שנת 2007 בנזין כבר שנה וחצי ואת האמת הוא הרבה פחות מפחיד ממה שחשבתי.
הבעיות שהיו לי עד עכשיו: מנגנון חלון חשמל צד נוסע 400ש"ח, ריפוד גג 1000 ש"ח, בית משאבת דלק 190ש"ח באליאקספרס(בארה"ב היה על זה ריקול יכול להיות שגם אלינו זה הגיע) ועכשיו צריך להחליף מייסב בדריישפט שלפי מה שכתבו פה בעלי נסיון אמור לעלות בסביבות 400ש"ח.
באופן כללי הרכב אמין, בנסיעות בכבישים פתוחים במהירות 90-100 אפשר להגיע ל-1\10 בתוך העיר הצריכה סביב ה-1\6.
מבחינת שטח יש לו פוטנציאל אדיר אבל צריך עוד כמה סנטימטרים (יש גם דגמים עם בולמי אוויר, אני אישית מעדיף ברכבים כאלו כמה שפחות טכנולוגיה), קיט הגבהה עולה פחות מ-2000ש"ח. מעבר לזה יש לו הילוך כוח הזוי, נראה כמו יחס של 1\4(אל תתפסו אותי במילה), הגיר של חברת איסין היפנית ושאר המכלולים האלדקס, ציריות, נאבות מאוד מאסיביים ומנסיון ברכבי ספורט הם מחזיקים המון כוח(לדוגמא האלדקס קטן יותר שמגיע בגולף מחזיק יותר מ-1000 כוח סוס, don octan ביוטיוב..).
יש גם נעילת דיפ' לחלוקה שווה בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים ומערכת בקרה שיודעת לנעול ע"י שימוש ב-abs את הגלגל שבאויר(עובד יפה)
אני מקווה שחידשתי משהו ואם יש שאלות\בדיקות בכיף
אה ועוד משהו קטן ולא הכי חשוב אבל עדיין מיוחד, הרכב מגיע עם 4 קליפרים של ברמבו
יפה כתבת !
יש לי שאלה
אתה מצטרף לפרצים עליון עם שוך הקיץ ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
שמרו על קשר