אכן. בזכות זה שהייתי מספיק שנים בעלים של לנדרובר וג'יפים אני רגוע.
'מכונית זה כמו בחורה' אמר לי מישהו.. ' אם היא לא רטובה מלמטה משהו לא בסדר'....
אסף.
אכן. בזכות זה שהייתי מספיק שנים בעלים של לנדרובר וג'יפים אני רגוע.
'מכונית זה כמו בחורה' אמר לי מישהו.. ' אם היא לא רטובה מלמטה משהו לא בסדר'....
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
עכשיו לא נוכל להרדם בלי לדעת איזה אייקון אמריקאי חזר על גרר
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
הכל זה שאלה של איזה אייקונים מככבים לך בפנטזייות.
אסף לא מתכוון לדבר האמיתי.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
אני מנחש ש..... האמר
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
ברור. כי אין יותר איקוני מהאמר.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
רצו סרטונים על האמר חשמלי שנגרר על ידי טנדר (פורד) וגם זה רק לאחר שהמתינו שעתיים לקירור הסוללות של ההאמר החשמלי.
אולי זהו האירוע שאסף רמז עליו
עוד מעט סופ"ש
לא לא. סתם האמר.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
את ההאמר החשמלי לנקרוזר ניסה לפני הפורד... לא הצליח להזיז אותו.
הייתי שם, לא האמנתי כמה הנבלה כבדה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
אנחנו כאן בדיון על נבלת דיזל נוטפת שמן. לא על לווייתן חשמלי של 4.6 טון ריק שנסחף לחוף...
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
ההאמר האייקוני זה H1/HUMVEE הצבאי. אני מנחש שהוא קצת פחות מתרגש משרב קטן.
תגיד שה"סתם האמר" שגמר גיר = H3 אזרחי. כלומר קולורדו/דימקס משודרג עם עיצוב ולוגו של האמר.
ימים רביעי ובמיוחד חמישי, היו קשוחים מאוד לגירים אוטומטיים, למזגנים של סובארו ולסופה פתוחה אחת, נטולת מזגן (שהחום לא בדיוק דגדג לה ובקטעים הכי לוהטים נשארה על 92 מעלות מקסימום, אבל את הנהג שלה שכבר קצת זקן לימי גיבוש מטורללים כאלה, החום הזה כמעט חיסל......)
אז מה אתם מעדיפים? שיתאבד לכם הגיר?....
שיתאבד לכם המזגן?...
או שתצטרכו שישפכו עליכם ג'ריקן מים?...
- - - Updated - - -
נבלת דיזל מטפטפת שמן היתה לך פעם. בצבע שחור עם גג לבן.
לטויוטה הנוכחית אתה קורא "נבלה"?.... גם היא מטפטפת?
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
פספסת כמה הודעות למעלה שהוא יצא לטיול עם מחזירי שמן מזיעים
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אתה לא עוקב דרור... הטרנספר רטוב.
מה שהיה עצוב (סליחה אסף) זה שאף אחד לא ידע מה קרה לev, הוא נעמד בתחתית ערוץ...והחליט שהוא בp.
לא הנהג ולא אף אחד אחר לא הצליח להביו מה קרה.. התאוריה היתה שחם לו.
זה היה בחמישי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
האמת?
I couldn't care less
זה מעניין בתור אנקדוטה ותו לא.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אמנם אין לי לנדרובר.... אבל מי כמוני מכיר את ההבדל בין "מזיע" ל"רטוב".
החל מאפריל אני מזיע - ושונא את זה. אבל אם הג'יפ מזיע, זה לא כזה נורא. לעומת זאת - כשהוא נוזל...... זה כבר לא טוב.
אז הטויוטה של אסף מטפטפת?..... וזה לא טוב. באמת לא עקבתי אחורה מספיק.
ועדיין אני מתקשה לקרוא להיילקס 2008 בשם "נבלה". לא מסתדר לי......
וחמישי היה קשוח ביותר ללא ספק. מזגנים קרסו, גירים התחממו, לסופה זה לא הזיז אבל אני כמעט החזרתי נשמתי לבורא עולם..... חום זה רע. אני שונא חום.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
כן.. גם מחזירי שמן של טויוטה מתחילים להזיע אחרי 15 שנה....
ולגבי ה'נבלה' - הכל יחסי.... (לאותו לוויתן חשמלי שהוזכר כאן)
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הלווייתן החשמלי הוא אכן נבלה עוד לפני שנמסר ללקוח.....
הגזמה פרועה במימדים ובמשקל המטורף, יותר מדי טכנולוגיה מיותרת שמשולבת באיכות הרכבה אמריקאית ובחשד המתמיד במערכת ההנעה החשמלית ורגישותה לתנאי טמפרטורה קיצוניים (לכאן ולכאן...) אללה יסתור.
אנשים אשכרה משלמים על זה כמעט מיליון שקל ואשכרה סומכים על זה כדי לצאת למדבר.......
לאיך שזה נראה אני בכלל לא מתייחס כי זה עניין של טעם נטו. או היעדרו.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
רק דיברתי....
והיום בבוקר התחיל ווווווווו להדהד בקבינה עם סל"ד המנוע.
בקושי שומעים את הנהמה בתא המנוע וזה לא נשמע מאזור החזית ורצועת האביזרים.....
לקוות שזה רק איזה פח מהמהם או להיות ריאלי ולהבין שאי שם במנוע יש מיסב עצוב?
אני בכל זאת אנסה לשמוע אם זה משתתק כשאני אוריד את חגורת האביזרים.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אהבתי את הגישה.
לצפות לגרוע מכל וככה לא להתאכזב.
שמרו על קשר