הבחור בסרטון טוען ל-70 מ"מ מהגובה של הרכב שלו שכנראה שקע בערך 20 מ"מ מה שאומר הגבהה של 50 ולפחות בתמונה ההפרש ניכר והרכב כבר נראה סביר.
אתה יודע למה אני שואל, האנטר ידני זו חיה במחיר סביר סה"כ
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
לא הבנתי את השאלה.
אנינבטוח שצריך לבדוק כמה ההגבהה באמת מגביהה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הבחור בסרטון טוען ל-70 מ"מ מהגובה של הרכב שלו שכנראה שקע בערך 20 מ"מ מה שאומר הגבהה של 50 ולפחות בתמונה ההפרש ניכר והרכב כבר נראה סביר.
אתה יודע למה אני שואל, האנטר ידני זו חיה במחיר סביר סה"כ
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
ויש יצרני הגבוהות אחרים שנותנים רק 10 מ''מ - ואני מבין למה - יותר מזה המתלה מתוח מאוד (רואים את זה בסרטון).
בכל מקרה אני חושב שהגבהה של 30 עד 50 מ''מ - רבה בה התועלת על החסרונות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
בהמשך לעדכן על ההגבהה כאן אני בלבטים קשים אם קניתי את הרכב הנכון. מבחינת יומיים ואמינות הוא מצוין. בכל זאת הוא עכשיו רק עם 20 אל"ק. אפילו הארגז הסגור המכוער הזה מתגלה כחתיכת דבר פרקטי מאד.
אבל בשטח הוא נמוך מאד. אפילו אם אני מוצא הגבהה של 2" אמיתית, זה עדיין רכב די נמוך לשטח, במיוחד בהתחשב בזוית הנטישה.
אז הדרך היחידה להביא אותו לגובה סביר זה להגדיל צמיגים, והשאלה אם יש דרך לדבר עם היבואן להגדלה נוספת ממה שמצוין בקארדאטה. להגדיל ל 31 לא יותר.
בהנחה שאני חי בסרט לגבי ההגדלה מיסוי גלגל, מתלבט באמת אם יש טעם להשקיע ברכב הזה. לא הייתי רוצה להשקיע בו עשרות אלפי שקלים ובסוף לקלוט שזה הרכב הלא נכון. נכון אין לנו תכניות לעשות את כמריר בקרוב, אבל כן רוצה להיות מסוגל לעשות את המסלולים הסטנדרטים בנגב בלי לגרד את הגחון / תחת על כל אבן בדרך. מה אומרים?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הטנדר מגרד בשטח את הגחון וגם את האחוריים?
הגבהה של 50 מ"מ תפטור אותך ממגירוד התחתית ברוב המקרים.
הצמיג הגבוה ביותר שניתן להרכיב חוקית הוא 245/70/16
מה שאומר שהביצה בסרן האחורי היא הנקודה הנמוכה ביותר.
לגבי זוית נטישה,פגוש ברזל מסיבי ולהתעלם מרעשי הגירוד.
אני על האנטר שני ב6 שנים האחרונות ולא מאתגר אותו במקומות שהוא לא בנוי אליהם.
כן מטייל חופשי בשאר 99% מהשבילים.
take nothing but memories
leave nothing but footprints
לפי הפורומים האוסטרליים אפשר להכניס 265/75/16 פיזית.
העניין החוקי.... זה נושא כאוב ויש עניינם שהשתיקה יפה להם אבל אם אני בסוף כן ילך על האנטר זו המידה שאני אשאף אליה.
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
אם התאונה נגרמה בגלל מידת הצמיג, יש מצב שהביטוח יגיד על זה משהו ויהיה דיון משפטי. אבל כל הנקודה היא שתאונה שהגורם שלה הוא באופן ישיר מידת צמיג קצת יותר גדולה היא משהו מאד בלתי סביר - כי זה באמת לא משנה שום דבר.
ברוב התאונות יש נהג שאשם באופן הרבה יותר ישיר מאשר אי הקפדה על פרט טכני זה או אחר ברכב - עקיפה על פס לבן, מעבר רמזור אדום, שכרות, הרדמות על ההגה, וכו'. זה אמור להטריד הרבה יותר.
שמור את הצמיג המקורי, אם הוא עדיין במצב טוב, במקום אפל וקריר, ושים את הצמיג הנכון לרכב. למשל 235/85R16.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
איפה כתבתי מגביל,לא כמריר,לא עדשה ולא אתגרי מעלות
בשבילי אש.טיול נטו ואם בדרך ניצב לו עשוש,רמון,חמרן,או זרון
נעלה ונמשיך.
אולי המושגים שלי לגבי טיול שונים,אבל אם כתבתי 99% מהשבילים
וזה לא מספק,אז.......
תוספת:בהצלחה עם הצמיגים,תצטרך להחזיק 2 סטים אחד ליום יום
ואחד לטסט.
take nothing but memories
leave nothing but footprints
המידה 235/85/R16 בתיאוריה היא מצויינת מהרבה בחינות.
אבל הרכב הגיע במקור עם צמיג 245 האם זה נכון להרכיב צמיג צר יותר?
לגבי מקרי תאונות,
לפני 5 חודשים חבר עם ג'ימני במידת צמיגים לא ברישיון עבר תאונה עם רכב אחר שלא באשמתו.
הנהג השני הודה ולנהג הג'ימני שהיה חסר לו גם מוט מייצב קדמי לא עשו נו נו נו בשום אופן.
לא המוסך לא השמאי ולא אף אחד.
Sent from my LM-G710 using Tapatalk
דווקא נראה לי שאנחנו באותו ראש. הרכב שלך מוגבה? ועם אילו צמיגים?
ולגבי הגדלת מידה: ברור שיש סיכוי שלא יאמרו כלום והכל יהיה בסדר. השאלה אם לא מספיקה חברת ביטוח את שתשתמש בזה כתירוץ לא לכסות נזק בגוף או בנפש, אפילו אם התאונה לא קשורה למידת צמיג
ודרך אגב לדעתי המידה המקסימלית לרכב היא 235. לא ליד הרכב יכול לבדוק את זה ודאית בערב.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
לא הבנתי אם כבר הגבהת את הטנדר או לא...
לפני כמה ימים ביצעתי השוואה בין טריטון סטנדרטי לאחד מוגבה עם סט אולדמן, להלן התוצאות.
אני מלין אגב כמעט בכל שרשור רלוונטי כמה הרכב נמוך ורופס במקור בטח ובטח אחרי הורדת אוויר הכרחית בשבילי המדבר.
ועוד משהו,
עם צמיגי bf atבמידה המקורית ויום בוצי נשמעים כל מיני מפגשיםשל הגומי עם הפלסטיקים שבבתי הגלגל בחזית...
בהצלבות בעיקר עם סיבוב הגה.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
קנית טנדר,אתה רוצה לטייל,למה אתה מתלבט?
מיגון והגבהה וסע לשלום,תעבור כל מסלול טיול
בארץ שהוא לא אקסטרים .
take nothing but memories
leave nothing but footprints
take nothing but memories
leave nothing but footprints
שמרו על קשר