Close
מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18
  1. #1

    ברירת מחדל סופה או פאג'רו?

    שלום לכולם,
    לאחר מכירת הגימני ומתיחת התקציב נוצרה התלבטות בין פאגרו פתוח לסופה פתוחה קצרה.
    הרכב יהיה לנסיעות יומיות קצרות של פחות מ5 קילומטר וכמובן טיולי שטח. (רכב שלישי בבית)

    האמת שאני אשמח לקבל כמה שיותר פרטים, אולי אפילו הפניה למאמר שעלה פה ולא מצאתי.
    דברים כגון אמינות, עלות החזקה, מה עושים בנושא הגניבות, מחלות ידועות, מה צריך לבדוק לפני קנייה...
    כל מה שאתם הייתם רוצים לדעת בגדול

    בגדול התקציב הוא סביב ה60, עם יכולת לעשות יישור קו של עד כ5000 שקלים נוספים.

    הפאגרו נראה כמו קנייה רציונלית יותר, זולה יותר, בטוחה יותר אבל מצד שני... הלב פונה לכיוון הסופה.
    מחכה לתגובות

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: סופה, התייעצות

    הפג'רו קצת יותר אוטו,ריפודים וחארטות.
    הסופה הרבה יותר ג'יפ.
    עלויות חלקם בסופה יהיו יקרות יותר, ותמיד יש מה לתקן, בשניהם. בפג'רואים כבד מזדקנים (הדור של הפתוחים) ומהכרות עם שניים כאלו, הם לא זולים לתחזוקה, רק פחות יקרים.

    בשביל 5 ק"מ ביום לא הייתי מתלבט, מי צריך ריפודים ?

    לגביי גנבות, שניהם מאוד מבוקשים, תמיד תנעל, כמה שיותר.
    אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים

  3. #3
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,990

    ברירת מחדל תגובה: סופה, התייעצות

    אתה מציין פה רכב שעיקר מטרתו היא פנאי.
    ברור שסופה.
    מה ההתלבטות בכלל?

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: סופה, התייעצות

    60 אלף שקל? רכב פתוח? נסועה מינימלית?

    הפאג'רו הקצר מנוע 2.5 ליטר דיזל, כשהיה חדש (והיה לי נסיון רב איתם אז) היה עגלה חביבה, לא יותר. אחרי 20 שנה? לפח הזבל של ההיסטוריה. לא סתם הוא עולה חצי מסופה באותו גיל ובאותו מצב, ושווה עוד פחות.

    אין התלבטות בכלל, התקציב שלך מתאים, במקרה הזה הלב והשכל ביחד שרים בהרמוניה - רק סופה!
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  5. #5
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,840

    ברירת מחדל תגובה: סופה או פאג'רו?

    בתור מי שנוסע על פאג'רו מאותו דור אני לא מסכים שמדובר בגרוטאה כמו שנמרוד פה ציין אבל כאוטו 100% פאן לגמרי סופה!!!
    אם כבר פאג'רו q אז קצר בנזין ואלו יש בעיקר סגורים.

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: סופה או פאג'רו?

    מה רדיוס הטיולים הצפויים וכמה נוסעים...

    אם מדובר על הסביבה הקרובה, אז אפשר רייזר ושות לטיולי פאן...

    Sent from my SM-G930U using Tapatalk

  7. #7
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: סופה, התייעצות

    ציטוט נכתב במקור על ידי אומי5 צפיה בהודעה
    עלויות חלקם בסופה יהיו יקרות יותר

    הפוך גוטה, הפוך.
    במה שאתה מוציא על פאג'רו בשנה, אתה מחזיק סופה 5 שנים.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: סופה או פאג'רו?

    לא רוצה להיכנס לוויכוחים עם כולם שמציעים סופה. החזקתי Q קצר ידני פתוח 12 שנה. אם יש משהו ספציפי שאתה רוצה לדעת שאל.
    עשיתי איתו 180 אלף קילומטר. כל הטיפולים והתיקונים היו בלאי סביר לרכב ולכמות השטח שהוא עשה.

    צריכת דלק ממוצעת 1:8.5כולל השטח. הרכב מספיק שקט לשמוע מוסיקה וגם לדבר בדיבורית בזמן נהיגה לשטח ובחזרה.
    לא רדפתי אחרי תחנות דלק בכל טיול לדרום.

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: סופה או פאג'רו?

    אני חושב שפג'רו פתוח זה אוטו מדליק.
    עגלה, נכון.
    אבל בזכות משקלו הקל ומידותיו הצנועות הוא עובד ממש יפה בשטח. לא הכי נוח, לא הכי עביר, אבל יותר עביר מרוב רכבי השטח המודרניים.
    נעילה אחורית - אפשר ורצוי להוסיף (אפילו מקורית של פוסט 1995 ארוך) ואז זה ממש כיף.

    אבל

    בסופו של יום זה רכב ישן. נדיר יחסית. עם חלקי חילוף שכדי שיהיו זולים או יהיו בכלל - צריך להזמין מהסינים. והוא לא מזדקן יפה - לדעתי. ואם צריך להחליף ברזנט.... בכלל סיפור יקר.

    אוטו מדליק, אחרי הכל. מה כיף לך? סע, תראה ותחליט. אם אני הייתי לוקח כזה, אחרי יישור קו הייתי גם צובע אותו לבד לגוון חדש, נפטר מהדלתות, ברזנט חדש... ולשטח.

    למרות שאני הייתי כמובן קונה סופה.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  10. #10
    חבר רשום omri_t's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    ליד השיבר המטפטף
    הודעות
    4,573

    ברירת מחדל

    סופה זה אוטו זול לאחזקה. זול מאוד.
    חלקים זולים וזמינים.
    מיכאניקה פשוטה.
    כמעט הכל עושים לבד.
    והיא לא מתקלקלת ברמה שדורש לתקן משהו מיידית אחרת היא תקועה.
    לפחות זו שאצלי ב 12 שנה האחרונות.

    אבל זה אוטו שגונבים.
    זה לא אוטו שמעמידים ככה סתם בחניה של הסופר. בו ליד העבודה .

    ב 60 אלף אפשר להעמיד סופה מדהימה.


    וסופה פתוחה זה האוטו הכי פאן שיש בעולם.

    הספרטניות והמינימליזם הם יתרון ברכבים ישנים.
    כשה suv כבר נראה רע ואף מגעיל מבפנים הסופה ניראית אותו דבר.

    ומתי פעם אחרונה שטפת אוטו עם גרניק מבפנים?


    עדיין שני דברים שונים
    כאב עובר ושב ...

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: סופה או פאג'רו?

    יש ביד2 פאג'רו פתוחה מושקעת (לא משודרגת) בצורה קיצונית ולכן גם המחיר 60K
    אני לא מכיר את הרכב, אבל הנה תמונה (הוא פתוח רק שהברזנט הוחלף לפייבר)


  12. #12
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    231

    ברירת מחדל תגובה: סופה או פאג'רו?

    אם כבר שמת סופה במשוואה- מה עם CJ?
    בתקציב כזה אפשר להעמיד אחד יפה ולהישאר עם עודף לשידרוגים ו/או דיגום שמתאים לך ובלי הבלבול מוח של שני טסטים.
    עבר: ג'ימיני 05, גרנד ויטרה 07, דיסקברי3 08, '86 cj8, טריוס 09, פראדו00
    הווה: בעיקר [D9] וגם RUBICON 18 עתיד: רק השם יודע.

  13. #13
    חבר רשום מוטי ג.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    רגבים
    הודעות
    6,711

    ברירת מחדל תגובה: סופה או פאג'רו?

    למיטב זכרוני, גם פגרו פתוח ניתן לשטוף מבפנים.
    כיסוי, המושבים מוגן מים,
    השטיח פריק בקלות. ויש חורי ניקוז בתחתית

    Sent from my LG-H930 using Tapatalk

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: סופה או פאג'רו?

    אתחיל ואגיד תודה רבה על התגובות המגוונות. עזרתם לי מאוד.
    CJ הייתה האופציה המועדפת אך הנסיעות הקצרות יהיו בשעות 8-10 בבוקר בשנה שנתיים הקרובות, ובאספנות לפי הבנתי זאת בעיה.

    האם ההגבלה של 7-9 היא גם לכבישים עירוניים?
    האם היא נאכפת בנסיעה בתוך העיר?

    מה הם הפתרונות נגד גניבת הרכב?
    האם זה אירוע שדורש 3 דקות עבודה אחרי חניית הרכב או רבע שעה של תפעול?
    זה הבדל משמעותי בהתנהלות היומיומית עם הרכב.

    ראיתי בלוח אנשים שמפרסמים סופות עם הטייטל סופה ארוכה שבפועל הסופה נראית קצרה, אני מפספס משהו?

  15. #15
    חבר רשום omri_t's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    ליד השיבר המטפטף
    הודעות
    4,573

    ברירת מחדל

    סופה ארוכה זה נהיה מוצר לא כל כך נפוץ...
    משום מה כולם רצים לקצר.

    למנוע גניבה זה בעיה.
    בעיקר בחניות הקבועות שלך.
    אם זה ליד העבודה וליד הבית ואתה חונה בקביעות- אתה מסתכן.
    אם יש חניות סגורות מסודרות בשני הצדדים זה בא בחשבון.

    בעיקרון לסגור מנעולים וכזה זה 5 דקות.
    כאב עובר ושב ...

  16. #16
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: סופה או פאג'רו?

    פעם כל הערסים היו ממהרים לקצר את הסופות.
    היום סוף-סוף ירד האסימון והבינו שהסופות הארוכות-פתוחות אולי פחות סקסיות אבל הרבה יותר פרקטיות ולכן הן הפכו למבוקשות יותר מהקצרות. וכבר נתקלתי בשני מקרים של סופה מקוצרת שהאריכו בחזרה....

    גניבות ואבטחה:
    לנעול את האוטו בשרשראות וסנדלים זה סיפור של דקה-שתיים, אבל תמיד צריך לחנות ליד משהו קשיח ויציב (עמוד חשמל, עץ גדול וכו') כדי שתוכל לחבוק אותו עם השרשרת....

    פעם ביום זה עוד נסבל.
    פעמיים-שלוש ביום - מקללים קצת, אבל מסתדרים
    תדירות של יותר מזה - ניג'וס מעצבן. זה כבד, זה דורש מקום איחסון באוטו (אם זה בתוך הרכב, זה פוצע ריפודים ודיפונים ומגרד צבע) זה מלכלך את הידיים.

    אנחנו מדברים כאן על כלים בני 20-28 שנה, כן? זה פרמטר חשוב, ולכן בתנאים שהגדרת סופה זו הבחירה הטבעית, באמת שאין מה להשוות. הביצועים טובים יותר בכל השוואה בכביש ובשטח, יותר מקום לציוד, גם האמינות הכללית והיתירות של האוטו במקרה תקלה, העמידות לאורך שנים, קלות הטיפול העצמי ומחירי החלקים.... הכל בסופה עדיף בהשוואה מול פאג'רו-קנווס (זה השם המקורי שלו) כרכב שלישי בבית שמיועד לפאן בלבד.
    לסופה בכלל יש הרבה יותר אופי והיא נותנת הרבה יותר כיף - אבל יש לזה מחירים במה שנקרא "תנאי השירות".... ובאמת שזה לא מתאים לכל אחד. זה אתה שצריך להתאים לסופה, ולא היא לך.

    אגב גניבות - גם פאג'רואים ישנים נגנבים לאחרונה כמו לחמניות ושוקו בשעות לפנות בוקר של ל"ג בעומר (3-4 שאני מכיר רק בשבועיים האחרונים). גם אותם צריך לאבטח היטב עם כל הניג'וס של סנדלים ושרשראות וכו'. כמו בסופה.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  17. #17
    חבר רשום omri_t's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    ליד השיבר המטפטף
    הודעות
    4,573

    ברירת מחדל

    אפשר להאריך סופה?

    כאילו ברית מילה הפוכה?
    כאב עובר ושב ...

  18. #18
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: סופה או פאג'רו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי omri_t צפיה בהודעה
    אפשר להאריך סופה?

    כאילו ברית מילה הפוכה?

    אפשרי ונעשה. כבר כמה אקזמפלרים.
    אם לא היו מתגאים בזה ומראים לי תמונות מתהליך העבודה, לא הייתי מנחש.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

נושאים דומים

  1. התייעצות לגבי קניית סופה
    על ידי rupni בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 70
    עדכון אחרון: 21-02-12, 11:59
  2. סופה עם AW4, הסבות ועוד 3 שאלות למישהו שמחפש סופה.
    על ידי שגיא S בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 06-07-08, 00:43
  3. למכירה האוזינג סופה חדש וסעפת פליטה סופה משומשת
    על ידי יריב קלר ברוך בפורום פורום מסחרי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 16-12-07, 19:20
  4. סופה חדשה.. (יעוץ לפני קניית סופה ספציפית)
    על ידי bobsfog בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 27
    עדכון אחרון: 09-04-06, 11:26
  5. (מחפש) מיכל דלק של סופה + משאבת דלק פנימית של סופה
    על ידי UNIX בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 17-10-05, 23:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •