כל הכבוד, שמעון.
קל (מתאים לג'יפונים)
בינוני ( מתאים לכל 4X4 עם הילוך כוח)
בינוני+ עד קשה (מאתגר לרכב 4X4 לא משופר)
קשה עד קשה מאד (מחייב רכב 4X4 משופר משמעותית)
אקסטרים
כל הכבוד, שמעון.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
הייתי מסייג את האפשרות הזו בגלל 2 סיבות.
א. לגבי SUV ממוצע. כיון שהעבירות בעליה הדרדרתית נבחנה רק באמצעות גרנד ויטארה (נעול כפול)
ועל ידי הרקסטון (שלא צלח) אין קנה מידה לרכבי ביניים.
המשך המסלול לא נראה לי בעייתי.
ב. הסקירה שלי נעשתה על המעקף במצבו הנוכחי. וברור לי שיהיו בו שינויים שבדרך כלל הם לרעה.
מתבקש שכל מי שעובר שם ויחוש בשינוי, שיעדכן כאן.
מחייב בדיקה
תודדה
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
אפשר לפתוח דיון דירוג חדש ל'עוקף מרזבה'
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תודה שמעון, על השירות החשוב לטובת כולנו.
עדיין לא דגמתי את המעקף, אבל נראה לי שחשוב להדגיש שאחרי שמתחברים מהמעקף לדרך הראשית שמטפסת לכיוון מסעף דרב-אל-סולטן, יש עוד שניים-שלושה מכשולים טכניים נקודתיים לא כל כך פשוטים בלשון המעטה, כאלה עם פוטנציאל לסבך את החיים ל-SUV נמוכים נטולי נעילה/TC במצב סטוק ואולי לא עבירים בכלל ל-SUV רך דוגמת סובארו וכו'. קחו בחשבון.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
עבודה יפה, שמעון.
תודה!
נכתב מהנייד
עוד מעט סופ"ש
היינו בשישי האחרון - גימני נעול כפול, דיסקו נעול אחורה ואני - עלו בלי הרבה דרמות אבל כמובן שאין לזלזל במעלה הזה.
אחלה מזג אוויר, אחלה מעלה. עלינו צמוד ככל האפשר לקיר משמאל.
קילומטר אחרי המעלה התפרק לי פולי וזה כבר לסיפור אחר.
מעודי לא נסעתי בטרקטורון. אבל לא נראה לי שיש שם שיפועי צד משמעותיים.
אני זוכר קטע שמרחוק היה נראה שפ"צ רציני, אבל מקרוב הוא היה סביר.
צריך להזהר עם הכללות. ניתוק מוט מיצב גם מוריד /לא מרים מרכז כובד בשפ״צ עם הצלבות . אז לא הכל שחור ולבן. יש גם טורקיז.
borderline velocity disorder
שמרו על קשר