סרנים נמצאים בגובה שלוליות, פעם בשנה אחרי החורף תפתח פקק מילוי תכניס אצבע תראה מה יוצא, אם שמן נקי ללא מים אחלה סגור. אם מיקס של שמן מים תחליף מיד שמן,
הבדיקה לוקחת 5 דקות, להרוס דיפרנציאל ומיסבים ששוחים במיץ שמן לא שווה את זה.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אני מוסיף עוד משהו, פעם בשנתיים נוזל בלמים.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
יש דברים שאסף לא צוחק עלייהם
היה ידוע שהפס יצור לצפרדעים היה עוצר כשהיתה נכנסת הזמנה לסופה
כנראה שאיכות הצפרדעים היתה גבוהה יותר
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
LAND ROVER = THE ULTIMATE JEEP IMPROVEMENT
אפילו אותו צבע, בטח היה להם שאריות
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
גם אותה חלודה
אתם סתם מקנאים כי יש לי יותר תורמים פוטנציאלים לחלקי חילוף
הרבה זמן עבר, המלחמה בעיקר חירבנה לי את עונת החורף והסופה כמעט ולא זזה בחצי שנה האחרונה.
הגיע הטסט השנתי והרכב נכשל - הבוקסות של קפיצי העלים האחוריים גמורים ותפוחי ההגה במצב גבולי. הוזמנו חדשים מינוביץ ישירות למוסך. למעשה זו פעם ראשונה מאז שהרכב אצלי (שלוש שנים) שהרכב דורש טיפול משמעותי (שהוא מעבר להחלפת נוזלים, גירוזים או החלפה יזומה של חלקים מצידי) וגם פעם ראשונה שזה מתבצע במוסך מאז היישור קו במעמד הקניה. בעיקר מטעמי ניסיון ובטיחות. מקווה שאצליח להיות שם בזמן העבודה וללמוד.
בנוסף תמיד סביב הטסט אני עושה טיפול יזום של שמן ופילטר. השנה אני מוסיף פילטר אוויר, נוזל קירור ושמן בטרנספר.
מבחנתי טפו-טפו, שהרכב רק ימשיך ככה. רק חבל שאין לי יותר זמן להנות ממנו...
בתמונה: מלמד את היורש החוקי של הרכב להחליף מצבר.
הילדה (בת 5) חזרה עם הציור הזה מהגן:
שמרו על קשר