שלום חברים,
חדש כאן בפורום...
יש לי איווק פלאגאין חדשה, עם רצף תקלות חשמל/אלקטרוניקה שהבולטות הן תקלה חוזרת ונשנית במערכת בקרת משיכה ובשילוב המנוע החשמלי.
מישהו מכיר? שמע?
אשמח לשמוע אם למישהו יש ניסיון בנושא...
תודה מראש לכולם
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
תודה על התגובה,
הרכב היה במצטבר במוסך המרכזי כבר יותר מחודשיים.
הם לא מצליחים לאתר את התקלה לא כל שכן לפתור אותה. פשוט עושים ריסטרט, איפוס תקלות ואומרים לי "הרכב תקין" (וכמובן ששלושה ימים אחכ התקלות חוזרות).
אתה צודק ואין לי שום כוונה, רצון או יכולת לטפל בזה בעצמי, רק מנסה להבין אם יש עוד אנשים שחווים בעיות דומות ואם יש כאן משהו סדרתי
היי יניב, ברוך הבא. קודם כל תתחדש על הרכב- אבל לצערי הרב הסיכוי שתינתן לך כאן עזרה שבאמת תשפר את מצבך אינו גבוה, המיקוד כאן הוא יותר ברכבי שטח ופחות ברכבי יוקרה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר ברכב כל כך מורכב.
אם תרצה להעביר לי את הפרטים בהו8דעה פרטית אעביר את המקרה לחבר שעובד שם והוא ינסה לסייע.
בפעם הבאה תבקש לפני שמאפסים לך תקלות לרשום את קוד התקלה וחפש אותה בגוגל.
אני חושב שאתה לא צריך מכונאי. אתה צריך עורך דין.
אני רק אציין שאם לרכב יש ביטוח מקיף - מכבי האש לא מזמינים חוקר שריפות אם הדליקה התחילה בזמן נסיעה ברכב .
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אני נמצא עם לנדרובר על כל גירסותיו כבר 20 שנה.
כולל החלפת 2 מנועים. ( רק אחד באחריות השני עלה 60 אשח )
העצה שקיבלת בעניין העו"ד היא הנכונה.
בהנחה שיש לך את הממון והאנרגיות למהלך כזה כי הוא מאוד לא קל כמו שחושבים.
המכתב והתהליך המשפטי יגרום לרצון פשרה והקטנת הנזק הכלכלי העקיף.
שתבין היה לי פומה חדשה HD שנסעתי הרבה מאוד זמן בריינג שכור מהחברה.
וגם שם ברכב פשוט הצליחו להתגבר על תקלות רק אחרי המון ימי מוסך.
שורה תחתונה
שחרר את הרכב דרכם עם פשרה הולמת.
Sent from my SM-A505F using Tapatalk
גם רנו 4 יכול להגיע לסוף השמים ולקצה המדבר.אוהב ונוסע בלנדרובר.
לשואלים למה צריך בנוגע לרכב - "לא צריך - אני רוצה"
החתימה שלי אולי עתיקה,
אבל נותרת רלוונטית גם במעבר הדורות.
מה שנכון גם לעמרי עם הדיסקו 4 - כפי שהוא נקרא בחברה, חללית - כפי שהוא מכנה אותה, או הנפקנית השואבת - נאמנה למסורת אבותיה.
לדאבוני העצה שנתן לך איל, להצטייד בעורך דין, נכונה להמשך המהלך.
רק חשוב מאוד לתעד על תקלה, כל שיחה, כל תגובה וכמובן כל ביקור במוסך.
התיעוד לא רק יעזור לעורך הדין שלך בהתנהלות מול החברה, אלא גם בעצם היותו - הצד השני יבין שמולו נמצא מיהו רציני עם כוונות רציניות, מה שעשוי, לא בטוח, "לדחוף" אותם לפשרה נוחה יותר מבחינתך, או לדרבן אותם להגביר מאמץ בטיפול בתקלות שלך.
בברכת חדש שמח ושנה טובה,
יוני5
LandRover makes me feel like God - full of mercy
היילקס 95, "31, נעול כפול
מדינה חופשית. אתם לא חייבים להסכים איתי. אתם יכולים להמשיך לטעות.
סנגור שיטפל בנושא צריך חות דעת של בעל מקצוע
tel:054-7367258
אני מסכים בהחלט עם כל המתלהמים המציעים שירותי עו"ד...
כידוע בהליך משפטי שעשוי להמשך שנים ותוצאותיו מעורפלות יש תמיד זוכה וודאי - זה העו"ד שיבטיח לך עולם ומלואו ושיקפיד לקבל את דמי הטיפול שלא, ואם לא, ימצא דרך בהליך מהיר לקבל אותם...
אישית תמיד ממליץ להגיע לפשרה מול הצד השני ולהשאיר את ההליך המשפטי "כסוג של איום מרומז".
לרוב לחברות הגדולות יש סוללה של עו"ד אומנם לא ליגה לאומית, אבל הם מתמחים בלהתרשל ולמשוך את ההליך לנצח.
מה שלא נכנס בכוח נכנס עם יותר כוח..
במקרה הספציפי של היבואן הזה - מכתב מעורך דין יכול לעשות פלאים. ובמקרה הזה לדעתי הלא מקצועית אין צורך בחוות דעת מקצועית. מספיק למנות כמה ימים הרכב היה תקין לעומת במוסך. המקצוע היחיד שצריך לדעת לשם כך זה חשבון של כיתה גימל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
יש דרך שלא כרוכה בהשקעה וברוב המקרים מניבה פירות:
מכתב מנוסח היטב בלשון משפטית וטכנית, כלומר שימוש מוסכל ב"על פי האמור בסימוכין 1(א) לעיל, "לרבות", מבלי לפגוע בכלליות" וכמובן "על פי כל דין"...
לסכם בלשון פוזיטיבית כמו - "אני בטוח שמדובר באי הבנה ויבואן מכובד כמוכם ידע לפתור את הבעיה לשביעות רצון.... ובלי להגיע....."
מפנים למנהל השירות עם עותק למנכ"ל, מנהל המכירות וכו'.
זה רמז
מה שלא נכנס בכוח נכנס עם יותר כוח..
ממש בקטנה אבל אם כבר ללכת בלי עו״ד כדאי שהשימוש יהיה מושכל ולא מוסכל…
( שורש ש.כ.ל)
שמרו על קשר