חיובי.
כמו חדש מבפנים. גיר עובד פרפקט והמנוע מרגיש אחלה.
רכב נוח בטירוף!
עכשיו נשאר להתפלל שיהיה אלרגי למוסכים.
קנית את הרכב מלוד?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
חיובי.
כמו חדש מבפנים. גיר עובד פרפקט והמנוע מרגיש אחלה.
רכב נוח בטירוף!
עכשיו נשאר להתפלל שיהיה אלרגי למוסכים.
היה לי אחד כזה שכור באחד המילואים
היה ממש אחלה
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
LAND ROVER = THE ULTIMATE JEEP IMPROVEMENT
אין לי מושג לגבי כוח (לי היה 2000) אבל אני מבטיח לך שאתה תהנה מהרכב הזה, נוח, כיפי ואמין.
מברוק.
אני טיפלתי בשי לי באור יהודה, היה בסדר גמור חוץ מהקטע שאתה לא יכול להכנס למוסך.
אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים
עלה את העליה של מערת הנטיפים על 80 בלי להתאמץ.
לי זה מספיק בהחלט.
אני רגיל לעגלות.
תתחדש על ההאצ'בק. (שאיננה סטיישן).
לא יודע אם זה עוזר, אבל ..
1. היתה לי קיאה ריו 1.2 ידנית בנזין אטמוספרית כ 3 שנים, המכונית הכי אמינה שאני מכיר, אין לדעת מה יהיה עם זה כיום .. שלי היתה 2012.
2. אני חושב שחיפשת דאסטר בעבר .. יש אחת 1.2 ( אותו מנוע שיש לצחי ברנו אני חושב ) פה באתר במחיר יותר גבוה מהתקציב שלך אבל כנראה ייתן יותר כיף לשקל מהריו.
צועניה ..
גיא כידוע לך הייתה גם מחשבה על דאסטר כרכב יחיד.
זה היה הצעד החכם וההגיוני ביותר אבל אני לא זוכר מתי
אי פעם בחרתי בבחירה ההגיונית. שכנעתי את עצמי ששווה
למשוך את המזוכיזם עם הטרופר כי עוד 3 שנים הוא אספנות.
- - - Updated - - -
נ.ב. תודה על הסבלנות בטלפון בייעוץ לגבי הדאסטר![]()
תתחדש!
אחלה אוטו.
סע (מהר) בדרכים טובות (ומפותלות)
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
3 שנים שלא היה לי רכב ידני ולא נעים להגיד אבל אני מפשל בהתנעה:
משתדל לחנות בהילוך (1 או רוורס), הבעיה שיותר מדי פעמים אני שוכח
ומתניע כשאני בהילוך.
יש רעיון איך לא לשכוח שאני בהילוך?
אני יודע שזה מפגר אבל זה קורה לי יותר מדי.
3 שנים עם אוטמאט ומתברר שלכלב זקן קשה לשנות הרגלים.
אתה צריך טקס התנעה.
התיישבות על הכסא.
ניעור מוט הילוכים ימינה שמאלה .
קלאץ וברקס לחוצים עד הסוף.
התנעה.
בהתחלה הטקס יהיה מאולץ.
בהמשך זה יהיה טבע שני.
(במילים שתבין- כמו להתרגל לפתוח מנעול דיסק).
אהבתי את הדוגמה של מנעול הדיסק
אוף כמה פאדיחות מנעול דיסק חוויתי!
אני מניע בניוטרל. פעם הייתי מניע עם שתי רגליים לחוצות - קלאצ' וברקס, בהילוך. זה לא טוב כי לעמוד או להניע עם קלאצ' לחוץ גורם לבלאי.
הרגל שנזנח בשיעורי הנהיגה במשאית הופך להרגל להכניס לניוטרל לפתוח סוויצ' לחכות ולהניע. סד"פ שהופך להרגל שהופך לזיכרון שרירים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הפתרון האולטימטיבי זה שההתנעה מתבצעת בידית הילוכים עצמה. ככה אין טעויות/תקלות/יוניטים מיותרים..
פרגוסון חשבו על זה כבר לפני 70 שנה לפחות
ההתנעה בידית או השבתה של ההתנעה בידית?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
התנעה בידית.
- - - Updated - - -
תראה בסרטון, התנעה ב- 3:15
https://www.youtube.com/watch?v=Bw996kGkjxk
וואלה חדש לי, לא מכיר.
מאז גיל xx שהתחלנו לנהוג על הטרקטורים (פרגוסון שנת 60 ופורד 78) שבהם היה חובה לשים בניוטרל אחרת אין סטרטר, התמדתי עם זה גם במשאית וגם ברכבים אח"כ. (מה שאסף כתב)
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
טוב אני "למדתי נהיגה" על פרגוסון te20 נפט, מודל 52.. שם ההתנעה בידית הילוכים
שמרו על קשר