במידה שאתה לא חש שהסטארטר איטי,
בהנעה "קרה" נסה לפתוח סוויץ' עד שהמשאבה מפסיקה.
סגור סוויץ' ופתח שוב עד שהיא מפסיקה. (אפשר אפילו פעם שלישית).
רק אז תן סטארטר, וחזור עם ממצאים.
סופה 93, עומדת פרקי זמן יחסית ארוכים בחניה, מצבר בוש בן שנה וחצי מחובר קבוע למטען.
אחרי עמידה ממושכת תמיד היה נדרש סטרטר קצת יותר ארוך. לאחרונה הסטרטר נהיה ממש ארוך. נדרשים כמה נסיונות שגם שברגע שהיא מניעה, נכבית, ואז סטרטר קטן והיא מניעה בלי בעיה ונשארת מונעת.
אין בעיות של סחיבה, אין גמגומים. נוסעת יותר טוב מהליסינג שלי.
אם מדומם ומיד מניע, מניעה בנגיעה. אם עושה חצי שעה הפסקה, יש כבר סטרטר ארוך (לא כמו של הבוקר, אבל יותר ארוך ממה שהיה נהוג, ומניעה).
אני חושד שהמשאבת דלק התעייפה, מצד שני בנסיעה זה לא בא לידי ביטוי...
אשמח לעצתכם.
במידה שאתה לא חש שהסטארטר איטי,
בהנעה "קרה" נסה לפתוח סוויץ' עד שהמשאבה מפסיקה.
סגור סוויץ' ופתח שוב עד שהיא מפסיקה. (אפשר אפילו פעם שלישית).
רק אז תן סטארטר, וחזור עם ממצאים.
תתחיל מדברים קלים יחסית.
קוים ראשיים של פלוס ומינוס
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
אם אתה חושד במשאבה, למה לא למדוד לחץ דלק בחליל?
Sent from my SM-S711B using Tapatalk
איל - הסטרטר נשמע כרגיל, אני תמיד פותח סוויצ ונותן לו זמן לפני הנעה, אנסה את הטריק של ה-3 סוויצ ברצף.
אודי - זה בדיוק השלב הבא, יש לך קישור רלוונטי לתת לי?
צחי - לא חשבתי בכיוון כי במידה ומדומם ומניע אחרי כמה שניות היא מניעה בנגיעה, אבדוק.
גרשון - התקלה שאתה מתאר נשמעת לי הגיונית ממש. יש לי דרך לאשש את זה מבלי פשוט להחליף משאבה?
תודה לכולם!
בדיזלים כשהיינו רוצים לשלול שסתום אל חזור בבית הפילטר היינו מרכיבי אל חזור חיצוני. בהתאם לקוטר הצנרת.
https://www.amazon.com/Return-Check-...06XK5CSS4?th=1
שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260
אז מוריד סבירות (אם כי לא מבטל) של נושא האוויר בקו.
שמרו על קשר