ςιγε διι
ρτψ μπε μξδ "δμλϊ" ςμ χμΰθω' χψξι εμξδ 6 πχεγεϊ ?
ηπο.
הרגע קיבלתי חבילה ששוחררה הבוקר מהמכס ע"י אלכס.
בחבילה:
1. מוט היגוי קצר ( x 2 )
2. מפרקים U-joint להיגוי ( x 3 )
3. הפחית האבודה, שסוגרת את המרווח של הגלגל תנופה במתאם מנוע.
4. דיסק קלאץ 228 מ"מ של KEP קרמי שש נקודות.
5. תיבת מיסבים אשר תחבר את ההגה למוט דשבורד, אלומיניום CNC.
6. שחרור מהיר להגה, כולל מתאם שש חורים להגה ספארקו/מומו.
7. מוט היגוי ראשי, באורך של 1.70.
עדכונים בקרוב,
עידו.
ςιγε διι
ρτψ μπε μξδ "δμλϊ" ςμ χμΰθω' χψξι εμξδ 6 πχεγεϊ ?
ηπο.
γιρχ χμΰυ ψβιμ ωμ kep μΰ διδ ρετβ ΰϊ λξεϊ δλη ωμ δξπες ωμπε, αςεγ ωδχψξιν ξηζιχιν δψαδ ιεϊψ λη, λιεεο ωδν μΰ ξημιχιν. ΰϊ δδξμφδ ςμ δχμΰυ χιαμϊι ξηαψι shop talk forums ωβν περςιν ςμ χμΰφ'ιν λΰμδ.
δαηιψδ αωω πχεγεϊ διιϊδ ξτπι ωλλμ ωιω ιεϊψ πχεγεϊ ηιαεψ ΰζ δεΰ τηεϊ ΰβψριαι αηιαεψ δξπες μβιψ, μςεξϊ ΰψας πχεγεϊ ωλξςθ αμϊι πιϊο μπδιβδ ωθη (ςγισ μγψΰβ εξρμεμ).
ΰν ϊητω ΰφμν ατεψεν ϊξφΰ βν λξδ δεγςεϊ απεωΰ δχμΰφ'ιν.
ςιγε.
διι ηπο,
ΰϊ δπριεο ςν δγιρχ χμΰυ' δζδ ςγιιο ΰιο μι, εμλο λψβς ΰπηπε ιλεμιν μμξεγ ψχ ςτ"ι πριεπν ωμ δαεπιν αΰψδ"α.
δγιρχ δζδ δεξμυ μι ς"ι λξδ ξηαψι δτεψεν ωπερςιν βν δν ςμ βιψιν 002/091 ςν ξπεςι ρεαΰψε ΰε ξπεςι χιψεψ ΰεειψ ωβεγωιν εξεφιΰιν δρτχιν γεξιν μξπεςι δρεαΰψε.
απεωΰ ωιμεα δλη δν (ηαψι δτεψεν ωξωϊξωιν αΰεϊε δχμΰυ') θεςπιν ωΰιο λμ αςιδ απεωΰ εμΰ τερμιν ΰϊ δωιξεω αε μπριςϊ ωθη.
λξεαο ωΰν ζδ ιδιδ θεα ΰε μΰ, ψχ ΰπι ΰελμ μγςϊ, ΰαμ λαψ ξζξο αψεψ μπε ωπχεγϊ δωαιψδ αψλα δζδ ϊδιδ δβιψ, ωαδζγξπεϊ δψΰωεπδ ωϊϊΰτωψ ιεημσ μξωδε ξχφεςι. (ξπγΰεμδ? δμεεΰι..)
ςγλεπιν ξδιξιν δΰηψεπιν..
δξπες ρεσ ρεσ ϊτρ ΰϊ ξχεξε(!!!), ϊεωαεϊ δξεθεϊ δΰηεψιιν ωμ δλμεα δεωμξε εαλκ μξςωδ πωΰψ μδωμιν ψχ ΰϊ ξεθεϊ δγμϊ, ΰμλρεο ξςμ δψΰω εΰϊ δξεθ μψϊξεϊ δαθιηεϊ αλγι μδωμιν ΰϊ απιιϊ δλμεα.
ζεειϊ δπθιωδ ωμ δψλα δϊαψψδ λθεαδ βν μΰηψ δϊχπϊ δξπες (ψεΰιν ΰϊ ζδ αϊξεπδ δωμιωιϊ), ΰκ δξπες δγαιχ ΰϊ ΰηεψι δαΰηδ μψφτδ εδπξικ ΰεϊδ αλ-15 ρ"ξ. ΰαμ ςμ δψλα ςεγ ιεψλαε τμθεϊ ςν ξιρα ηετωι αξχεν δξεθεϊ τιϊεμ εβν ιεψλαε χειιμ ΰεαψιν εΰπι ξπιη ωζδ ιιργψ ΰϊ δςπιιπιν.
δϊΰξεϊ δφιπεψεϊ αεφςε αΰετο ξεωμν, δφμηϊι μδρϊγψ αρεσ αμι πεθφ'ψ ΰαμ ζδ μχη δξεο ζξο.
απεβς μαψβιν ωμ δϊεωαεϊ δΰηεψιεϊ ωμ δλμεα, δν λψβς δτελιν ςγ μΰηψ ωψιϊεκ δλμεα ιεωμν.
διι ςιγε,
λαψ ηωαϊ ςμ ΰικ ΰϊδ δεμκ μξβο ΰϊ δξπες? εΰιτδ ΰϊδ ξξχν ΰϊ δψγιΰθεψ?
ΰψι.
ΰψι λδο -0528804135
עדכונים מהשבוע האחרון:
ציר ההיגוי מגלגל ההגה למסרק אמור להתחבר עם שני מוטות (קצר וארוך) ושני מפרקים.
מכיוון שהדוושות בבאחה הן עיליות, נחסם נתיב המעבר של מוט ההיגוי ונאלצתי לבצע מעקף, דבר שהצריך מפרק נוסף בדרך אל מסרק ההגה.
הדבר יצר בעיה חדשה. כשמוסיפים מפרק נוסף, אובדת היציבות של ציר ההיגוי.
לאחר בניית תושבת ומציאת מיסב קצה מתאים (חנן תודה!) נפתרה הבעייה ומוט ההיגוי יציב, חזק ועם אפס חופשים.
היום המשכתי את העבודה והתקנתי בעזרתו של אחי את מושב הספארקו + מסילות ותושבות (ספארקו גם), זאת לאחר בניית תושבת מתאימה על שילדת הסולמות שעל רצפת הרכב.
לסיום גם קינחנו עם הגה שפינטזו עליו כבר הרבה זמן
בתמונות ניתן לראות איך אחורי הרכב שקעו עם הורדתו אל הקרקע כשהמנוע עליו (יטופל)
בתמונות לא ניתן לראות, אבל דוושת הגז הוגבהה.
והתמונות כמובן
עידו.
ιτδ εξχφεςι λμ δλαεγ
ρετψ βιτ δβωξϊ ημεξεϊ ξεθεψιν μξεϊβ βιτ 0544565641
βν ΰπι ΰιπι ξλιψ ϊχπδ λζε, ελλμ διγες μι ξριμεϊ ωμ ρτΰψχε ξεϊψεϊ αψΰμι ψιιγ, ΰκ ΰιπο ξεϊψεϊ α-FIA. δξριμεϊ δΰμδ διε ξεϊψεϊ μωιξεω ςγ μτπι λξδ ωπιν α-FIA.
ΰφμπε ζδ ψχ ςμ ξεωα δπδβ. ξεωα δπεεθ ιδιδ ξχεας μμΰ ξριμεϊ.
מה שחנן התכוון הוא שמסילות מתכוננות, שמאפשרות להזיז את הכסא קדימה ואחורה ע"י מנוף(כמו ברכב נוסעים רגיל), אסורות ברכב מירוץ.
המסילות של ספארקו הן לא מתכוננות במובן זה, אלא במובן שאפשר לפרק בכל פעם את הברגים ולהזיז את הכסא על החורים הקיימים במסילה הקבועה וע"י כך לשנות את המיקום של הכסא.
זה בהחלט תקין ומותר.
δλμ ωθειεϊ
ברוך, במקום לבזבז את זמנך בהקלדה בפורום,גש לסדנה ותכין את הרכבים שלך לשבת.
מצבור השעות שאתה על המקלדת שוות לשנת עבודה.
טענותך בדבר חוסר זמן בלסיים את הכנת הרכבים למרוץ, הופך ללא רלוונטי.
כדאי גם שלא תגיב להודעתי, כך אחשוב לפחות שלא קראת אותה,כי אתה בסדנה עם הרתכת...
עדיין מקווה לראותך בשבת.
גל שחם.
ωμεν ςιγε, μτι δϊξεπδ δζε ΰπι ιλεμ μψΰεϊ ωπχεγεϊ δηιαεψ ωμ λμεα δϊδτλεϊ αημχ δΰηεψι αιεϊψ ωμ δψλα ξηεαψεϊ μαεγι αΰιζεψ αϊι δβμβμιν.
ΰπι μΰ ξαιο βγεμ αωιμγϊ δηιτεωιϊ ΰαμ δηιαεψ δζδ ξςμδ αι ωΰμεϊ...
δΰν ΰζεψ δηιαεψ δζδ πλεο ξαηιπϊ πριςδ αςεξριν?
ωμεν ϊεν,
ααιϊ δλπσ ιω γετο λτεμδ εαςψκ λ 2.5 ξ"ξ ςεαι τη εςμ δΰιζεψ δζδ δερτπε τμθδ ωμ 120 ρξ"ψ.
ςιγε, ΰπι ΰεξψ ΰϊ ζδ ξΰεγ αζδιψεϊ εξξμιυ μκ μδϊιιςυ ςν ξωδε αϊηεν
ιφΰ μκ μψΰεϊ ψλα ωξιεςγ μξψεφι ωθη ωΰηϊ ξδχεψεϊ ωμε ξηεαψϊ μτη 2 εηφι ξ"ξ ξμτπι 30 ωπδ?
μτμθδ δπερτϊ ΰιο ξωξςεϊ αξχψδ δζδ
μτι γςϊι ξιχεν δηιαεψ ωμ δλμεα μτη 2.5 ξ"ξ ΰεμι ηζχ λωΰϊδ γετχ ςμιε ςν διγ ΰαμ ηρ εημιμδ θτε θτε θτε, αξχψδ δϊδτλεϊ δΰζεψ μμΰ ρτχ ιχψερ , ητωϊι χφϊ ϊξεπεϊ ξδςεμν εμΰ ιφΰ μι μψΰεϊ ηιαεψ γεξδ
διιϊι ξξμιυ μκ μηαψ ΰϊ ΰεϊο χεψεϊ μηιαεψ δαεμξιν δςϊιγι ωμκ ελκ μιφεψ ξχωδ ΰηϊ ξδωιμγδ εχωιηεϊ ξωετψϊ
λψβς ΰιο μηιαεψιν δΰμδ ξωξςεϊ αθιηεϊιϊ, ΰπι μΰ αχι αηεχι αFIA ΰαμ ΰεμι ιω βν αςιδ ξαηιπϊ ϊχπεο
ςιγε ξδ ωμεξλν ?
ΰπηπε ξϊβςβςιν .
ωμεν μλεμν!
δαπιιδ ξξωιλδ.. δϊξεπεϊ δπ"μ ξεχγωεϊ μβεμεξαχ ωδϊβςβς μτψειιχθ
αιξιν δΰηψεπιν τϊψϊι δψαδ αςιεϊ ωδχωε ςμιι μδϊχγν αςαεγδ, απερσ ΰπι ξξωικ ΰϊ δημχ δΰηεψι ωμ λμεα δδϊδτλεϊ ΰμιε ιϊηαψε ϊεωαεϊ δαεμν δςμιεπεϊ, εξων βν ιιφΰ δλμεα ξπες γψκ δτιιψεεμ.
ωξψε ςμ χωψ