щмен
обчщ ойгт тм ртймеъ мсрйав чешрге од оеомх, дйлп лгй мшлещ, айжд сев/гвн лгй еоъайн мчешрге 2005 аеиоъ
ъегд щмод
аеошйн щдеа лое DANA 44.
жд од щарй йегт.
едйе лод щдцмйзе "мгзеу" аъ дмечшййи мщн.
щеед бгйчд.
054-6225782 шой.
жд ма щоетд ! жд аойъй ... !
грд 44 егрд 30 ртймеъ аеиеоийеъ ерщмиеъ бдъан.
ътщд зйфещ тм "чешрге" е "чешарге" еъоца дшбд гйерйн еойгт щйтжше мк.
лбш айп Jeep xj 2001
вн ма TD5 110 1999
арй щйфцъй сшп лжд мазшерд . грд 44 длм мфтойн оъайн елмен ма аеъе гбш![]()
жд зйчей щм 44 тйвме ме аъ дфйреъ . дсшп щарй тбгъй тмйп дчййс дйд ошеък очешй обйъ дзшещъ . мма бшвйн . мма афщшеъ мфшеч . ( сшп тн ртймъ дзмчд )
במודל 2005 תצטרך להחליף את הקייס והקורונה.
מומלץ להחליף את הקורונה והפיניון כסט - אל תשכח כיוונון שלהם שזו עבודה לא פשוטה.
למיטב זכרוני יש שם יחס העברה 1:4.89.
ברגע שתחליף לקייס "רגיל" של דנה 44, לוקרייט או נו סליפ יתאימו.
אם תחליט להתקין ARB, היא מחליפה את הקייס ממילא.
במודלים הישנים של הקורנדו היה קייס כמו של CJ, ואז באמת היה אפשר לדחוף לוקרייט ולסגור עניין.
בהצלחה.
ъегд млем длеъбйн
алп огебш бгрд 44 тн 30 щрййн арй дйъчръй ртймд щм мечшййи йзг тн чййс ефйп згщ йщ дбгмйн бйп чйс мчйс бдъан мйзс ддтбшд (1:4.10 дъайн)йзс ддтбшд щм дчешарге деа 1:4.89 щеб ъегд млеъбйн ебдцмзд мазшйн ащш йзмйфе .
дртймд щоъайод мчешарге 2005 дйа мечшййи гвн 2410
ъъзгщ еъйждш тм дау.... щм дшлб![]()
щоше тм чщш