Close
1 2 12
1 20 33
  1. #1

    May 2009
    222

     - 90

    ,

    . , ' 2-2.5 " , 80 ".

    0.9 .


    :
    . . . 3



  2. #2
    kruvi's Avatar
    Nov 2008
    731

     : - 90

    afi1981
    ,

    . , ' 2-2.5 " , 80 ".

    0.9 .


    :
    . . . 3










    VICTORINOX
    SWISS ARMY

  3. #3
    azora's Avatar
    Jul 2007
    397

     : - 90

    kruvi




    , .
    ..

  4. #4
    omri_t's Avatar
    Jun 2005
    4,573

     : - 90

    .

    - .
    .



    , , .
    - , .
    ...

  5. #5
    shmulikbg's Avatar
    Feb 2010
    2,893

     : - 90

    ...? ?
    ,
    . ,
    , .
    "" .

  6. #6
    41's Avatar
    May 2009
    120

     : - 90

    afi1981
    ,

    . , ' 2-2.5 " , 80 ".

    0.9 .


    :
    . . . 3


    ...
    .

    .
    .


    .






  7. #7

    May 2009
    222

     : - 90

    41
    ...
    .

    .
    .


    .






  8. #8

    May 2009
    222

     : - 90

    היי איתי הראש עבר שיפוץ לפני שבועיים ועבר בקושי 50 ק"מ של נסיעה

  9. #9

    May 2009
    222

     : - 90

    שאני בודק בבוקר נוזל קירור + שמן לא חסר לגבי הסחיבה של האוטו הרגשתי שהוא לא סוחב כמו פעם אמרו לי משהו על כיוון שאני צריך לעשות לו


    נ.ב אטם ראש של סוופט מתאים לסמוראי ?

  10. #10
    itay's Avatar
    Sep 2006
    1,260

     : - 90

    afi1981
    ,

    . , ' 2-2.5 " , 80 ".

    0.9 .


    :
    . . . 3



    ..... ( ).

    ? .... .

    ? ? ? ?

    ( ) 300 " ....

    .

  11. #11

  12. #12

    May 2009
    222

     : - 90

    itay
    אני בטוח שכבר ראית, אתה יכול להמשיך משם, אותה בעיה.

    http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=41021


    איתי.
    היי איתי כן חצי מפירסום שלך שלחתי לך הודעה פרטית אבל לא ענית לי בחזרה אין לי בועות שאני מניע אבל אחרי כמה דקות המים מהרדיאטור יוצאים החוצה (הפקק פתוח) ואז מתחיל סירקולציה של המים ואם הפקק סגור אז המים עוברים למיכל עיבוי הראש עבר שיפוץ לפני שבועיים

    אני צריך עוד פעם שיפוץ ראש עכשיו ????
    הרכב נסע בקושי 50 ק"מ מבלי להתחמם

  13. #13
    lior_b.s's Avatar
    Feb 2005
    1,286

     : - 90

    ?.. .
    "
    ? , ( ) ..

    3 ..

  14. #14

    May 2009
    222

     : - 90

    lior_b.s
    ?.. .
    "
    ? , ( ) ..

    3
    ???

  15. #15
    lior_b.s's Avatar
    Feb 2005
    1,286

     : - 90

    בגדול, מקום מקצועי יבדוק את הראש בלחץ לגילוי סדקים אבל וזה אבל גדול, אני מניח שאתה לא יודע לאן המכונאי שלך שלח את הראש ומה ביקש שיעשו, יתכן והמכונאי ראה מעברים קצת אכולים מקורוזיה וביקש מילוי והשחזה וזה הכל, בד"כ אמורים גם לבדוק את הראש בלחץ, לא תמיד עושים את זה...כשאני הורדתי ראש ראיתי מעברי מים אכולים והייתי בטוח ששם הבעייה, ביקשתי מילוי והשחזה של הראש אבל לאחר מכן כשבדקנו את הראש בלחץ התגלה סדק במקום שלא ניתן לתיקון וחייב החלפת ראש ...

    ד"א
    אפילו שהפקק חדש, לא מחייב שהוא תקין (כבר ראיתי מקרה כזה), הלחץ שרשום עליו מתאים לרכב?..
    תנסה לקחת מחבר פקק רק לצורך הניסוי בכדי לשלול את הכיוון הזה.

    ליאור
    3 ..

  16. #16

    May 2009
    222

     : - 90

    lior_b.s
    , , , , " , ... , ...

    "
    , ( ), ?..
    .


    0.9

  17. #17
    lior_b.s's Avatar
    Feb 2005
    1,286

     : - 90

    .. ..
    ( ).
    CO , , .. 50-70 " ..

    3 ..

  18. #18
    shmulikbg's Avatar
    Feb 2010
    2,893

     : - 90

    afi1981
    3
    ???
    "" ...
    , .. ..' ,
    ..
    , .

  19. #19

    May 2009
    222

     : - 90

    הורדתי את הטרמוסטט כדי לראות אם יש שינוי בתופעה
    בנסיעה הכל טוב ומאמץ התופעה חוזרת

    אני יבדוק את הרדיאטור וידבר עם המשפץ ראש

  20. #20

    May 2009
    222

     : - 90

    תיקון במאמץ התופעה חוזרת על עצמה

  1. -
    osh Suzuki
    : 11
    : 19-10-10, 18:33
  2. - 89
    itay Suzuki
    : 16
    : 11-01-10, 08:55
  3. ' CJ
    : 5
    : 12-01-08, 16:35
  4. Suzuki
    : 1
    : 08-03-07, 19:36
  5. . '
    : 1
    : 15-12-04, 08:29

  •