' . . "" . .
אני עומד עכשיו בצומת דרכים על איך להמשיך את הסגירה שהתחלתי עד לחורף הבא. החלטתי שגם אם אני רוצה ברזנט, אני לא רוצה שהוא יהיה מונח על קשת רעועה, אז בניתי מסגרת יציבה עם גג יציב ביותר עליה (רציתי יתרונות נוספים כמו חיבור מנורות לגג וכו'). אני משתמש ברכב באופן יומיומי.
בכל מקרה, עכשיו אני נמצא במצב הזה:
עכשיו השאלה, אם להמשיך תצדדים ואת האחורה בברזנט, או לבנות סגירת פח קשיחה?
נקודות לטובת הברזנט:
- הברזנט קל יותר במשקל מאשר הפח.
- חסרון לסגירת פח - מרכז כובד גבוה יותר.
- יותר קל לפרק את הברזנט לקראת הקיץ.
- אורירי יותר בקיץ, למקרה שאני יתעצל להוריד.
- לפי דעתי האישית הברזנט יפה יותר.
- יותר קל ומהר לסיים לבנות את הסגירה.
נקודות לטובת הפח:
- לסגירת פח יתרון בטיחותי על הברזנט.
- יתרון מבחינת ונדליזם וגניבה.
- בחורף הפח אטום יותר לקור.
- בחלונות של הברזנט לא רואים משהו לעומת חלונות רגילים בסגירה קשיחה.
- אטום יותר לרעש.
- יותר טוב מבחינת סאונד ואקוסטיקה.
אין מה להתייחס למחיר, כי יש לי חומר גלם לסגירת פח, ויש לי ברזנט ומכונת תפירה, אז הוצאות נוספות לא יהיו לי, או לפחות לא משהו שאני יכול לחשוב עליו כרגע. אה כן, חלונות אני יצטרך לקנות. אבל נתעלם מזה לצורך השיקול. אז מה אתם אומרים?
אם אני ימשיך בברזנט אז הוא יהיה מושלם. מהודק כמו בחלק העליון שכבר קיים, ממנו לא יוצא שום רעש והוא לא מתנפנף לו ברוח. כמובן שהוא תפוס על משטח אלומיניום אז אולי זה לא חוכמה, אבל בכל זאת שאר הברזנט יהיה מהודק כמו שצריך. אז אם מניחים שהברזנט יהיה טוב ומתוח, אתה אומר שזה נוח ומספיק. חוץ מהרעש, שפחות חמור מהרעש כאשר האוטו פתוח ואפילו זה לא מפריע לי כל כך.
כלומר עניין הקור והרוח נסגר לטובת הברזנט, עניין הרעש אישית לא מפריע לי כשאני חושב על זה, לא כשהאוטו פתוח, אז בטח לא בברזנט. אותו דבר לגבי הסאונד, שמספק אותי כשהאוטו פתוח לגמרי, אז יספק גם עם הברזנט. כלומר העניינים היחידים שנשארו פתוחים הם החסרון של הברזנט בענייני גניבה וונדליזם, ועניין החלונות שלא רואים דרכם הכי ברור.
אני נוטה לטובת הברזנט בינתיים, אני רק צריך למצוא פתרון לחלונות שרואים דרכם טוב, אולי ממש מתוחים, וכמובן חומר חדש ולא משומש.