'

: '

  1.  's Avatar

    said:

     '

    '
    '' 8-9 BAR
    '
    ?
    ' ' (') 3
    ( )

    ? ?
    ' '

    ..
    ​JEEP - ..
     
  2.  's Avatar

    said:

     : '

    , ( ) , .

     
  3. 's Avatar

    said:
     
  4.  's Avatar

    said:

     : '

    , , , : - X : ( ) 10 " 100 PSI :
    78.539 =(5*5)*3.14
    7853.9 "=100 *78.539
    : 7.8539 = 1000 /7853.9
     
  5. 's Avatar

    said:

     : '

    קח את המשקל שצריך להרים, חלק בלחץ שאתה יכול לייצר, ותקבל את שטח הבוכנה הנדרשת (אבל באותן יחידות... עידו ערבבת ס"מ+ק"ג וPSI שזה פאונד לאינץ' בריבוע...) עם לחץ אויר של 10 באר או קצת יותר, מה שאפשר להוציא מקומפרסורים קונבנציונלאיים, צריך בוכנה עם שטח גדול - כלומר כרית. וכריות להרמה היו פה תמיד, כולל כאלו שמתמלאות בעזרת גזי הפליטה. הבעייה שהכריות הזולות יותר נטו להתפנצ'ר בתנאי שטח ומתחת לגחונות של ג'יפים עם כל מיני בליטות חדות ויצא להן שם רע.

    כדי להרים משקל של מכונית עם בוכנה בשטח קטן, אתה צריך לחץ של מאות אטמוספירות. אתה יכול להשיג לחץ כזה מאויר דחוס במיכל - ואכן יש מוצר כזה, ג'ק בוכנה שמשתמש במיכלי CO2 של סיפולוקס או במיכל גז דחוס גדול יותר - נקרא Kwik Jack. תוציא את כרטיס האשראי שלך ותזמין...

    https://www.bajadesigns.com/NET/C-401/KWIK+JAK

    5 | ' CJ-7 1979 | 2015
    : ' XJ ' 1994| 2008| 1997 | ' CJ-8 1989 | 1988
     
  6. -' said:
     
  7. 's Avatar

    said:
     
  8. assaf234 said:

     : '

     
  9.  's Avatar

    said:

     : '



    .... ( )
    ? ?

    ...
    ' ' ...
    '

    '
    ​JEEP - ..
     
  10. jeep.il said:

     : '

     
  11.  's Avatar

    said:

     : '

    jeep.il
    ..?
    ​JEEP - ..
     
  12.  's Avatar

    said:

     : '

    עידו לוריה
    אתה מתכוון לקרית אוויר מגומי , כי עם כן אז זה מעולה בתקופה שהיתי בצבא הרמנו עם כאלו (רק גדולות )טנקים , החיסרון שלהן זה שצריך מדחס חזק עם הספק אוויר גבוה .

    עידו
    עידו כמה אמור לעלות בלון כזה?
    אולי באמת זה יהיה הפיתרון הכי טוב.(ואולי הכי זול)
    בעיה של אויר\ קומפרסור אין לי כי יש לי קומפרסור שעובד על המדחס של המזגן
    סתם לידע כללי הוא מנפח צמיג 31 בחצי דקה אז לא נראה לי שתיהיה לו בעיה או כח
    ולמה הצינור הצהוב העבה?
    ​JEEP - ..
     
  13.  's Avatar

    said:

     : '

    ..
    '' ......................
    .................................. 1800 '
    :wink:
    4
    ​JEEP - ..
     
  14. 's Avatar

    said:

     : '

    ...

    , .

    ' , ?

    . , , 20 " .

    .. .
    ..
     
  15. eysham's Avatar

    eysham said:

     : '

    גיא
    שמע ...

    כשהיתה לי ההילקקס, היה זרוק קרש בריא מאחורה.

    ג'ק ערבי, מכיר ?

    רוב הפעמים זה הספיק לגמרי. גם במצבים בעייתיים, נועלים הכל, ומספיק להתקדם 20 ס"מ בשביל שהגלגל יהיה גבוה באויר.

    בניסן זה בעיה .. אבל בסופה אני מאמין שלא תהיה בעייה.
    גיא,

    כמעט כמו תרמיל פגז 105 מ"מ להרמת ג'פסים... יש מק"ט כזה בחיל חימוש...

    זה מסוכן. לא הייתי ממליץ להיכנס מתחת לרכב שנשען על קרש... בריא ככל שיהיה.

    יש ג'ק ערבי כמו של רסטה שהוא יותר בטוח.(אבל כמובן שעולה יותר מקרש)


    אפילו היה כאן בכתבה של אייל



    איל
    JK 2008 .
    -WJ..
     
  16. huski360's Avatar

    huski360 said:

     : '

    eysham
    ,

    105 " '... " ...

    . ... .

    ' .( )






    .
    4( ), .

    HUSQVARNA WR360
    BMW R80G/S
     
  17. eran4x4 said:

     : '

    huski360
    .
    4( ), .

    ???
     
  18. huski360's Avatar

    huski360 said:

     : '

    eran4x4
    ואיך הרכב היה מטפס על ארבעתם בדיוק???

    כננת?!! או כל מה שיכול למשוך את הרכב 20 ס"מ.







    תדהר.
    HUSQVARNA WR360
    BMW R80G/S
     
  19. shmil's Avatar

    shmil said:

     : '

    נניח שקיבלנו שאפשר לעלות עם כננת.
    עם מה יורדים מכל הרביעייה? עוברים לכננת אחורית?
    וגם דואגים שיהיה עיגון לכננת גם מלפנים וגם מאחור לפני שעולים?

    אכן, ממש מקל על טיפולים בכל מקום. :evil:
    Willys 58, ,
    Willys 53, -
     
  20. -' said:

     : '

    כשאין ברירה וצריך לאלתר, זה בסדר, עושים מה שצריך ומסתדרים עם מה שיש.

    אבל, כשהופכים את האלתור לכלי העבודה הסדיר, זה כבר נהפך לאידיוטי ולפעמים גם מסוכן.




    תובנה של אקס-מושבניק לנושא הג'ק הערבי.