() ?

: () ?

  1. 42's Avatar

    42 said:

     () ?

    ,

    . , ...

    1:
    2:
    3: , .

    ,

    .
    ;
     
  2. 's Avatar

    said:

     : () ?

    -

    .
    ..
     
  3. 42's Avatar

    42 said:

     : () ?

    גיא
    אם הוא ממוגן ומוכן להקשיב למכוון - כן
    לאט ובזהירות
    זה רכב מפתיע.
    ואם הוא לא ממוגן ?
    אני חושש במיוחד לגבי המסלול השלישי, שהרי אם נצטרך להנדס בשבילו כל אבן ואבן נסיים את המסלול בראש השנה ...
    דרך אגב: אם יש קטעים נקודתיים שמהווים בעייה ואפשר לעקוף באופן סביר, נתחשב בו ...

    אה, ותדליק מזגן ...
    ;
     
  4. itt8's Avatar

    itt8 said:

     : () ?

    42
    ,

    . , ...

    1:
    2:
    3: , .

    ,

    .
    1 : , , - , (2.5 ") , ( " 3.5) - ,

    2. : - - , ,

    3: , , , , ' , , , , ,
     
  5. 42's Avatar

    42 said:

     : () ?

    itt8
    1 : , , - , (2.5 ") , ( " 3.5) - ,

    2. : - - , ,

    3: , , , , ' , , , , ,


    , ....
    ;
     
  6. danipc said:

     : () ?

    42
    ?
    , ...
    : , ...

    , ...
     
  7. itt8's Avatar

    itt8 said:

     : () ?

    danipc
    , , , - , , ,
     
  8. eyal_b said:

     : () ?

    itt8
    לגבי שיפור הרכב, קיימים קיטים הגבהה לפורסטר שגורם לו להיות יותר גבוה מרכבי שטח קשוחים, אם צריך לבחור בין הגבהה למיגון, יש יתרונות וחסרונות - עדיף להגביה פורסטר, מאידך, עלות הגבהה יותר גבוהה ממיגון,
    יותר זול מהגבהה :-)
     
  9. itt8's Avatar

    itt8 said:

    Smile : () ?

    אולי זול, אבל מאוד לא נוח ולא פרקטי לטעמי,
     
  10. sgill said:

     : () ?

    -
    ( ) 2 / . , : ' . ( ).
     
  11. 42's Avatar

    42 said:

     : () ?

    sgill
    -
    ( ) 2 / . , : ' . ( ).
    ...
    , .
    ;
     
  12. sgill said:

     : () ?

    ,

    .

    ( )
     
  13.  's Avatar

    said:

     : () ?

    במסלול השלישי יכולות להיות בעיות. זה מסלול לא קל בהגדרתו - בקיץ אין בו בעיות עבירות, אבל יש המון טרשים וטילטולים, כמה מעברי מים עם בולדרים. את םבאים מצפון - ממש לפני הפאג'ר יש לכם מעבר עמוק יחסית עם סלעים ובולדרים בתוך המים - ירידה של מדרגה ואחר כך טיפוס קטן של מדרגה.
    זו לא רק בעיה של מרווח גחון אלא גם של צמיגי כביש שיכולים להתרטש ושל זויות גישה, בטן, נטישה. אל תשכח שלפורסטר יש סרחי עודף גדולים, במיוחד מלפנים, ופגושי פלסטיק פריכים. אם תתעקשו הוא יעבור אבל יש מצב שתצטרכו קצת עבודות מע"צ, אחרת הוא יתגרד חזק ואולי גם יקמט/ישבור כל מיני פלסטיקים. זהירות - זו סובארו. הקרטר של המנוע קצת נמוך.

    בסה"כ אם תיזהרו מאוד ותעבדו בשכל ובסבלנות, זה לא כל כך נורא. אבל אל תקלו ראש.

    , , , , "
     
  14. amirk said:

     : () ?

    - . .
    . , .

    "" \ ', , , .

    , . , .
    كل كلب بيجي يومه
     
  15. 42's Avatar

    42 said:

     : () ?

    amirk
    . , .

    "" \ ', , , .

    , . , .
    ... ...
    ;
     
  16. yarivsh said:

     : () ?



    "