Close
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 57
  1. #21
    חבר רשום reuvenk's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    רמת הגולן
    הודעות
    267

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    לי יש 4.1 בסרנים זה נחמד מאוד אבל לא תחליף ליחסי העברה
    ובכלל אני לא חושב שיש לך מה לחשוש מיחס העברה בטרנספר אני לא מרגיש שנסיעת הכביש נפגעה

  2. #22
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,939

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    מה שמטריד אותי הוא כלל לא הנסיעה בכביש אלא היכולת לנסוע ב-LOW. אתה עם קיט 6.5 לא? אתה משתמש בLOW פרט למעברים של ממש? אם לא, איך האוטו מרגיש לך בסיעה באפיק של נחל סלעי למשל? לא אחד שמהווה בעיית עבירות כמו שפשוט הרבה יותר נעים ונשלט לנסוע בLOW. כמו שתבתי אני חלק נכבד מהטיול עצמו פשוט נוסע בLOW כי זה פשוט יותר נעים והרכב מתאמץ הרבה פחות. מדובר על רכב יומיומי ורכב טיולים נטו. מלחמות עבירות שהן מגניבות לכשעצמן הן לא כל כך הקטע שלי.
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  3. #23
    חבר רשום reuvenk's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    רמת הגולן
    הודעות
    267

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    הבנתי... 4.57 נראה לי קצת הרבה אצלי באוטו היה 3.9 אפשר להחליף את הביצים מהסרן הצר לרחב ואז יהיה לך 3.9 ואתה אומר שזה מספיק לך אז זה יכול להיות פתרון
    ואצלי הראשון HI הוא מספיק איטי וחזק כדי לנסוע נשלט ורגוע ( אפשר גם בשני למרות שזה כבר מהיר מדי לטעמי ) ואני אישית אוהב לנסוע LOW בהילוכים הנמוכים
    לאט לאט ולהסתכל על הנוף, אז אני לא ממש דוגמה

  4. #24
    חבר רשום ziv87's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    חולון
    הודעות
    185

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    צחי אתה מוזמן לקחת את הסמוראי שישי שבת ראשון לנסיעת מבחן
    0509947929

  5. #25
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    הודעות
    3,707

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    צחי למה אתה לא מבקש?

    ראית איך האוטו שלי נוסע..90-100 עם ה4.16. אפילו עקפתי אותך בדרך למרסבא שהיינו שנה שעברה

    רק תבקש ותקבל..אמנם אני גר בצד של רעננה הכי רחוק מכפ"ס, מצד שני - אני נמצא בכניסה לפרדסים..
    2 נעילות - לאט לאט - ולעלות

  6. #26
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,939

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    נסחפת אם הייתי רוצה סיבוב על האוטו שלך הייתי מבקש מזמן. סתם חופר בעניין עד שאני אקבל החלטה. ה-HI פחות מדאיג אותי, יותר ה-LOW
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  7. #27
    חבר רשום זרקו's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    בין הרים ובין סלעים...
    הודעות
    1,615

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    אני עם האמצע- 5.14
    בנסיעת שביל נעים ונוח, גם בHIGH סוגר מעל 100
    ב-LOW- מעולה אבל לא איטי כמו ה-6.5 מרגישים הבדל.

    כמובן מוצע לך להתנסות,

  8. #28

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    ציטוט נכתב במקור על ידי איש צפיה בהודעה
    הייתי באופן קבוע על 4K טורים בכביש היום עם 235 הנסיעה הגיונית ונעימה .
    הסבל של לנסוע ביחס קצר בכביש רוב הזמן לא שווה את ההנאה של לזחול יותר לאט במקרים בודדת בשטח.
    מה לא בסדר במנוע שצועק.. לא הבנתי..
    טוב יאצק נופל וקם ,
    אתה רוצה LOW אבל שלא יהיה נמוך מידי ..
    קודם כל יש פה איפשהו מחשבון יחסי העברה.. מציין למרות שאני בטוח שאתה מכיר.
    שנית קשה מאד לתת מידע מדוייק איך תרגיש הנסיעה. גם דרך המחשבון.. אפשר להעריך.
    אבל תמיד יש הפתעות . אומנם בקטנות אבל בנסיעה יומיומית הם שם כל הזמן מזכירות לך את עצמן..

    הסט-אפ הכי מוצלח שהיה לי ושהפתיע לטובה היה צמיג 30 אינץ עם 4.1 בסרן ו6.5 בטרנספר.
    הכתם הכתום הגיע ל-120 בלי להרגיש..

    לאור הידע שנקלט ואבד לך על 5.14 כי אתה מרוויח מכל העולמות. גם יותר כוח ב-HIGH לשבילים ומעברונים מציקים..
    יחסוך את המעבר ל-LOW המיותר ברוב הזמן. וכשבאמת צריך אותו הוא יהיה שם ויתן סחורה.
    ובכביש לא "תסבול ממנוע צעקני ושתיין" . בסרנים הייתי נשאר עם ה-3.7 ושומר את ה-3.9 בצד ליום שתרצה קצת יותר..

    אם תרצה להצטרף לחבורת אוכלי הסלעים.. תצטרך המלצות אחרות..

    להגיע לקצה ואז להמשיך עוד. ( ;

  9. #29
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,517

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    לא מבין איך פספסתי את השרשור הזה עד עכשיו, אני כנראה חולה

    לא הייתי נוגע בסרנים אלא אם אתה פותח אותם בלי קשר כדי להתקין משהו (נעילות כבר יש לך, לא ? ). כיוון קורונה פיניון ושאר ירקות, למה לך להסתבך עכשיו כשיש לך סרנים תקינים ? פשוט כי אתה יכול ? אתה גם לא זכית במוצרים האלה אלא צריך לקנות אותם ותראה כמה הם עולים עוד לפני שהם בכלל הגיעו אלייך הביתה. כל המסביב מצריך חתיכת השקעה ומוצרים נוספים, בקיצור - עלויות עלויות עלויות. בנוסף, וזה ידוע גם בסרנים יותר גדולים (דנה וכד') - כמה שיחס ההעברה נמוך יותר, כך הקורונה/פיניון חלשים יותר.
    לגבי הקיט - צריך לקחת משהו אחד בחשבון שרק אחד פה העלה והוא עניין המשקל שיש על הרכב. אם אתה מעמיס אותו בציוד ואנשים, אתה צריך קיט יותר נמוך כדי לפצות על הכוח החלשלוש שלו מהמקור. שילוב של יחסי העברה נמוכים יותר מאלה של המדענים יעשה את זה.

    אין סיבה לנסוע עם מנוע צורח, נכון. זה לא טוב מלא מעט סיבות, הראשונה בהן היא מחיר הדלק. כל שאר הסיבות אפשר לשים בצד, אף אחד פה לא עשיר מספיק בשביל לנסוע ב4 טור כל היום וכל הלילה. אודי, אתה מקרה קיצוני שגם נוסע ממעלה נורי ליהוד עם חור בטנק דלק בגודל של תפוז

    דבר נוסף שלא אמרו הוא שמשום שיש הפחתה גם בHI, אז בקיט של 6.17 או 6.54 אתה מקבל יכולת תיקול מכשולים גם בלי לעבור לLOW. ולשחק עם הLOW רק כשאתה באמת מול סלעים מאתגרים וכד'. החסרון (לדעתי זה לא חסרון, אבל שיהיה) - בכביש ההפחתה היא בין 17-20 אחוז, בהתאם לקיט שצוין. אתה על 235 שזה בערך 12 אחוז (אני בכוונה לא הולך על מדע מדויק, כי אנחנו לא במעבדה), יעני אתה עם הפחתה סופית של 5-8 אחוז שאינה מקבלת פיצוי צמיגי.
    זה טוב לזינוקים ותאוצות, לא מורגש בטורים יותר מידי אבל אם תתעקש לעמוד על 110 אתה כן תשרוף יותר דלק מאשר בקיטים אחרים.
    דבר נוסף הוא המחיר של הקיט הזה יותר זול מ5.14 ממה שאני יודע אז הנה עוד יתרון.

    עכשיו קריסמס, אני ועוד רבים שכמותי מקבל טון הודעות פרסומת מכל מיני ספקים בארה"ב שקניתי דרכם על הנחות והטבות בתחום שלנו, כולל LOWRANGE ואחרים, שווה בדיקה.


    אני נסעתי עם הסגור שלי כשהוא עמוס לעייפה כל הזמן, יותר ממאה קילו של ציוד - כלי עבודה, מערכות זיווד, טמבונים כבדים עם ג'ריקן והייליפט וכד'.
    יום לפני שטסתי מישראל, רוקנתי אותו מהכל ולמעשה הוא נותר עם 2 מושבים בלבד ורצועת חילוץ. הרכב התנהג כאילו הוא קיבל טורבו מרוב שיחס ההעברה היה נמוך והתאוצה הייתה מדהימה, הרכב משך עוד ועוד ואני הייתי צריך לעצור את עצמי מלהאיץ גם בהילוך החמישי.
    זו הייתה הפעם השניה שהרגשתי אותו כל כך צעיר ובועט. הפעם הראשונה הייתה כשיצאתי ממורי ביום שהתקנתי אותו.
    כאילו הרכב רצה להעניק לי מתנת פרידה
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  10. #30

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    אמיר מה השעה אצלך? תגיד עשית CTRL-C CTRL-V לאיזה מאמר ישן או מאיזה מסמך WORD?

    פה זה בוקר!!!
    ואכן התפוזים בעונה.. אבל יש משהו יותר חשוב מדלק וזה אוכל.. לא אבזבז תפוז על חור בטנק..

    בטח שיש אפוקסי

    אגב הרכב מסר לך דש צונן . הרופא אמר שלא נשאר לו עוד הרבה..

    סע ברכה.. עקציה רק תתנפח ותתפוצץ..

  11. #31
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,517

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    אצלנו כבר שעת הסייסטה ומה אצלך ?

    שמעתי על הרכב שלי ואיך הוא גוסס לו, תודה רבה... עצוב עצוב אבל אלה החיים.

    כשאחזור, אתה תראה רק את לוחית הרישוי האחורית שלי , אל חשש
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  12. #32
    חבר רשום tomer s's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    1,064

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    אני מפספס מה החיסרון של 4.16 ו 235 ?
    איטיות בכביש?? או LOW LOW מידי..
    מפיץ מורשה כליי עבודה "בוש" "סיגנט" "שטל"
    נעלי "רד-בק" מכונות שטיפה של "קארשר" וצבעיי נירלט

  13. #33
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,517

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    אין הבדל בכביש, כי זה אחד לאחד.

    בשטח, יש כאלה שלא אוהבים LOW LOW... לא מבין אותם


    לעלות דיונה ב3 LOW בלי לחשוש

    לרוץ בבוץ בHI ועם מומנט נורמלי


    אחחח אני מתגעגע...
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  14. #34

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    אין חיסרון ספציצי..
    זה הרבה תלוי גם בסגנון הנסיעה שלך וסוג הטיולים שאתה עושה או אוהב לעשות.

    יש דיבור בין הקצרים שזה קצת מציק כי ה-HIGH לא חזק מספיק למכשולים שעל הדרך לכן יוצא שצריך לשלב ל-LOW מעבר לגבול השמח.

    לדעתי ניתן לתיקון בנהיגה יותר נחושה ברוב המקרים.

    למשל אם לרוב אתה מחפש עבירות ולא טיולים ארוכים , נגיד יחס של 3 ל-1 אז אולי זה לא משנה כי בשטח תהיה בדרך כלל ב-LOW.
    רגע אבל אם אתה עושה בדרך כלל טיולי עבירות אז תשים כבר 6.5 שיתן לך LOW אמיתי ותוכל גם להגדיל צמיג ..
    אבל אז תצטרך סרנים יותר חזקים... וכו' וכו'. ולא גומר.
    הקיצר תמצא מה מרגיש לך טוב בכביש ובשטח בגדול ואיפה שחסר לך קצת תשתמש בדוושה הימנית..

    בוא גשם בוא.. איפה שמתי את הנוצות של הצ'יף .. יאללה ריקוד הגשם..

  15. #35
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,517

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    יש עוד אפשרות אחת, נדירה בארצנו אבל ברת ביצוע והיא הוספת טרנספר של ויטרה במקום הדרייבשאפט המרכזי.

    צחי, יש לך חבר בארה"ב שיכול להביא לך קיט מוכן ? זה אפילו יהיה יותר פשוט מאשר לקמבן עכשיו את הטרנספר הזה. וזה עולה פחות או יותר כמו קיט הפחתה

    זה באמת יוצא מושלם, כי היחסים הנוכחים נשארים ולכן אין בעיה בכביש, הLOW הרגיל נשאר זמין בשביל המשחקים הרגילים ורק כשצריך LOW רציני בשביל סלעים למשל, משלבים את הנוספת.

    מה גם שזה מגניב שיש עוד ידית עם משמעות

    ועל זה נאמר ביג-צ'יף נו-קקה.
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  16. #36

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    יש לי שאלה כללית בנוגע לעניין...

    אני נוסע על ויטרה 92 עם יחס בסרן אחורי של 5.12
    צמיגים 215
    אין לי מושג מה קורה בטרנספר.

    אני נוסע 80 קמ"ש ב2600 סל"ד בערך.
    זה תקין?
    מה אפשר לעשות כדי לשייט ב100 קמ"ש ושהסלד יהיה נורמלי?

    כרגע 90 קמ"ש זה 3000 סל"ד בהילוך חמישי
    100 קמ"ש זה כבר 3500

    העניין של תאוצה נאמר פה בנושא...
    כמה מהר הויטרות אמורות להאיץ? נגיד מ0 ל80

  17. #37
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    הודעות
    3,707

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    אמיר...אתה לא יכול ככה..

    שפוך פה מידע בבקשה על הדאבל טרנספר לסמוראי...

    טרנספר של ויטרה לסמוראי? במקום הדריישפט המרכזי?

    תן לנו מידע, לינקים..לא מצאתי כלום.
    2 נעילות - לאט לאט - ולעלות

  18. #38
    חבר רשום danip's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    ברחובות העיר הגדולה
    הודעות
    480

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    הי

    גם לדעתי, 235 עם קיט 4.16 הוא שילוב מנצח לרכב טיולים. זה מה שהיה בארוך שהיה לי (זצוק"ל ושימותו הגנבים).
    לדעתי נותן תמורה הרבה יותר גדולה לכסף מאשר יחסי העברה בסרנים. גם מתקן את ה hi בגלל צמיגים גדולים יותר מהמקור וגם נותן low אמיתי.
    דאבלר זה רעיון נחמד אבל דורש הרבה יותר התעסקות בניה וכו' והתוצאה הסופית כמו קיט 4.16 ביחס העברה הסופי (שגם איתו צריך ללחוץ על הגז מדי פעם). לעומת זאת דאבלר עם 4.16 בטרנספר זה כבר סיפור/חלום/סטיה אחרת לצרכן הלא ממוצע, זה שעושה טיולי מעלות עם מדרגה בגובה 2 מטר... או סתם רוצה שיהיה לו הכי גדול/איטי

    ובואו לא נשכח את הדבר הכי חשוב, החיוך הדבילי כשמשלבים ל ראשון low עם הקיט... גם בחניה...

    דני
    לא פנאט!!!

  19. #39
    חבר רשום danip's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    ברחובות העיר הגדולה
    הודעות
    480

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    בבקשה

    שרשור ישן מ zuwharrie

    http://bbs.zuwharrie.com/content?topic=46349.0

    ציטוט נכתב במקור על ידי שגיא S צפיה בהודעה
    אמיר...אתה לא יכול ככה..

    שפוך פה מידע בבקשה על הדאבל טרנספר לסמוראי...

    טרנספר של ויטרה לסמוראי? במקום הדריישפט המרכזי?

    תן לנו מידע, לינקים..לא מצאתי כלום.
    לא פנאט!!!

  20. #40
    חבר רשום reuvenk's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    רמת הגולן
    הודעות
    267

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    השאלה היא איזה מדרגה מצריכה נסיעה כל כך איטית אני שואל באמת
    כי גם עם 6.54 בטרנספר יש מקומות ששני יותר עביר כי ה 1 איטי מדי אולי עם גלגלים מעל גודל מסויים אבל לא ממש נוסעים עם גלגלים גדולים בארץ

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. יחסי העברה 4.10 ל-JK
    על ידי YNV בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 04-04-10, 23:51
  2. יחסי העברה (איזה יחסי העברה בטרנספר נ.נ.? - הכותרת נערכה)
    על ידי huski360 בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 12-02-09, 00:07
  3. יחסי העברה
    על ידי eliyoval בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 27
    עדכון אחרון: 17-11-07, 08:53
  4. יחסי העברה
    על ידי asi בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 27-05-07, 23:05
  5. יחסי העברה
    על ידי AvigdorAharon בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 20-09-05, 09:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •