להחליף לסובארו
ברשותי סמוראי שנת 87 והקרבורטור צריך שיפוץ.
השאלה היא האם קרבורטור של סוזוקי סוופט מתאים ???
ואם כן מה עדיף להחליף לזה של הסוופט או פשוט לשפץ אותו ?
להחליף לסובארו
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
איזה דגם של סובארו ?
ולמה של סובארו במה זה יותר טוב ??
סובארו 1.6, פשוט יותר אמין
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
אברהים שלום רב !
כשאתה כותב, הקרבורטור נדפק, למה אתה מתכוון?
כמעט כל קרבורטור, שלא טופל על ידי בן אנוש, הוא בר תקון או תפקוד.
לכן אנא ציין מה תופעות הלוואי, ולמה כוותך הקרבורטור נדפק, האם דפקת אותו עם פטיש 5 קילו?
בברכה
צביקה
צביקה קרבורטורים
נייד-054-4861318
אין כל סיבה שלא לשפץ את הקיים.
בברכה
צביקה
צביקה קרבורטורים
נייד-054-4861318
לא לא דפקתי עם פטיש 5 ק"ג חחח.
הבעיה היא שהרכב מגמגם ונוסיע 4 לליטר , וכבר שיפצתי לפני 3 חודשים אבל הבעיה חזרה והיום יותר גרוע ממה שהיה .
ואיך שהבנתי שאין חדש לכן שאלתי אם קרבורטור של סוויפט מתאים .
אברהים שלום רב !
האם שפצת בעצמך, או פנית לבעל מקצוע בתחום?
אם פנית לצכון קרבורטורים מקצועי ובעל שם בתחומו, אין סיבה שהעבודה תחזיק שלושה חודשים בלבד !
אם פנית לחאפר, התוצאות בהתאם.
החלפת הקרבורטור היא לא פתרון, יש לבדוק את הקרבורטור פיזית אצל בעל מקצוע בעל שם בתחומו, ואם הקרבורטור בר שמוש, אין סיבה שלא לשפצו.
לא מכיר את המושג הזה קרבורטור נדפק.
בברכה
צביקה
צביקה קרבורטורים
נייד-054-4861318
קרבורטור של סובארו \אני בטוח שהוא יותר נפוץ ,ויותר חזק,
היה לי בסמוראי,והוא לא כמו המקורי,לא בצריכת הדלק ולא "בשיפועים",חזרתי למקורי ,ונוסע כמו שד,
חוץ מזה כמה בכלל אמור לאכול סמוראי.?נראה לי כמו 1X6או7 לליטר ,זה טוב ?או גם אצלי הרכב בזבזן?
וכן 99% קרבורטור של סוופיט זהה לסמוראי.
גל
דמוקראטייה?המצאה של נשים!!
אברהים, אני מצטרף לדבריו של צביקה. הכל תלוי במי שיפץ לך את הקרבורטור והאם עשה זאת כראוי וככל הנראה יש בעיה במה שנעשה שם. לפעמים זה גם דורש כיוון הצתה, לפעמים זה גם כבלי הצתה בלויים ולא תמיד יודעים להסתכל על זה.
כמה זמן אתה סוחב את הבעיה הזו מאז השיפוץ ?
סמוראי תקין עושה בכיף את ה1:9-1:10 , כמובן שזה גם תלוי ברגל ימין. אבל בלי להשתגע, זה רכב מאד סביר בצריכת הדלק שלו.
גל - קרבורטור סובארו, שמותקן כראוי ומכוון, לא עושה בעיות בשיפועים ונותן יופי טופי של יכולות. צריכת הדלק היא כמו שרשמתי - בהתאם לרגל ימין. אם תפשפש קצת בשרשורי העבר של זוג משוגעים בשם קובי-קומבינה וכפיר-דיזהמן , תבין שהם ידעו להוציא ממנו הרבה מעבר.
גם קרבורטור של L200 בנזין עושה עבודה מעולה ומתאים בולט-און, וגם פה אותו סיפור - רגל ימין.
כל אלה מחלקים שיש בארץ ולפני שאנחנו מדברים על WEBER או קרבורטור של אופנוע GSXR שעושים מטעמים מהמנוע האומלל של הסמוראי.
אני מקווה שאני ברור![]()
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
אז כך מישהו שפץ לי אותו והאוטו נסע רגיל עד שלפני כשבועיים צצה לי הבעיה בפתאומיות באמצע נסיעה .
ואכן בדקתי את קבלי ההצתה והם תקינים ,
טוב חברים תודה על העזרה ועל ההצעות , ואני אעדכן אותכם אחרי שאני אבקר אצל מכונאי מתמצא .
אברהים, עצור סוסים רגע.
אולי זו לא בעיה בקרבורטור ? ואולי סתום לך הפילטר אויר ? לא חסרות סיבות לבעיה שאתה מציג, לפני שזורקים כסף על ריק. נסה לתאר את המצב ואולי נוכל לחסוך לך זמן וכסף אצל מכונאי.
מהיכן אתה בארץ ?
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
מהצפון גר בכפר שבאזור כרמיאל .
תראה שאני מתניע את הג'יף הוא מתניע נהדר , אבל שהמנוע נכנס לפעולה הוא מגמגם וכשאני לוחץ ג'ז לפעמים מוציא עשן שחור וריח של בנזין עף באויר , ושתבין בקרבורטור ישנו תריס שאמור להיפתח ולהיסגר אז כך הוא משוחרר, לא נפתח ולא נסגר והתשוק אמור להיות אוטומאתי והוא גם כן לא עובד , ושלא נשכך שהוא עושה 4 לליטר .
קפוץ לסמיר חילו מעראבה יש לו מוסך בכרמיאל {מוסך האחים מורשה סוזוקי} הוא התחיל ועודנו בעל שם בתחום הקרבורטורים הרבה לפני שהפך למורשה ,המחירים סבירים מאוד וכמפי שאמרו קודמיי אני בטוח שהוא יבדוק את שאר הדברים לפני שישפץ שוב. דרך אגב גם הוא רוכב על סמי ארוך שנת 88. שווה לנסות.
בהצלחה
שמרו על קשר