זה נשמע כפי שאתה חושד שהזווית היגוי צריכה תיקון.
שלום לכל חבריי הפורום,
לפני כשבוע בטיול נכנסתי למעבר מים במהירות סבירה בערך כ 30 קמ"ש,כנראה שהיה מתחת למים "בולדר" שעליתי עליו ע"י הגלגל הימני קידמי.
מאז אני מרגיש כאילו ההגויי קשה במקצת וזה בא לידיי ביטוי בעיקר לאחר פניה משמע בהחזרת ההגה למרכז.
אניי משער שיש אפשרות שהשתנתה זוית ההיגויי (אולי קסטר ? קמבר? אין לי מושג.) או אולי יכול להיות נזק רציני יותר (משהו שהתעקם?),בכל אופן הסתכלתי מתחת לרכב ואין משהו ויזואלי שנראה חריג\עקום או נוזל.
בכל אופן אשמח לשמוע דעות מתוך נסיון או סתם השערות מבוססות .
זה נשמע כפי שאתה חושד שהזווית היגוי צריכה תיקון.
רועי,דבר ראשון תבדוק את הקינגפינים/מיסבי קינגפין.
זוויות ההיגוי לא השתנו אלא אם עקמת את הסרן או מוט היגוי.
מורי
מורי-0535335353
אין כיוון פרונט ברכב עם סרן חי מקדימה, כמו שמורי כתב, תעבור על מוטות היגוי והסרן ותוודא שהכל תקין משם תמשיך לקינגפינים וגם את התפוחי היגוי שווה לבדוק (למרות שהבעיה שאתה מתאר לא נשמעת מתאימה לתפוח)ץ
תיבת הגה אני לא מאמין שיכולה להנזק מזה, מורי תקן אם אני טועה
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
תיקון קטן, יש כיוון פרונט גם ברכב עם סרן חי
יש כיוון גלגלים, כל השאר מקובע אז מה יש לכוון?
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
שמרו על קשר