Close
Page 2 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 40 of 110
  1. #21
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,092

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    Quote Originally Posted by שגיא S View Post
    דורון המחיר כולל פלאגים ושמן לא רק במנוע.
    זה חלק מהיופי במנוע דיזל טיפש.
    טיפול זה שמן+פילטר.. אין פלגים/פלטינות וחיישנים אחרים.
    יש רשימה של דברים לבדיקה אבל ת'כלס החלפה, מעט מאד.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  2. #22
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    Posts
    3,710

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    גם אצלי אין חיישנים... הלוואי שהיו - לא הייתי משקיע את הכסף שלי בשטויות ושיפורים
    2 נעילות - לאט לאט - ולעלות

  3. #23
    חבר רשום זרקו's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    בין הרים ובין סלעים...
    Posts
    1,615

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    Quote Originally Posted by GodsFather View Post
    שגיא, אתה מדבר ברצינות ? סמוראי ארוך מול ג'ימני משופר ? מגבלת מרווח הסרנים במינימום כבר עוצרת אותך עוד לפני שנגעת במשהו. ולא דיברנו על שטח אכסון.

    חוץ מזה, לשלוח את האישה עם ג'ימני משופר זה מתכון לצרות כחולות ואו חלילה תאונה (לא כי היא אישה אלא כי היא לא תכיר את הרכב כמו זרקו).


    דורון - כמה עולה ציריה של היילקס? כמה עולה דיפרנציאל ? כמה עולה נעילה מקורית ? כמה קשה להשיג את החלקים האלה מבלי להתעסק עם ציוד גנוב ? כמה עולה מיסב אחורי מקורי בחברה ? עזוב, זה באמת לא הויכוח פה כי מקבלים תמורה גדולה יותר בעבור הכסף.

    זרקו, למה אתה לא יכול לקחת את הקטנה בסמוראי ?

    אופנוע זה הפתרון הזול, אבל לא כולם בנויים לנסיעה יומיומית כזו.
    לא מרגיש לי בטוח לקחת אותה במכונת כביסה..... כמה פה נוסעים עם תינוקת בסמו?

  4. #24
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    Posts
    3,710

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    Quote Originally Posted by זרקו View Post
    לא מרגיש לי בטוח לקחת אותה במכונת כביסה..... כמה פה נוסעים עם תינוקת בסמו?

    אמנם לא יצא לי...אבל גם לא הייתי מנסה. הרוח, האבק, ומה יקרה בחורף? ופשוט לא בטיחותי מספיק לטעמי
    2 נעילות - לאט לאט - ולעלות

  5. #25
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,092

    Default

    Quote Originally Posted by שגיא S View Post
    דורון המחיר כולל פלאגים ושמן לא רק במנוע...
    ;
    אתה אומר שב-250 ש״ח אתה מחליף שמן מנוע+פילטר+פלגים+שמני גיר ודיפ׳?
    באיזה שמן אתה משתמש? שמן קוקוס?
    אתה מגלגל פילטר מקרטונים ממוחזרים?

    לא מציאותי בעליל.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  6. #26
    חבר רשום ishc's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    באיזור חיוג תפוס
    Posts
    9,951

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    Quote Originally Posted by שגיא S View Post
    אגב גם לי לא יצא לראות יותר מדיי ציריות שבורות בסמוראי - זה לא משהו ששוברים ברכבים עם מנוע אנמי כמו שלנו.
    שביר בהחלט!!!
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  7. #27
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    Posts
    3,710

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    Quote Originally Posted by ד ו ר ו ן View Post
    אתה אומר שב-250 ש״ח אתה מחליף שמן מנוע+פילטר+פלגים+שמני גיר ודיפ׳?
    באיזה שמן אתה משתמש? שמן קוקוס?
    אתה מגלגל פילטר מקרטונים ממוחזרים?

    לא מציאותי בעליל.
    ליקווי מולי 10\40 חצי סינטטי.
    מים פרסטון ירוקים
    פלאגים NGK
    שמן גיר/סרנים - לא זוכר

    מחירי קניה של מוסך. . .
    2 נעילות - לאט לאט - ולעלות

  8. #28
    חבר רשום יונתןמצפה's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    5,142

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    דורון, בתור אחד שנוסע יחסית הרבה עם הסמוראי ויוצא לי לעשות הרבה טיפולים בשנה:
    שמן מנוע- בסביבות 80-100 ש"ח
    פילטר שמן מקורי- משהו כמו 35
    פילטר אוויר איכותי- כ- 50
    פלאגים- יש 4 כ- 50 ש"ח.. ממש לא צריך להחליף כל טיפול.
    שמן במכלולים גדולים- משני גלון יישאר הרבה עודף! (כ- 70 ש"ח לגלון)
    רפידות בלמים- ב- 140,000 ק"מ החלפתי פעמיים או שלוש, בעיקר כי הקאליפרים היו זקוקים לשיפוץ. סט רפידות- 100-150 ש"ח.
    טיימינג+משאבת מים במוסך- 1000 ש"ח.
    קלאץ'- כ- 1000 ש"ח אם אין הפתעות.
    החלפת מים ברדיאטור- גלון אמור מספיק, פרסטון עולה 45 ש"ח.
    פילטר דלק כל 40-60 אלף- כ- 30 ש"ח.
    להמשיך??

    זה לא שאין פה ושם מכלולים משמעותיים יותר שדורשים תיקון או החלפה (רדיאטור, קפיצים, בולמים אלטרנטור) אבל המחירים של הדברים הללו לא מאד שונים מרכבים אחרים.
    הבלאי של רוב המכלולים הוא מאד נמוך ובגדול הם לא מאד יקרים (אבל גם לא מאד זולים)
    קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...

  9. #29
    חבר רשום
    Join Date
    May 2009
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    570

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    אז ככה - אני רוכב היום על היילקס 97 ללא שיפורים - חוץ ממנוע טורבו וצמיגים 31 אין נעילות ואין בטיח
    לפניו נסעתי על סמוראי קצר 93 צמיגים 215 (אם אני זוכר נכון) גם ללא שיפורים מיוחדים
    לגבי עלות האחזקה - בשניהם די דומה - אמנם הביטוח על הסמוראי היה לי קצת יותר יקר כי הייתי צריך לבטח נהגת חדשה .
    בסמוראי לא היו לי יותר מידי נזקים , אבל גם מה שהיו טופלו על ידי כולל החלפה של טרנספר , פירוק והרכבה של גיר (לבד וללא כלים מיוחדים ועם רגל שבורה)
    ועוד כל מיני קטנות כמו תושבות , קליפרים, טיפולים וכו'...
    בהיילקס היום שילמתי 6.5K על שיפוץ הגיר ואני יכול רק לחלום על להוריד גיר כזה לבד בבית מהרכב ובטח שלא להחזיר. טיפולים לבד, ההיילקס רכב טיפש
    קצת פחות פשוט מהסמוראי אבל עדיין ניתן לעבוד עליו עצמאית ברוב המקרים.
    צריכת הדלק בסמוראי הייתה גבוהה ב ק"מ לליטר בערך כשהיום הצריכה שלי היא בערך 9 - 9.5 ק"מ/ל'
    יש לי ארגז סגור בהיילקס וכמות הציוד שאני יכול להכניס לשם זה כמו כל הסמוראי + הנוסעים , אבל אתה מדבר על סמוראי ארוך אז אין שם בעיה של מקום...
    מבחינת עבירות - הסמוראי מדהים! משחק עם כל הגדולים , אבל ללא יחסי העברה הגעתי לשלב שהיה חסר לי כוח ונגמר לו האויר...
    אין דבר כזה בהיילקס - אולי אני לא מטפס כל יום את המעלות הכי רציניים בארץ אבל לא נתקלתי עוד במקרה שנגמר לו האויר.
    מה שכן התגובה של הסולר למרות ההזרקה קצת יותר איטית מאשר הבנזין עם הקרבורטור של הסמו ולפעמים אני מוצא עצמי עם רגל אחת על שתי דוושות...
    נכון שהסמו יותר כייפי (פתוח וכל זה) וזאת אחת הסיבות שכמעט חזרתי אליו , אבל כמו שנאמר כבר בשירשור- בהיילקס אתה יכול להכניס את המשפחה
    ואני לא יודע אם הייתי שם את התינוק שלי בסמו (אבל עדיין אין תינוק אז אני לא יודע ...
    למרות ששני הרכבים יושבים על סרנים חיים + עלים - ההיילקס הרבה יותר נוח ופחות שובר את הגב
    נראה לי שבסמו צריך קצת יותר שיפורים כדי להגיע לרמת העבירות הבסיסית של ההיילקס.
    מבחינת מרווח סרנים - לפעמים קטן עדיף מגדול אבל לרוב השני מנצח.
    עם הסמו עברתי מעברים שמהכיסא של ההיילקס נראים כמו שבילי אופניים.
    שניהם שימשו אותי כרכב יומיומי - הסמו יותר שירת את החברה שלי אבל היה נוסע על בסיס יומיומי.
    בשנה האחרונה עבדתי במרכז ת"א ובכל יום הייתי צריך למצוא חניה לטנדר הזה - לא הכי נעים. היו רגעים
    שגרמו לי להתחרט שאין לי סמוראי (קצר) אבל זה לא כ"כ נורא . ברוב החניות שפרייבט נכנס גם היילקס נכנס
    קצת פחות מ5 ספי מדרכה זה המינימום בשביל להכנס (בדוק! אפילו 4.5 אם אין לך וו גרירה) אבל זה דורש הרבה קדימה ואחורה
    תוך זהירות על הפנסים של השכנים. לא משהו בלתי אפשרי שלא ניתן להתרגל אליו רק שרדיוס ההיגוי בהיילקס תמיד מבאס (גם בשטח).
    מבחינת גניבות, או הפחד מהן... בשני הרכבים זה אותו דבר , אפילו הרושם שאני קיבלתי הוא שיותר סמוראים נגנבו בשנה האחרונה מאשר היילקסים.
    את שני הרכבים צריך למגן בצורה הטובה ביותר ובשניהם לא ישנתי שקט בלילה והנבוט תמיד מוכן ליד הדלת אבל זה מה יש ...
    נראה לי שמיציתי את העניין של ההשוואה בעיני. דבר אחרון זה ההרגשה שלך . כי בפרקטיקה אני חושב שההיילקס לוקח
    אבל בסופו של דבר זה גם תחביב ועם אחד שכזה אי אפשר להתווכח לכאן או לכאן - כשאתה חוטף את הג'ננה על רכב מסויים...
    לא יעזור לאף אחד ..
    בהצלחה

  10. #30
    חבר רשום זרקו's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    בין הרים ובין סלעים...
    Posts
    1,615

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    YOSSIMA, תודה על התגובה המפורטת מאוד.
    אכן עלות השידרוג של הרכב לרמת היילקס משודרג היא בערך פעם וחצי.
    מחיר הדלק פחות מציק כיוון שהוא אכן דומה.
    מחיר החלקים- הרבה יותר.....

    האם יש פה מישהו שיכול לזרוק מחירי מכלולים הנוטים למות בהיילקס? או סתם יקרים? (מדריישפט ועד מנוע..)

  11. #31
    חבר רשום
    Join Date
    May 2009
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    570

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    Quote Originally Posted by זרקו View Post
    האם יש פה מישהו שיכול לזרוק מחירי מכלולים הנוטים למות בהיילקס? או סתם יקרים? (מדריישפט ועד מנוע..)
    שיפוץ דרייבשאפט קידמי עלה לי לפני כמה חודשים 1800 ש"ח אבל קרעו אותי כי אני טיפש - צריך לעלות סביב ה1000 ש"ח
    רדיאטור נחושת 3 שכבות ,דודים מברזל ולא פלסטיק - לפני שנתיים עלה לי 1300 ש"ח על הרכב
    כמו שכתבתי על הגיר למעלה - החלפה במשומש תעלה סביב ה5000 הכל לפני מע"מ - אבל אני הייתי צריך לעבור את התהליך השיפוץ וגם המע"מ
    ציריה אחורית עלתה לי 1200 ש"ח .
    מיסב ציריה אחורית(עם כל החלקים) עלה לי ליפני שנה וחצי 250 ש"ח וכשהבנתי שאני לא אוכל לבצע לבד - שילמתי בקלאנסוואה עוד משהו כמו 250 .ש"ח על העבודה.
    ברקסים סביב 2600 אם החלקים לא מקוריים.
    מייסב דרייב שאפט מרכזי עולה סביב 700 ש"ח (רק מקורי)
    זרוע פיטמן חדשה מקורית - 480 ש"ח
    פילטר סולר מקורי קצת יקר - לא זוכר כמה נראה לי שסביב 250 ש"ח אבל יכול להיות שאני גם טועה בגדול
    פילטר אויר לא מקורי 40-80 ש"ח
    פילטר שמן 50-120 ש"ח
    בושינגים של הקפיצים משהו כמו 20 ש"ח ליחידה אבל גם כאן כנראה שיצאתי פראייר.
    בכלל לאחרונה עשיתי טיפול מאד רציני לרכב במוסך ששאב ממני 14K וזאת הייתה טעות גדולה
    בדיעבד יכולתי לתת את הרכב לאיש מאד יקר כאן בפורום שגר קצת רחוק אבל האמינות שלו והחיסכון בטיפול שווה הרבה יותר מהדלק של הנסיעה.
    לי לא היה כ"כ זמן לטפל בעצמי בזמן האחרון אז זו התוצאה יצאתי טמבל .
    להבא - או שאני מטפל בעצמי או שאני נותן למי שמכיר יודע ואוהב את הרכב .

  12. #32
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,092

    Default

    יוסי,
    תציין גם כמה ק״מ עברו המכלולים עד שנזקקו להחלפה..
    מיסב גל-הינע מרכזי עולה כ-800 ש״ח אבל מחזיק מעל 200k ק״מ.
    דיסקים קדמיים החזיקו אצלי ברכב מעל 460k ק״מ ללא חריטה, ונזקקו להחלפה כי רפידה התפרקה וחרצה דיסק אחד.
    יוסי, עלות חידוש ברקסים קדמיים עם חלפים מקוריים עלה לי פחות (ללא חישוב עבודה).
    ברקסים אחוריים זה משהו וירטואלי בכלל, אם אתה לא נוסע עם רכב עמוס כל היום.
    גלי הינע, כנ״ל, ואני מכיר צלבים מקוריים שעברו חצי מליון ק״מ.
    רדיאטור, אצלי התחיל לפתח סדקי עייפות בדודים אחרי 400k+ ק״מ והוחלף.
    אפשר עוד להמשיך..

    הנקודה היא שכשצריך להחליף מכלול מהותי זה יהיה יקר יותר, אבל בחישוב לק״מ זה זול יותר, ולי עוד יש שריטה של חלפים מקוריים או תואמים מהצד היותר יקר של התחליפיים, בינתיים הגישה הזו מוכיחה את עצמה לדעתי.

    יונתן,
    גם את הפיאסטה החבוטה שהיתה לא הייתי משפיל בפלגים שעולים 50ש״ח לרביעייה וגם לא פילטר אויר בסכום זהה.
    בגדול, אם אני הולך על תחליפי בלבד, הסכומים לא כאלו שונים לשוטף.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  13. #33
    חבר רשום יונתןמצפה's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    5,142

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    Quote Originally Posted by ד ו ר ו ן View Post

    יונתן,
    גם את הפיאסטה החבוטה שהיתה לא הייתי משפיל בפלגים שעולים 50ש״ח לרביעייה וגם לא פילטר אויר בסכום זהה.
    בגדול, אם אני הולך על תחליפי בלבד, הסכומים לא כאלו שונים לשוטף.
    רביעיית פלאגים של NGK סטנדרטים עולים משהו כזה. BPR6ES. בהחלפה האחרונה התעקשתי לשים BPR5ES (הנכונים לפי היצרן) והם נדירים ולכן עלו משהו בסביבות ה- 100. אבל עד ההחלפה הזו המחיר היה מה שצוין פחות או יותר.
    פילטר אוויר- זה המחיר בחברה למשהו איכותי אבל לא של היצרן. לדעתי מקורי לא ניתן להשיג. אני מחליף אותו כמעט כל טיפול.
    רוב החלקים שאני שם ברכב הם מקוריים או באיכות זהה למקורי (יצרנים זהים של מסבים וכד').
    והסכומים לשוטף כן שונים:
    כמה עולה לך פילטר שמן מקורי?
    כמה שמן נכנס לך בקארטר?
    כמה שמן נכנס לך בשאר המכלולים?
    פילטר אוויר?
    זה הכי שוטף שיש. אבל עדיין, בראייה של עיקר ההוצאות לאורך זמן אלו הסכומים הזניחים...
    קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...

  14. #34
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,092

    Default

    יונתן,
    אני בטוח שהעלויות אחזקה שוטפות של היילקס גבוהות יותר, הרי רק הנוזלים זה כמעט פי 2 כל פעם.
    רק משהו בסכומים שלך קצת לא מסתדר לי.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  15. #35
    חבר רשום
    Join Date
    May 2009
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    570

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    Quote Originally Posted by ד ו ר ו ן View Post
    יוסי,
    תציין גם כמה ק״מ עברו המכלולים עד שנזקקו להחלפה..
    מיסב גל-הינע מרכזי עולה כ-800 ש״ח אבל מחזיק מעל 200k ק״מ.
    דיסקים קדמיים החזיקו אצלי ברכב מעל 460k ק״מ ללא חריטה, ונזקקו להחלפה כי רפידה התפרקה וחרצה דיסק אחד.
    יוסי, עלות חידוש ברקסים קדמיים עם חלפים מקוריים עלה לי פחות (ללא חישוב עבודה).
    ברקסים אחוריים זה משהו וירטואלי בכלל, אם אתה לא נוסע עם רכב עמוס כל היום.
    גלי הינע, כנ״ל, ואני מכיר צלבים מקוריים שעברו חצי מליון ק״מ.
    רדיאטור, אצלי התחיל לפתח סדקי עייפות בדודים אחרי 400k+ ק״מ והוחלף.
    אפשר עוד להמשיך..

    הנקודה היא שכשצריך להחליף מכלול מהותי זה יהיה יקר יותר, אבל בחישוב לק״מ זה זול יותר, ולי עוד יש שריטה של חלפים מקוריים או תואמים מהצד היותר יקר של התחליפיים, בינתיים הגישה הזו מוכיחה את עצמה לדעתי.

    .
    דורון אתה צודק לגבי החלקים המקוריים הם באמת מחזיקים הרבה יותר זמן
    כל הטיפולים הנ"ל נעשו בין 270 ל 350 K
    המייסב של הדרייבשאפט המרכזי הוחלף בהתחלה לחלופי אבל לא החזיק את עצמו
    המחיר שציינתי לגבי החלפת הבלמים היה לכל הגלגלים כולל עבודה כולל החלפת שמן בלמים ואחרי הרבה בכיונים של המוסכניק

    אני מסכים שבחישוב ק"מ ההיילקס יותר משתלם אבל זה באמת תלוי בצורת הנהיגה ובחיות השטח שהרכב עובר עם הנהג הספציפי..

  16. #36

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    Quote Originally Posted by שגיא S View Post
    אמיר - עובדה שיש להם ג'ימני משופר שמטייל איתם בכל מקום...
    חוץ מהמקום אכסון...
    אולי אני מפספס פה משהו..
    מי שקורא פה בג'יפולוג עלול לחשוב שלג'ימיני יש בסיס גלגלים קצרצר משמעותית מלסמוראי lwb ולכן הוא נחות ממנו במדרגות.
    המספרים במציאות מציירים תמונה קצת אחרת.

    סמוראי קצר - 2,030 מ"מ
    סמוראי ארוך - 2,375 מ"מ
    ג'ימני - 2,250 מ"מ

  17. #37
    חבר רשום sapog's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    ראשון לציון
    Posts
    639

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    Quote Originally Posted by שגיא S View Post
    אמיר - עובדה שיש להם ג'ימני משופר שמטייל איתם בכל מקום...
    חוץ מהמקום אכסון...
    שניים אפילו. טוב נו, אחד-וחצי
    כל רגע בחיים הוא מימוש של אחת מתוך אינסוף אפשרויות
    My Photography

  18. #38
    חבר רשום eyal1979's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    ראשון לציון
    Posts
    216

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    Quote Originally Posted by motorica.net View Post
    אולי אני מפספס פה משהו..
    מי שקורא פה בג'יפולוג עלול לחשוב שלג'ימיני יש בסיס גלגלים קצרצר משמעותית מלסמוראי lwb ולכן הוא נחות ממנו במדרגות.
    המספרים במציאות מציירים תמונה קצת אחרת.

    סמוראי קצר - 2,030 מ"מ
    סמוראי ארוך - 2,375 מ"מ
    ג'ימני - 2,250 מ"מ
    מצטרף לדויד ויותר מזה,..
    ג'ימני מוגבה, עם מוטות רדיוס אפטרמרקט, שבנוסף ללתקן בעיות אחרות שהן פותרות, הן מאריכות בעוד כמה ס"מ את בסיס הגלגלים המקורי.
    בנוסף יש לך רכב שפוי שמתנהג בכביש וגם בשטח הרבה יותר טוב מסמוראי עלים קצר\ארוך, ממוזג, עם ה"כ, ח"ח ומודרני שיכול לתת פייט גם להיילקס משופר.

  19. #39
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    Posts
    3,710

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    צודקים בקשר לגימיני אמנם הבסיס גלגלים כמעט זהה, אך שטח האכסון עדיף בסמוראי ארוך.

    בקשר לעבירות של גימני..אין ספק שאתם צודקים.
    ואפילו פעם חשבתי החליף את הסמוראי לגימני בשביל שהחברה תצטרף

    פשוט לא מצאתי מישהו שיסכים
    2 נעילות - לאט לאט - ולעלות

  20. #40
    חבר רשום eyal1979's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    ראשון לציון
    Posts
    216

    Default תגובה: סמוראי ארוך VS היילקס

    בשביל שטח איכסון, תקפל את שורת המושבים האחורית ותגלה יופי של שטח איכסון.
    רוצה יותר מקום?..תתקין גגון איכותי.
    יש פיתרון לכל דבר.
    ג'ימני מוגבה ב-4 אינץ' עם 2 נעילות ומידות צמיגים 235 ועם אפשרויות של יחסי העברה בטרנספר\סרנים יעשה לך את אותו טיול עבירות להרבה יותר כיף גם בקיץ כשחם,

    אז גם החברה תוכל להצטרף איתך לטיולים במדבר מבלי שתזיע עליך כל הטיול(וגם אתה) או שתתלונן שחם לה מידי

Page 2 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast

Similar Threads

  1. סמוראי ארוך 87
    By jeka in forum לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    Replies: 6
    Last Post: 23-10-11, 13:16
  2. היכן ניתן לרכוש גגון לטראנו ארוך
    By aricut in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 1
    Last Post: 23-11-08, 16:29
  3. סמוראי 87' ארוך של פול
    By PAUL in forum פורום Readers Rides
    Replies: 9
    Last Post: 01-01-07, 00:02
  4. מחפש סמוראי ארוך או סופה ארוך
    By avic in forum לוח המודעות של ג'יפולוג
    Replies: 0
    Last Post: 07-12-06, 09:20
  5. סמוראי ארוך או קצר
    By omri_g in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 3
    Last Post: 07-10-05, 14:01

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •